קודם לוקחים את מנהטן
189 ארנבי פלסטלינה במנהטן עושים את זה בשביל סוני Bravia והקמפיין החדש והמדובר. וגם: Dove מזהירה את הילדות הקטנות מפני תעשיית היופי האכזרית בסרטון עם פיל מחתרתי
play-doh הפרסומת החדשה שלה לטלוויזיות Bravia בכיכובם של 189 ארנבי פלסטלינה, ארנב ענק אחד, 150 קוביות פלסטלינה צבעוניות ועוד הפתעות שעשויות מ-2.5 טון של פלסטלינה!
מדובר בפרסומת האנימציית-תמונה היומרנית ביותר שנעשתה אי פעם בעולם. כדי לייצר את התנועה בסרט הזה, היה צורך לצלם למעלה מ-100,000 תמונות סטילס, כאשר בכל שוט הזיזו מעט את הארנבים צעד אחד קדימה. לא פחות מ-40 אנימטורים עבדו במשך שלושה שבועות כדי לעצב את הכוריאוגרפיה של הארנבים בסרטון. הצילומים נערכו הפעם בניו-יורק, אל מול פניהם של העוברים ושבים שנהנו לקחת חלק ביצירה כל כך גדולה וגם להעביר את הבאז הלאה ברחבי העולם וברשת.
את הפרסומת החדשה מלווה השיר הנפלא של הרולינג סטונס She's A Rainbow. מומלץ מאוד גם להיכנס לאתר הקמפיין הצבעוני והמושקע של Sony Braviaולראות מה הכינו לכם שם. על הקמפיין האדיר הזה כמו את שני הקמפיינים האחרונים עשתה סוכנות הפרסום הלונדונית Fallon .צפו בסרטון כאן.

מתוך סרטון ישן של סוני Bravia מתוך הסרטון
והנה עוד סרטון שכל העולם חיכה לו ויצא אף הוא לגמרי במקרה השבוע: אני מתכוון כמובן לפרסומת החדשה Onslaught של DOVE, החברה שקטפה את הגרנד פרי בפסטיבל קאן האחרון. גם הפרסומת הזו היא סוג של המשכון לסרט evolutionשעשה רעש בכל העולם.
בדומה ל-evolution, גם הסרט החדש תוקף את תעשיית היופי הנשית המעוותת שמקדשת רזון, ניתוחים פלסטיים וכד', אבל הפעם הסרט הולך צעד קדימה בלוחמנות שלו ומציג את שטיפת המוח שעוברת ילדה
אמריקאית ממוצעת מהילדות עד להתבגרות. הסרט מזהיר את ההורים ומפציר בהם שידברו עם הילדות שלהם על סטנדרט היופי הטבעי לפני שתעשיית היופי המעוותת תשפיע גם עליהן.
את הקמפיין הזה מלווה אתר אינטרנט שמקדם את המאבק למען יופי טבעיומשרד הפרסום שאחראי על כל ההפקה הענקית הזו הוא Ogilvy.