דגל ישראל שב להר הבית, בברכת המדינהצו ההרחקה מההר שהוצא נגדי בשל הנפת דגל ישראל שם בוטל, וזה לא אירוע של מה בכך, אלא תיקון של ממש לחטא הסרת הדגל ביום שחרור ההר ב-1967 | ביום ראשון נעלה להר שוב, ונניף את דגלינו אל עלנילי נאהורינילי נאהורי
ההתנכלות המשטרתית ליהודים בהר הבית, שכנעה אותי שאיימן עודה צודקהנפת הדגל ושירת התקווה אינן עבירות פליליות. זה לא מנע מהשוטרים להחרים את הטלפונים שלנו ולדרוש מאיתנו טביעת אצבעות וצילום כמו אחרוני הפושעיםנילי נאהורינילי נאהורי