גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


עובר את הגבול 45

אם הייתם מודדים מעיל בחדר הקפאה, לא הייתם קונים? אם הייתה ספה באמצע הרחוב, לא הייתם יושבים? אם הייתה לכם מכונית זעירה, לא הייתם מסתבכים? אם הייתם עושים משהו נחמד עבור מישהו, לא הייתה צצה לכם סוכריה דביקה מעל לראש?

מירן פחמן | 14/12/2007 14:02 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
THE BEST
היורובסט, תחרות הקריאייטיב השנייה בחשיבותה בעולם (אחרי פסטיבל קאן) התרחשה בשבוע שעבר והביאה הרבה נחת למשרדים הישראליים שלקחו מדליות נוצצות הביתה: מקאן אריקסון, שלמור אבנון עמיחי ושמעוני פינקלשטיין. כבוד. 

כמו בכל תחרות קריאייטיב, יש רק סדרת פרינט אחת שלוקחת את הגרנד פרי, קרי המודעה הכי טובה השנה באירופה בכל הקטגוריות. השנה מי שלקחה את הפרס היוקרתי היא הסדרה הזו למכונית סמארט החסכונית בדלק ולכן כמעט שאינה פוגעת בסביבה. למה הסדרה הזו כל כך טובה? אולי מפני שזו מודעה למכונית שבה כמעט ולא רואים אותה ואולי כי יש פה המחשה גאונית שמראה בצורה יצירתית איך בגלל הגודל הזעיר של המכונית, הפגיעה בטבע כמעט ואינה מורגשת. שאפו למשרד הספרדי. לחצו להגדלה.

סוכנות הפרסום: Contrapunto, Madrid, Spain
פחמן
פחמן יח''צ
זוכרת אז, כשמצאנו אותה מאחורי איצטרובל גדול?
זוכרת אז, כשמצאנו אותה מאחורי איצטרובל גדול? יח''צ
זוכרת אז, כשמצאנו אותה מאחורי איצטרובל גדול?
זוכרת אז, כשמצאנו אותה מאחורי איצטרובל גדול? יח''צ
יותר טוב מהמעיל של קסטרו...

זה אולי מפתיע, אבל אחד המקומות הכי מוזנחים מבחינה פרסומית הוא נקודת המכירה. וזה משונה כי הרי הלקוח כבר נמצא אצלך, הוא מה שנקרא בכוונת קנייה ובכל זאת רוב החנויות והרשתות לא חושבות איך בשלב הזה למכור לו יותר למקסם מבחינה פרסומית את חוויית הקניה בחנות מסתפקות בפוסטרים על הקירות בלבד.

חנות מעילים בשם Playground החליטה להוכיח ללקוחותיה עד כמה המעילים שלה מחממים

בחורף הקפוא של אמריקה. לצורך כך היא בנתה תא מדידה קפוא באמצע החנות והזמינה את הלקוחות למדוד את המעילים בתנאי קור אמיתיים, למעשה בתנאים קיצוניים הרבה יותר מהקור האמיתי מחוץ לחנות. כמובן שהפעילות עוררה עניין רב  ועשתה לה יחסי ציבור מצויינים ומעבר לכך, מכירת המעילים גדלה במאות אחוזים כי כנראה שעם הוכחה כל כך משכנעת אף אחד לא יכול להתווכח. לחצו להגדלה.
כפתור וקרח
כפתור וקרח יח''צ

איזה עולם נפלא זה יכול להיות

אני חושב שהפעילות הבאה של איקאה היא הזדמנות מצויינת לסכם את שנת 2007 ולראות את המגמה שאליה הולך הפרסום העולמי. אז אם עוד לא הבנתם את זה עד עכשיו, הפרסומות יוצאות מחוץ לקופסת הטלוויזיה או דפי העיתון ופוגשות את הקהל במקומות שבהם הוא נמצא, כדי להעביר לו בצורה חווייתית ואינטראקטיבית את המסרים והערכים שאותם המפרסם רוצה להעביר.

אני חושב שסדרת התמונות הבאה של איקיאה היא דוגמא מושלמת לפרסום כזה. איקאה רוצה להגיד שהיא עושה את חיינו לקצת יותר מעוצבים, נוחים ונעימים ומה יותר נכון ומתבקש מללכת ולעצב בצורה קצת יותר נעימה את המרחב הציבורי. כך כל אחד יכול לראות איך באמצעות המוצרים של איקיאה אפילו המקומות המוזנחים ביותר ברחוב הופכים להיות מקומות שכיף לשהות בהם. מושלם.

פחמן
פחמן יח''צ
פחמן
פחמן יח''צ
שמעת שחולדאי התחיל לחלק להומלסים תלושים לאיקאה?
שמעת שחולדאי התחיל לחלק להומלסים תלושים לאיקאה? יח''צ
שמעת שחולדאי התחיל לחלק להומלסים תלושים לאיקאה?
שמעת שחולדאי התחיל לחלק להומלסים תלושים לאיקאה? יח''צ

עוד איקאה

פחמן
פחמן יח''צ
פחמן
פחמן יח''צ
פיקניק בפארק! אתה כ
פיקניק בפארק! אתה כ"כ מקורי, ג'ון! יח''צ
פיקניק בפארק! אתה כ
פיקניק בפארק! אתה כ"כ מקורי, ג'ון! יח''צ

אנשים טובים באמצע הדרך

ואם אנחנו כבר באווירה אופטימית, אז הנה סרט חמוד מאוד ומעט מרגש שמראה לנו איך כולנו בעצם אנשים טובים ומתוקים ואיך בחיי היום יום כל אחד מאיתנו עושים מעשים טובים ומתחשבים כלפי אנשים אחרים, אפילו כלפי הזרים לנו. כן חברים, זה טוב להיות מתוק. ובאופטימיות זו נסיים. סוף שבוע נעים. Meiran_pachman@yahoo.com   
 
מירן פחמן הוא מנהל קריאייטיב במקאן דיגיטל

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עובר את הגבול''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים