גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


עובר את הגבול 43

דורקס בדרך יצירתית להאריך את הסקס שלכם, פולקסוואגן שורטת תקליטים, דוד המלך ולינקולן מתבהמים בשל חוסר מעש ועדיף לגור עם 30 אנשים בבית מאשר לשלם 550 לירות לדירת חדר וחצי

מירן פחמן | 23/11/2007 10:07 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
דוד שלח אותי
לא יודע למה אני מתלהב מהפרינט הזה, הרי שימוש בפסל של דוד הוא שחוק וגם התובנה של הסדרה לא יותר מ"נחמדה". ובכל זאת, השילוב של המסר החד עם הביצוע המאוד מהוקצע עשה לי את זה. כנראה שלפעמים הטריקים הכי ישנים בספרי הפרסום עדיין עובדים ולכן, להראות איך הפסל של דוד השמין עם השנים כי הוא לא זז כל היום זה אחלה קריאייטיב ואני בטוח שהוא גם לא פחות מזה אפקטיב. הפרסומת אגב היא לא לנעלי ריצה וגם לא לחדרי כושר אלא לעמותת הספורט האולימפית של גרמניה או משהו כזה. לחצו על התמונות להגדלה.

סוכנות הפרסום: Scholz & Friends, Hamburg, Germany
מה הייתן אומרות אם היו משתמשי בפסל של הבתולה מקופנהגן?
מה הייתן אומרות אם היו משתמשי בפסל של הבתולה מקופנהגן? יח''צ
מה הייתן אומרות אם היו משתמשי בפסל של הבתולה מקופנהגן?
מה הייתן אומרות אם היו משתמשי בפסל של הבתולה מקופנהגן? יח''צ
תו השנה

תגידו, איך אתם במוסיקה? ההולנדים חוגגים 60 שנות פולקסווגן בארצם ולכבוד האירוע הרימו אתר אינטרנט מהנה במיוחד לחובבי מוסיקה מכל הזמנים. הרעיון- חידון מוסיקלי הדומה לחידון תו השעה רק שפה צריך לזהות מאיזה עשור (שנות החמישים עד ימינו אנו) השירים

שמתנגנים ולשייך אותם לדגם הנכון של פולקסוואגן. לא נשמע מלהיב? חכו עד שתראו את הממשק. תסמכו עלי בעניין הזה. האתר מעוצב בצורה מאוד מגניבה וגורם גם למומחים די קטנים במוסיקה כמוני, לשהות בו דקות ארוכות וליהנות מהיכולת לשרוט תקליטים חופשי. לכניסה לאתר לחצו כאן.
חיפושית משתובבת לצלילי צ'אק ברי. צילום מסך מאתר פולקסוואגן
חיפושית משתובבת לצלילי צ'אק ברי. צילום מסך מאתר פולקסוואגן צילומסך אתר פולקסוואגן

במקום לחשוב על השואה

המוצר: קונדום בעל קרם השהיה. שיטת הפרסום: לחשוב מחוץ לקופסה. האינסייט: גברים רבים משתדלים לחשוב על דברים דוחים או משעממים בזמן הסקס כדי לא לגמור לפני הזמן. הפתרון: ייצור מוגבל של ציפיות לכריות שעליהן מודפס תמונות של נשים דוחות במיוחד וזאת כדי לגרום לגברים שעושים סקס במיטה להשהות את גמירתם.

הגימיק היוצא דופן הזה הפך מהר מאוד ללהיט, הציפיות המשעשעות נהיו מבוקשות מאוד (פה אני ממש מתאפק לא לכתוב שום משחק מילים על זה שחלוקת הציפיות עלתה על הציפיות) עד שדורקס הדפיסה מהדורה נוספת שלהן. כמו בכל פעילות גרילה טובה, הגימיק עבר מפה לאוזן וכך לא רק ייצור הציפיות גדל אלא גם המכירות של הקונדומים עצמם עלו ב-28%. לחצו על התמונות להגדלה, או כאן, כאן­וכאן -  להנאה מקסימלית.
סוכנות הפרסום: DDB Auckland, New Zealand 

פחמן
פחמן יח''צ
פתאום מרגרט תאצ'ר ביום חורף סגרירי לא נשמע כ
פתאום מרגרט תאצ'ר ביום חורף סגרירי לא נשמע כ"כ גרוע יח''צ
פתאום מרגרט תאצ'ר ביום חורף סגרירי לא נשמע כ
פתאום מרגרט תאצ'ר ביום חורף סגרירי לא נשמע כ"כ גרוע יח''צ

שלושים בדירה אחת

ליבי ליבי עם חבריי שוכרי הדירות בתל אביב שבקרוב ייאלצו לחזור לגור עם שותפים בגלל מחירי השכירות הגבוהים. אז במיוחד בשבילכם שוכרים יקרים, מוקדש הסרט הבא שמציג דירה עמוסה במיוחד שבה גרים יחד עשרות שותפים.

הסרט מצחיק מאוד, כדאי לראות אותו כמה פעמים ולהסתכל על הפרטים הקטנים בכל פרים. הפואנטה של הסרט עוברת קצת מהר אז אל תתביישו ללחוץ על ה-pause ולקרוא את הכותרת באנגלית (למתקשים, הסבר על הסרט יבוא בטח בטוקבקים). תהנו.

רוצים עוד סרט?

פרסומת חדשה בכיבובו של ג'רי סיינפלד מחכה לכם השבוע בבלוג שלי שכרגיל מתעדכן כמעט כל יום בחומרים משובחים מהעולם. אתם מאוד מוזמנים.


מירן פחמן הוא מנהל קריאייטיב במקאן דיגיטל

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עובר את הגבול''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים