עובר את הגבול 42
משקפי מגן נגד מבוכה בחנויות סקס, סוכנות ביטוח שיעשו הכל בשבילכם, אבני הבניין של הדמיון ותזמורת חד מתוית וחד פעמית
איכשהו נהיה שלגו, המשחק האהוב עלינו מילדותינו, הפך להיות אחד התקציבים הכי מבוקשים אצל אנשי קריאייטיב בעולם. אולי זו המודעה המדהימה בפשטותה של לגושזכתה בגרנד פרי בפסטיבל קאן לפני שנתיים שפתחה את התיאבון לקופירייטרים ברחבי העולם.
בכל אופן, זה לא סוד שלא מעט משרדים מתחרים היום ביניהם על מציאת פתרונות קריאטיביים לתובנת הייחודית של המשחק המופלא הזה שמדברת על מילה אחת - דמיון. את סדרת המודעות הבאה יצרו סטודנטים לפרסום שהחליטו להראות איך באמצעות 3-4 חלקים בלבד, אפשר ליצור עשרות דברים בלגו. כל מה שצריך זה קצת חוש דמיון, לא יותר. לחצו להגדלה.



אני לא יודע כמה פעמים יצא לכם לבקר בחנות סקס, אבל גם אם לא יצא לכם בכלל, אתם בטח יכולים לתאר לעצמכם שיש משהו קצת מביך ולא נעים בהרגשה שאתה יוצא מחנות כזו וכל האנשים ברחוב מסתכלים עליך וחושבים מה בדיוק עשית שם ומה יש לך בשקית. חנות סקס בשם beate uhseהחליטה לעזור ללקוחותיה בבעיה הזו וכדי לשמור על הדיסקרטיות שלהם, היא חילקה להם משקפיים מיוחדים שמסתירים את העיניים של המרכיבים אותם ובכך מאפשרים למי שיוצא מהחנות להישאר בלתי מזוהה לחלוטין. למעשה

את הטריק הויזואלי הזה, שחושף כאילו את הבפנוכו של מתקן השלטים בתחנת האוטובוס ראינו כבר והאמת שאפילו יותר מפעם אחת. ובכל זאת אהבתי מאוד את סדרת השלטים הבאה משתי סיבות-גם בגלל הרעיון והחיבור למוצר וגם בגלל הביצוע המשובח. מדובר בחברת ביטוח שמצהירה על עצמה שהיא מאוד, אבל מאוד תחרותית ומוכנה לעשות הכל כדי להציע את המחיר האטרקטיבי ביותר.
כידוע, חברות כאלה עובדות על עמלות שהן מעניקות לאנשי המכירות הטובים ביותר, מה שגורם להם להתחרות אחד בשני כדי לקבל את הבונוס השמן שלהם. כדי להמחיש את נחישותם של אותם אנשי מכירות נמרצים, הקריאייטיב הראה אותם משתלטים כביכול על השלטים של תחנות האוטובוס ומבקשים מכם לחייג אליהם ולקבל את ההצעה הטובה ביותר. וכשמישהו כל כך מתאמץ בשבילך, איך אפשר לסרב לו.



עכשיו סוני יוצאת עם סרט חדש לנגנים שלה שבה היא משמיעה לנו יצירה לקלאסית שלמה שבה כל כלי בתזמורת מנגן תו אחד בלבד. כדי ליצור את זה, צריך טיימינג מושלם בין כל הנגנים והכלים מה שדרש כנראה לא מעט חזרות, אבל התוצאה היא נפלאה ומאוד מהנה לצפייה. תהנו.
אם אתם רוצים לראות עוד מודעות, סרטים ופרסומות משובחות מהעולם, אתם מוזמנים כמו תמיד להיכנס לבלוג שלי. בנוסף אני מזכיר לכם, אנשי משרדי הפרסום, שאם אתם רוצים לקבל פרגון לפעילות פרסומית שלכם שלא זכתה להד ציבורי, אנא שלחו לי פרטים עליה למייל שלי שפתוח גם לכל מי שרוצה להעיר, להציע או לשלוח דברים טובים שהוא ראה ברשת:meiran_pachman@yahoo.com
מירן פחמן הוא מנהל קריאייטיב במקאן דיגיטל