עובר את הגבול 40
סרטון שיגרום לחבובות להשתין מפחד, הפתרון לריחו של הבואש, למקרה שטרנד החמוסים ידעך בקרוב, מוכר המכוניות ההזויים בעולם והעורך דין שדואג לכם כשאתם בוגדים בבן הזוג
הנה סרט שבחיים לא היה עובר בארץ את אישורי הרשות השנייה בארץ ואולי... טוב שכך. זה נראה כמו תוכנית לילדים, נשמע כמו תוכנית לילדים אבל תהיו בטוחים שלא תרצו שהילדים שלכם יצפו בזה. אני לא רוצה לגלות יותר מידי במה מדובר, רק אומר שלפעמים כדי לבלוט וכדי שידברו עליך (ואכן זהו הסרט הכי מדובר השבוע בבלוגי הפרסום בעולם) צריכים לפעמים להביא פתרונות קיצוניים, הזויים ויש שיגידו אפילו חולניים. התנאי הוא כמו תמיד להישאר רלוונטי למוצר שאותו אתה מפרסם ולחבר את הקריאייטיב בצורה אינטליגנטית למסר. תהנו.
מי שיוצא לו לראות הרבה פרסומות מהארץ ומהעולם יודע שיש שני סוגים עיקריים של פרסום: פרסום מפגר, ישר לפנים בלי שמץ של תחכום או זיק שמעורר מחשבה והצד שני, פרסום של תחרויות יוקרתיות ושל מגזינים פלצניים, או במילים אחרות מודעות שרק אנשי קריאייטיב ודן חמיצר מבינים. מעט הן המודעות הפשוטות והחדות, בעלות מסר ברור ורלוונטי שמועבר בצורה יצירתית, עוצרת ומעוררת התפעלות.
סוכנות הפרסום: Grey Hong Kong

אם אתם רוצים לראות לאן הפרסום באינטרנט הולך בזמן הקרוב, כדאי לכם להיכנס לאתר הבא של פולקסווגןבשבדיה שמזמין את הגולשים לעשות אודישנים לאיש המכירות הטוב ביותר. באתר מחכה לכם מגוון של פרזנטציות הומוריסטיות שעורכים טיפוסים שונים ומשונים המנסים למכור את הדגמים השונים של החברה. כדאי לראות איך באמצעות כתיבה מצחיקה וצילום מושקע מצליחים לגרום לך לשהות מספר רב של דקות באתר וגם לשמוע על הדרך את כל התכנים השיווקיים שהחברה רוצה לדחוף לך. ואיפה החלק האינטראקטיבי אתם שואלים? בעלי פולקסווגן ישנה מוזמנים להעלות תמונות שלה לאתר ואחת הדמויות ההזויות תנסה למכור להם אותה עבורם. לחצו להגדלה.

אם אחד המבחנים העיקריים של פרסום גרילה הוא ביכולת להפתיע את הצרכן ולהביא לו פרסומת במקום שהוא הכי פחות מצפה לה, אזי אני חושב שהפעילות הבאה היא אחת הטובות ביותר בקטגוריה הזו. שימו לב לדבר הבא: זוגות של בוגדים שהגיעו למוטלים ברחבי בבלגיה הופתעו לגלות כי בתוך ארון הבגדים בחדר חיכתה להם דמות של גבר ערום עם שלט המציע להם שירותי עורכי דין לגירושין. מה שנקרא פרסום מפולח.
והנה עוד פעילות גרילה שאהבתי במיוחד השבוע: הפעם מדובר בפעילות של אבקת הכביסה ACE. דיילים של החברה איתרו רכבים לבנים, מלוכלכים ומאובקים ברחוב ובחניונים ובעזרת ספוג, ניקו קטע מהרכב בצורה של טי-שירט (חייבים להסתכל על התמונה כדי להבין) ולזה צירפו מסר: "גלה מחדש את הלבן האבוד". חכם ביותר. לחצו להגדלה.


דוגמאות נוספות לקריאייטיב שיפילו אתכם מכיסא המחשב, מחכות לכם כל יום בבלוג שלי. ראיתם מודעה או סרט שעשה לכם את זה? אתם מאוד מוזמנים. לשלוח לי לכתובת הבאה: meiran_pachman@yahoo.com.