גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


הקלות הבלתי נסבלת של החיבור

לקוחה של נטוויז'ן גילתה יום לאחר שהתחברה כי הגלישה אינה טובה וביקשה להתנתק. מאז, לדבריה, במשך 3 חודשים הועברה מנציג שירות אחד למשנהו. החברה: פניית הלקוחה טופלה

איילה הורביץ | 29/5/2007 12:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ספקיות הכבלים, הלווין ושירותי האינטרנט צברו לעצמן מוניטין כחברות שהדרך להתחברות אליהן רצופה הבטחות טובות, בעוד בדרך להתנתק יכול הלקוח לעבור שבעה מדורי גהינום. עסקאות אלה, הנעשות לרוב דרך הטלפון, נקראות בחוק "עסקאות מכר מרחוק", שעל-פיו רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך 14 יום גם ללא סיבה מיוחדת. במקרה של תמי, לקוחת נטוויז'ן, גם העובדה שהחוק לצדה - לא עזרה.

בסוף דצמבר נאותה תמי, בעקבות שיחה ממחלקת שימור הלקוחות של נטוויז'ן, לשוב ולהתחבר לאחר שעד אז היתה לקוחה של חברה אחרת. מיד עם ההתחברות, כך היא מספרת ל-"צרכנות הוגנת", גילה בנה כי אינו מצליח לגלוש ולשחק במשחק רשת האהוב עליו, שכן המשחק "נופל" שוב ושוב - בעיה שלא היתה קיימת עם ספקית האינטרנט הקודמת. תמי, שידעה כי זכותה לבטל את העסקה, התקשרה כבר למחרת היום וביקשה להתנתק. כאן, לדבריה, החל "סרט אימה" שנמשך לאורך שלושה חודשים.

נציגת השירות הבטיחה לתמי להעביר את הפנייה לבדיקת המחלקה הטכנית. מאז, לדברי תמי, היא מצאה עצמה מדברת בכל פעם עם נציג אחר - מנהלת קשרי לקוחות, האחראית על ניתוקים, נציגי שירות לקוחות שונים ונציג המחלקה הטכנית, ולכל אחד מהן הסבירה את הבעיה מחדש וביקשה להתנתק. לדבריה, שוב ושוב קיבלה את אותה התשובה - ש"העניין בבדיקה" וכי אין היא יכולה להתנתק משום שחתמה על התחייבות.

לדברי תמי, בשלב מסוים הסביר לה אחד הנציגים כי הבעיה היא אכן בנטוויז'ן, שלה אין תקשורת טובה לאתר המשחק, וכי הוא ימליץ לנתקם, אך מאז, לדבריה, "כבר כמעט שלושה חודשים רק בודקים ובודקים". אחד מהנציגים, לדבריה, אף הגדיל לעשות והמליץ לה על משחקים אחרים שבהם יכול נכדה לשחק.

תמי המיואשת מסבירה כי בכל פעם שטלפנה בבקשה לנתק, ביקשו נציגי השירות לבדוק שוב את הבעיה הטכנית, וכך חלפו להם ביעף השבועיים בהם היתה רשאית לבטל את העסקה. כעת, נאמר לה כי אין מה לעשות, שכן היא מחויבת לחצי שנה.

לאחר כשלושה חודשים של שיחות חוזרות ונשנות, מספרת תמי כי נאמר לה ממנהל פניות הציבור, כי אם תמצא שבספקית אינטרנט אחרת לא קיימת אותה בעיה, היא תנותק. תמי התחברה במקביל לספקית אחרת, וראה זה פלא – המשחק עובד ללא בעיה.

לאחר פנייתנו לנטוויז'ן יצר נציג החברה קשר עם ביתה של תמי וניאות לנתק את תמי סוף סוף מהשירות. בתגובת החברה, אשר כדי לקבלה נדרשנו גם אנחנו לטלפונים ולמיילים חוזרים ונשנים, נמסר כי "מנהל פניות הציבור טיפל בפניית הלקוחה וכפי שסוכם עמה היא נותקה".
מהי "צרכנות הוגנת"?

אתר "צרכנות הוגנת" נועד כדי לעזור ולהילחם לשיפור תרבות השירות. דרך האתר תוכלו להתלונן על שירות שלא קיבלתם

או על יחס לא הוגן. אנו ננסה להתגייס למענכם ולעזור לכם לקבל את השירות הראוי.

לשליחת תלונות: אתר צרכנות הוגנת

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''משטרת הצרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים