• 4.

    סחטן על הג'וב החדש מירן - כנס בפנימה

    אורן, 25/11/07 12:20

    אם תספור כמה שנים עברו מאז 1976, תבין למה זה קצת נראה מטומטם בעיני, להיות קופי זחוח.
    מצד שני, אני די מטומטם. אז פתאום בא לי נורא לנסות ולהיות. בכל מקרה, אני טוחן את תחום האינטרנט כבר כמה שנים טובות. חשבתי על קריאייטיב באינטראקטיב.. למה? אמשיל את זה לטבליית מנטוס שמכניסים אותה לתוך בקבוק קולה. אם זה נשמע לך ותרצה למדוד אותי בעוד כמה פרמטרים.. זה המייל שלי, שם למעלה. ועכשיו, לך וספק לנו עוד השראות . תודה. באמת.

    • גבר גבר, אל תהיה נקניק, תרים טלפון

      יפתח, 26/11/07 12:44

      אל תשאיר את זה בידיים שלו. אם אתה באמת רוצה להיות קופי תגיע לשם ותדפוק על הדלת.

  • 3.

    טור מעולה אבל לו הייתי מעסיק אותך הייתי מודאג

    ר' הפרסומיסט, 23/11/07 19:06

    למעט ''דורקס'', הבינוניים, שאר הרעיונות שהוצגו כאן (30 בדירה אחת, הפסלים) הינם דוגמאות מנצחות לטעם רע ולפרסום המקלקל ומרחיק את הקהל הפוטנציאלי מן המוצרים.

    • הפוך, גוטה, הפוך

      גרינברג י., 24/11/07 07:49

      אין כמו פרסומות בטעם רע שמריחות למרחקים מהשקרים המוצגים בהם (''בדוק''!) כדי למשוך קונים.
      אתה המייצג האולטימטיבי מדוע פרסומאי פלצן שמדבר מתוך ''הגיון עמוק'' ומשתמש במונחים פלצניים אינו מחובר למציאות וממציא עולם וירטואלי בו הוא חי, אבל כזה שאינו מחובר למציאות צרכנית כלשהי.

  • 2.

    הסבר בעברית

    ג.ש., 23/11/07 18:01

    זוהי פרסומת למכונת הכביסה ברנט שיש לה קיבולת של 7 ק''ג רק ! ב40 ס''מ.
    לידיעה כללית, ברנט הינה חברה ליצור מכשירים חשמליים מאוד ידועה, מחירים ממוצעי.

  • 1.

    אז ככה

    אביב, 23/11/07 18:01

    הפרסומת של דורקס דוחה לטעמי, כמו להכנס את אותה אישה למיטה ממש, איכס... למה להרוס משהו כל כך יפה כמו סקס???
    הפרסומת הצרפתית למכונת הכביסה - משובחת!
    למה רק אצלנו שיא התחכום זה מיקי בוגנים אומר שהוא היה ''משלם אפילו 69...'' ? חבל. אנחנו יכולים יותר מזה.

    • הפרסומות הישראליות הטובות בעולם.

      אריאל, 23/11/07 20:50

      הומור ברמה גבוה מאוד...לא צריך להיתייחס לפרסות או 2 כמו של הקוקסי בוגנים.