גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


עובר את הגבול 44

תשכחו מאוחנה ותראו איך מפרסמים שמפו נגד קשקשים, תעזבו את משה דץ ותראו סרט מדהים לבירה, תשחררו את ווילי ותבינו איך אמא שלו חיה, תעזבו את האימודיום ובואו לשירותים הכי טובים ברשת

מירן פחמן | 30/11/2007 16:24 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שיא גינס
אחרי הזכייה של בירה גינס באריה הזהב היוקרתי בקאן ב-2006, מצפים מהחבר'ה ב-AMV LONDON שיעלו את הרף ויביאו כל שנה משהו יותר גדול, יותר מפתיע ויותר יצירתי ממה שעשו בשנה שעברה.

הסרט הבא הוא אחד המדוברים של הזמן האחרון, אין ספק שהוא גדול, יומרני ומלהיב, למרות שבאופן אישי אני חושב שברעיון שלו הוא הרבה פחות חדשני ופורץ דרך מהסרטים הקודמים. ובכל זאת, חשבתי שכדאי להציג אותו בטור הזה אז הנה הוא. תהנו.
כמו סרדינים

איך תופסים את תשומת לב הציבורית לנושא הבא: תנאי החיים של הדולפינים והלווייתנים החיים בשבי, נושא שדוגרי לא מעניין כמעט אף אחד חוץ ממשוגעים לדבר. איך? כרגיל באמצעות קריאייטיב משובח ומושך את העין.

המדיום שנבחר למשימה זו הוא שלטים עירוניים שלתוכם הוכנסו פוסטרים ענקיים עם תצלומים של אותם בעלי חיים מסכנים, רק

שהפוסטרים הללו היו הרבה יותר גדולי מידות מהשלט. הפוסטרים נדחסו לתוך מתקן השלט וכך דימו את תנאי החיים של בעלי החיים בשבי תחת הקונספט "שום אקווריום הוא לא גדול מספיק". השלט החריג זכה להרבה תשומת לב ברחוב, ובעקבות הקמפיין אף זכה הארגון העומד מאחוריו לתרומות גדולות ולחברים חדשים.  לחצו להגדלה.

סוכנות הפרסום: Jung von Matt, Hamburg, Germany
פחמן
פחמן יח''צ
תפוש את הכריש, אין לו לאן לברוח
תפוש את הכריש, אין לו לאן לברוח יח''צ
תפוש את הכריש, אין לו לאן לברוח
תפוש את הכריש, אין לו לאן לברוח יח''צ

הבריף נדוש. הרעיון לא

אחד הקשיים הכי גדולים שצוות קריאייטיב עלול להיתקל בהם הוא לעשות קריאייטיב לנושא שכבר טחנו אותו מכל הכיוונים. לקחת מוצר או שורת מכירה שעשו עליה אינספור מודעות וסרטים ועדיין להצליח להביא את ההברקה מחדש. איך אומרים כמו שלא אמרו לפניך כמה הרכב הזה מהיר או איך אבקת הכביסה הזו מנקה את כל הכתמים או איך לומר בצורה פורצת דרך את המסר הבנאלי "זה כל כך זול ש...".

המודעות הבאות מגיעות מבריף כזה בדיוק שמדבר על שמפו נגד קשקשים. אז לכל אנשי הקריאייטיב שקוראים את הטור הזה ומקבלים בפעם האלף בריף שכבר אמרו עליו הכל בעולם ונדמה שכבר אי אפשר לחדש שם כלום, מוקדשת סדרת המודעות הבאה שמראה איך שיער שטופל בשמפו של הד אנד שולדרס מוגן מנקודות לבנות אפילו בתמונות הישנות ומצליחה גם להבריק וגם לעשות את זה בצורה יפה במיוחד. לחצו להגדלה.
סוכנות הפרסום: Saatchi & Saatchi Bucharest, Romania

פחמן
פחמן יח''צ
כמעט כמו הפרסומת עם אוחנה
כמעט כמו הפרסומת עם אוחנה יח''צ
כמעט כמו הפרסומת עם אוחנה
כמעט כמו הפרסומת עם אוחנה יח''צ

איפה עושים פיפי ברשת

שירותיים ציבוריים באינטרנט. זה מה שמציע האתר הבא. מעניין אתכם? בטוח שלפחות מסקרן אז לפני שאתם ממשיכים לקרוא אתם מוזמנים להתפנות וירטואלית ולחזור.

אוקיי, אם ביקרתם באתר אתם מבינים כבר שמדובר בסופו של דבר באתר מסחרי שמחופש לגימיק אינטרנטי. זו אופנה חדשה של האתרים הפרסומיים שתופסים את הגולש ברשת תוכן מיוחד או גימיק שאי אפשר לעמוד בפניו, מעבירים אותו באתר חוויה או נותנים לו שירות מיוחד ורק לאחר מכן, מקשרים אותו למסר שיווקי או התדמיתי של המותג אותו רוצים לפרסם, במקרה הזה מדובר בקמפיין לבנק ללא תשלום ברשת. הכניסה מכאן.

I fantasize about massive pristine convenience
I fantasize about massive pristine convenience יח''צ

רגע, יש עוד

מודעות וסרטים נוספים שאהבתי השבוע מחכים לכם כמו תמיד בבלוג שלי.
השבוע מחכה לכם סדרה חלקלקה במיוחד למותג VEET ובנוסף אחד משלטי החוצות החכמים שיצא לי לראות השנה. זה כדאי.

הצעות, הערות, בקשות לעבודה וכל מה שבא לכם אתם מוזמנים להפנות אלי למייל: meiran_pachman@yahoo.com


מירן פחמן הוא מנהל קריאייטיב במקאן דיגיטל

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עובר את הגבול''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים