

החיבור ההולך ומקצין בין גורמים חרדים לאגפים בציונות הדתית החרד"לית מתחיל להיות מסוכן

הליברלים אינם נוראים והחרד"לים אינם מפלצות, והמאבק הפנימי ביניהם מעניין בעיקר אותם




החרד"לים נוקטים בגישת "ייקוב הדין את ההר" ובסופו של דבר הפרהסיה הופכת לחילונית יותר