גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


התלונן על מלצרית- וחטף מכות מאחיה

צעיר שהתלונן על השירות שקיבל ממלצרית בסניף סבארו קיבל מכות ואיומים מאחיה. רשת סבארו: "אין לזה שום קשר אלינו"

איילה הורביץ | 14/12/2006 16:58 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
יחס מזלזל מצד נותני שירות הוא דבר שאנחנו הישראלים התרגלנו להשלים עמו. כאשר לקוח לא מרוצה מעז להתלונן, הוא לוקח בחשבון שתלונתו לא תתקבל בברכה, אולם הוא בוודאי לא מצפה כי האירוע יסתיים בקטטה אלימה.

במקרה של זוג צעירים תל אביביים, כך בדיוק הסתיים הבילוי  בסניף סבארו שבמרכז הסינמה סיטי בגלילות. בשבת האחרונה, מעט אחרי חצות, הגיעו  בני הזוג לסניף בו הם אוכלים כדרך קבע. לאחר הזמנת המנות ביקש הצעיר מהמלצרית כי "תקרים" לו את המנה, ולהפתעתו נענה כי תוספת זו תעלה לו 1.90 שקל נוספים. הצעיר וחברתו, ציינו בפני המלצרית כי מאז ומעולם קיבלו שירות זה בחינם, ונענו כי זהו המחיר שתמיד נגבה.

חברתו של הצעיר, אשת עקרונות, ביקשה מהמלצרית שוב לבדוק את נושא תוספת התשלום, ולאחר שקיבלה את אותה התשובה אמרה למלצרית כי היא משקרת. על כך ענתה המלצרית: "בסדר, בסדר, לכי..."

בשלב זה ביקש הצעיר לדבר עם האחראי על הסניף, ומכיוון שלא נכח כל אחראי במקום נתנה להם המלצרית לדבר איתו בטלפון. במהלך השיחה הסביר האחראי כי הצדק עם המלצרית, והצעיר התלונן כי גם אם הצדק עימה, תשובותיה חוצפניות ונאמרו בטון מזלזל.

לאחר כמספר דקות, בעוד בני הזוג סועדים במתחם המזון בסמוך לסבארו, הגיע למקום אחיה של המלצרית ואיים על הצעיר – שאם לא יתנצל בפני אחותו – הוא (האח) "ינגח בו". סירובו של הצעיר להתנצל זיכה אותו בשתי נגיחות מצלצלות. בנקודה זו התפתח קרב מהלומות שנמשך דקות ארוכות, ועורר התקהלות של סקרנים. לבסוף הגיעו מאבטחי מקום והפרידו בין הניצים.
החוק עם הרשת

בני הזוג הזועמים טוענים כי מכיוון שהאירוע קרה עקב ויכוח עם המלצרית, רשת סבארו צריכה לתת את הדין על הקטטה, לפצותם על הנזק הפיזי והנפשי או לפחות להתנצל על מה שאירע.

ברשת סבארו מסרבים לקחת אחריות על האירוע. "אמנם מדובר פה בהתנהגות בריונית ואלימה, אבל אין לזה שום קשר אלינו", טוענת דיקלה פוגל, מנהלת השיווק של הרשת. "הרשת לא יכולה לשלוט על אדם חמום מוח, גם אם הוא אח של המלצרית". בנוסף ציינה פוגל כי הקטטה התרחשה במתחם האוכל הפתוח, מחוץ לתחום הסניף, וכי אין זה מתפקיד עובדי הסניף להתערב

בקטטה, אלא מתפקיד אנשי הביטחון של הקניון.

למרבה הפלא, מבחינת החוק היבש, נראה כי אין לרשת סבארו ממה לחשוש. לדברי עו"ד אלקנה לייסט, דוקטורנט למשפט פלילי, מבחינה פלילית אין לרשת אחריות על התנהגותו האלימה של אחיה של העובדת, גם אם היא זו שקראה לו להתערב. זאת, מכיוון שהאח הוא גורם זר, שהרשת לא אחראית לו. בנוסף, לא חלה על עובדי המקום כל חובה להתערב ולמנוע את הקטטה. מבחינה נזיקית, מסביר לייסט כי גם כאן על פניו אין הרשת מחויבת לדבר, מכיוון שקשה להצביע על רשלנות כלשהי שבוצעה על ידה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''משטרת הצרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים