עובר את הגבול 43
דורקס בדרך יצירתית להאריך את הסקס שלכם, פולקסוואגן שורטת תקליטים, דוד המלך ולינקולן מתבהמים בשל חוסר מעש ועדיף לגור עם 30 אנשים בבית מאשר לשלם 550 לירות לדירת חדר וחצי
לא יודע למה אני מתלהב מהפרינט הזה, הרי שימוש בפסל של דוד הוא שחוק וגם התובנה של הסדרה לא יותר מ"נחמדה". ובכל זאת, השילוב של המסר החד עם הביצוע המאוד מהוקצע עשה לי את זה. כנראה שלפעמים הטריקים הכי ישנים בספרי הפרסום עדיין עובדים ולכן, להראות איך הפסל של דוד השמין עם השנים כי הוא לא זז כל היום זה אחלה קריאייטיב ואני בטוח שהוא גם לא פחות מזה אפקטיב. הפרסומת אגב היא לא לנעלי ריצה וגם לא לחדרי כושר אלא לעמותת הספורט האולימפית של גרמניה או משהו כזה. לחצו על התמונות להגדלה.
סוכנות הפרסום: Scholz & Friends, Hamburg, Germany


תגידו, איך אתם במוסיקה? ההולנדים חוגגים 60 שנות פולקסווגן בארצם ולכבוד האירוע הרימו אתר אינטרנט מהנה במיוחד לחובבי מוסיקה מכל הזמנים. הרעיון- חידון מוסיקלי הדומה לחידון תו השעה רק שפה צריך לזהות מאיזה עשור (שנות החמישים עד ימינו אנו) השירים

המוצר: קונדום בעל קרם השהיה. שיטת הפרסום: לחשוב מחוץ לקופסה. האינסייט: גברים רבים משתדלים לחשוב על דברים דוחים או משעממים בזמן הסקס כדי לא לגמור לפני הזמן. הפתרון: ייצור מוגבל של ציפיות לכריות שעליהן מודפס תמונות של נשים דוחות במיוחד וזאת כדי לגרום לגברים שעושים סקס במיטה להשהות את גמירתם.
הגימיק היוצא דופן הזה הפך מהר מאוד ללהיט, הציפיות המשעשעות נהיו מבוקשות מאוד (פה אני ממש מתאפק לא לכתוב שום משחק מילים על זה שחלוקת הציפיות עלתה על הציפיות) עד שדורקס הדפיסה מהדורה נוספת שלהן. כמו בכל פעילות גרילה טובה, הגימיק עבר מפה לאוזן וכך לא רק ייצור הציפיות גדל אלא גם המכירות של הקונדומים עצמם עלו ב-28%. לחצו על התמונות להגדלה, או כאן, כאןוכאן - להנאה מקסימלית.
סוכנות הפרסום: DDB Auckland, New Zealand



ליבי ליבי עם חבריי שוכרי הדירות בתל אביב שבקרוב ייאלצו לחזור לגור עם שותפים בגלל מחירי השכירות הגבוהים. אז במיוחד בשבילכם שוכרים יקרים, מוקדש הסרט הבא שמציג דירה עמוסה במיוחד שבה גרים יחד עשרות שותפים.
הסרט מצחיק מאוד, כדאי לראות אותו כמה פעמים ולהסתכל על הפרטים הקטנים בכל פרים. הפואנטה של הסרט עוברת קצת מהר אז אל תתביישו ללחוץ על ה-pause ולקרוא את הכותרת באנגלית (למתקשים, הסבר על הסרט יבוא בטח בטוקבקים). תהנו.
פרסומת חדשה בכיבובו של ג'רי סיינפלד מחכה לכם השבוע בבלוג שלי שכרגיל מתעדכן כמעט כל יום בחומרים משובחים מהעולם. אתם מאוד מוזמנים.
מירן פחמן הוא מנהל קריאייטיב במקאן דיגיטל