גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


עובר את הגבול 40

סרטון שיגרום לחבובות להשתין מפחד, הפתרון לריחו של הבואש, למקרה שטרנד החמוסים ידעך בקרוב, מוכר המכוניות ההזויים בעולם והעורך דין שדואג לכם כשאתם בוגדים בבן הזוג

מירן פחמן | 19/10/2007 12:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סרט כזה זה פשע לא לראות
הנה סרט שבחיים לא היה עובר בארץ את אישורי הרשות השנייה בארץ ואולי... טוב שכך. זה נראה כמו תוכנית לילדים, נשמע כמו תוכנית לילדים אבל תהיו בטוחים שלא תרצו שהילדים שלכם יצפו בזה. אני לא רוצה לגלות יותר מידי במה מדובר, רק אומר שלפעמים כדי לבלוט וכדי שידברו עליך (ואכן זהו הסרט הכי מדובר השבוע בבלוגי הפרסום בעולם) צריכים לפעמים להביא פתרונות קיצוניים, הזויים ויש שיגידו אפילו חולניים. התנאי הוא כמו תמיד להישאר רלוונטי למוצר שאותו אתה מפרסם ולחבר את הקריאייטיב בצורה אינטליגנטית למסר. תהנו.
מסריח מפרסום

מי שיוצא לו לראות הרבה פרסומות מהארץ ומהעולם יודע שיש שני סוגים עיקריים של פרסום: פרסום מפגר, ישר לפנים בלי שמץ של תחכום או זיק שמעורר מחשבה והצד שני, פרסום של תחרויות יוקרתיות ושל מגזינים פלצניים, או במילים אחרות מודעות שרק אנשי קריאייטיב ודן חמיצר מבינים. מעט הן המודעות הפשוטות והחדות, בעלות מסר ברור ורלוונטי שמועבר בצורה יצירתית, עוצרת ומעוררת התפעלות.

כזו היא המודעה הבאה למטהר האוויר " Ambi Pur" שמראה משפחה שמגדלת ללא חשש בואש כאילו היה פודל חביב וכל זאת הודות לפעולתו היעילה של המטהר. המודעה הזו מוצלחת במיוחד כי בנוסף לרעיון ניכרת פה השקעה בהפקה, בצילום בסטיילינג וכו', כל אלה הופכים את כל העסק למשהו אמיתי ומוחשי ולכן גם כצופה אתה גם מאמין לו. לחצו להגדלה.

סוכנות הפרסום: Grey Hong Kong
אני בכלל רציתי שיבוץ אצל טיב טעם, איפה שמשמינים מנחת
אני בכלל רציתי שיבוץ אצל טיב טעם, איפה שמשמינים מנחת יח''צ

מי רוצה להיות מוכר מכוניות?

אם אתם רוצים לראות לאן הפרסום באינטרנט הולך בזמן הקרוב, כדאי לכם להיכנס לאתר הבא של פולקסווגןבשבדיה שמזמין את הגולשים לעשות אודישנים לאיש המכירות הטוב ביותר. באתר מחכה לכם מגוון של פרזנטציות הומוריסטיות שעורכים טיפוסים שונים ומשונים המנסים למכור את הדגמים השונים של החברה. כדאי לראות איך באמצעות כתיבה מצחיקה וצילום מושקע מצליחים לגרום לך לשהות מספר רב של דקות באתר וגם לשמוע על הדרך את כל התכנים השיווקיים שהחברה רוצה לדחוף לך. ואיפה החלק האינטראקטיבי אתם שואלים? בעלי פולקסווגן ישנה מוזמנים להעלות תמונות שלה לאתר ואחת הדמויות ההזויות תנסה למכור להם אותה עבורם. לחצו להגדלה.

אני רק שאלה: מה צריך לעשות כדי לשלוח אותך הביתה בגולף חדשה?
אני רק שאלה: מה צריך לעשות כדי לשלוח אותך הביתה בגולף חדשה? יח''צ

ה-פ-ת-ע-ה!

אם אחד המבחנים העיקריים של פרסום גרילה הוא ביכולת להפתיע את הצרכן ולהביא לו פרסומת במקום שהוא הכי פחות מצפה לה, אזי אני חושב שהפעילות הבאה היא אחת הטובות ביותר בקטגוריה הזו. שימו לב לדבר הבא: זוגות של בוגדים שהגיעו למוטלים ברחבי בבלגיה הופתעו לגלות כי בתוך ארון הבגדים בחדר חיכתה להם דמות של גבר ערום עם שלט המציע להם שירותי עורכי דין לגירושין. מה שנקרא פרסום מפולח.

והנה עוד פעילות גרילה שאהבתי במיוחד השבוע: הפעם מדובר בפעילות של אבקת הכביסה ACE. דיילים של החברה איתרו רכבים לבנים, מלוכלכים ומאובקים ברחוב ובחניונים ובעזרת ספוג, ניקו קטע מהרכב בצורה של טי-שירט (חייבים להסתכל על התמונה כדי להבין) ולזה צירפו מסר: "גלה מחדש את הלבן האבוד". חכם ביותר. לחצו להגדלה.

עורך דין בארון זה לא טרן אוף?
עורך דין בארון זה לא טרן אוף? יח''צ
זה לבן על לבן
זה לבן על לבן יח''צ

give me more

דוגמאות נוספות לקריאייטיב שיפילו אתכם מכיסא המחשב, מחכות לכם כל יום בבלוג שלי. ראיתם מודעה או סרט שעשה לכם את זה? אתם מאוד מוזמנים. לשלוח לי לכתובת הבאה: meiran_pachman@yahoo.com.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עובר את הגבול''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים