• 79.

    לא להתקרב לנטוויז'ן !!! גנבים!!!!!!!!!

    שרית, 13/06/07 16:59

    ואני מכירה עוד כמוני !
    פשוט לא להתקרב אליהם אחרת תכנסו לסרט אימה !

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מדריך: כיצד להתנתק מהם ב''כוח''

    אל תכנעו !, 06/06/07 11:13

    1. הדפיסו במדפסת מכתב ברור המציין את פרטיכם ואת רצונכם המוחלט (נסחו זאת בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים) להתנתק מהשרות לאלתר!
    רישמו את שמכם באופן ברור בתחתית המכתב וחיתמו.
    2. גשו עם המכתב אל הדואר ופקססו את המכתב אל מרכז השרות של החברה ממנה אתם רוצים להתנתק.
    וודאו שאתם מקבלים אישור על משלוח הפקס ופרטי המשלוח (מספר הטלפון של החברה.. ותאריך..)
    3. תתקשרו לחברת האשראי, ספרו להם את הסיפור בקצרה ותנו הוראה שלא לשלם עוד לחברה ממנה אתם רוצים להתנתק! במקרה הצורך, פקססו העתק של המכתב גם אל חברת האשראי כדי לחזק את דרישתכם.
    זהו, החברה אמורה לנתק אותכם תוך מספר ימים ואם היא לא תעשה זאת, היא לא תוכל לבוא אליכם בטענות כי במקרה של משפט, יש בידכם את כל ההוכחות שניסיתם להתנתק מהחברה ואילו היא המשיכה לחייבכם בניגוד לרצונכם!
    זה לא יעבוד ב-100% מהמקרים אבל זה בהחלט ישחק לטובתכם במקרה של תביעה של החברה נגדכם!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה נסגר איתכם!? נטויז'ן מס' 1!!!

    אורן, 04/06/07 23:35

    נטויז'ן חברה ממש טובה לדעתי הנציגות שם ממש חמודות והן עושות את עבודתן על הצד הטוב ביותר התמיכה הטכנית שלהם גם מצויינת ומקצוענית.. אני לא יודע מה איתכם אני יודע שגם אם אתחייב לנטויז'ן למשך שנה ויותר אני יודע שיש על מי לסמוך
    לא נתקלתי באיזשהי פאשלה מצידם ההיפך הוא הנכון.. ישר כוח!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סיפור מעצבן על נטוויז'ן

    שי, 04/06/07 08:09

    במקרה שלי התעקשתי שאני לא אצטרך לרדוף אחריהם כדי לחדש מבצעים כל חצי שנה או שנה, אז הגעתי איתם להסכמה שאחרי חצי שנה המנוי מנותק באופן אוטומטי אלא אם אני מודיע להם אחרת.
    וראה זה פלא, התקשרו לאשתי במועד סיום החבילה, והיא, שלא מתעסקת עם זה הפנתה אותם אליי. משום מה, הם לא השיגו אותי, ועובדת שרות בשם אושרית החליטה על דעת עצמה שאנחנו רוצים בהתקשרות המשך גם בלי שהסכמנו לכך.
    לקח לי יותר מחודש וחצי ומעבר בין מספר רב של נציגי שרות עד שהסכימו לנתק. בדרך הם גם הודו בפניי שזה מה שקרה!!!
    אם מישהו מתכנן תביעה ייצוגית אני בפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חרם ארצי !! ולהפיץ כתבה זו בכל הפורומים באינטרנט !!!

    דני פורום להלה, 03/06/07 01:20

    לאור המעשים החמורים של נטוויז'ן אז חובה על כל אחד להפיץ כתבה זו בכול פורום , ומבצע היתנתקות הארצי מנטוויז'ן יוצא לדרך ,, אנחנו ציבור הצרכנים נראה להם מאיפה משתין הדג !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נטוויז'ן זה המיץ של הזבל

    אודי, 02/06/07 18:02

    האפסים האלה חוסמים פורטים...אינטרנט איטי מלא ניתוקים - אין אפשרות להתנתק אפילו אם אתם מעוניינים לשלם קנס...אין אצלם דבר כזה - '' אתה מחוייב לשנה - תמות ותמשיך לשלם''!!!
    אני מציע לכל מי שלא מחוייב להם - להתנתק היום ולעבור לבזק בינלאומי ( הרוחב פס הכי גדול), ומי שלא מחובר אליהם שיעזי להתקרב ולא משנה איך פיתו אותו ..... ראו הוזהרתם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    נטויזיון דחפו לי אנטיוירוס ואנטי ספאם

    ישי, 02/06/07 11:25

    מבלי שביקשתי ומחייבים אותי סתם

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    נטוויז'ן אונסים את הלקוחות שלהם !!

    לקוח, 02/06/07 01:03

    השירות שלהם דווקא לא רע, אבל ברגע שרוצים להגיד שלום, הם יעשו הכל בשביל להוציא אותך מדעתך. אחרי שהטריפו אותי בטלפון במשך שבועות, אני בחיים, אבל בחיים לא חוזר אליהם. אין מצב!!
    אם היו מאפשרים לי להתנתק בצורה מהירה יותר, אני די בטוח שהייתי חוזר מתישהו...

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תבינו כולכם כולם אותו ה-ד-ב-ר!!!!!!

    מחיפה, 02/06/07 00:53

    עד שלא יהיה חוק שאומר שלא משנה מה כל לקוח שרוצה לנתק במידה ולא בהתחייבות יכול לנתק , במידה ויש התחייבות ישלם חיוב יחסי , אשר לא יהיה שווה ערך לסך התשלום השנתי לספק , העצה תקפה לא רק לאינטרנט!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון שכולם אותו דבר אבל

      דרור, 04/06/07 10:12

      אבל שתדעו שפעם ובאמת לפנים משורת הדין, נטוויז'ן החזירו לי כסף על שנה גלישה. לא יודע אם אפשר להגיד שהם לא הוגנים. לכולם יש שימור לקוחות וצריך להבין את זה ולקחת בחשבון לפני שמתחברים.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אני מתנתק מהם ביום הראשון שיתאפשר לי. ככה כולם צריכים לעשות.

    DemiaN, 02/06/07 00:53

    לי אישית עשו תרגיל מסריח בכך שכבלו אותי אצלם לחצי שנה - יום אחד מעבר לחצי שנה הזו אני כבר אתחבר לחברה אחרת, זאת חברה שגם העובדים בה אומרים דברים יותר גרועים ממה שכתוב פה..

    אם היינו אזרחים נורמלים כבר היה מתארגן נגדם מרד צרכנים.

    מעולם לא נתקלתי בחברה מסחרית שנכתבו עליה כ''כ הרבה כתבות שליליות ותלונות, לראשי נטוויז'ן - זה אומר דרשני.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נטזבל זה חברה שאסור להתחבר גם לי קרה אותו דבר (ל''ת)

    סטפן, 01/06/07 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    גם לי זה קרה עם נטוויז'ין

    רק לא נטוויזן, 01/06/07 14:15

    חברה מגעילה, אנשי מכירות שקרנים,
    בקיצור: להוקיע, להחרים ולהתרחק כמו ממגפה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כולם רמאים אבל יש פיתרון

    שי, 01/06/07 11:44

    קודם כל שתדעו לכם אין על 012 קראתי פה תגובות ולא האמנתי , נכון שבכל מקום יש את זה אבל בכל פעם שיש לי בעיה 012 פתרו לי אותה תוך פחות מ 10 דקות כולל ללכת לבזק ולהחליף מודם , בניגוןד אליהם שניסיתי להתנתק מYES ניסו להעביר אותי 7 מדורי גיהנום הפתרון הוא פשוט להתחיל לצעוק ולבקש לדבר עם מישהו בסמכות יותר גבוהה תאמינו לי זה עובד וגם מצליחים בסופו של דבר להוציא מהם יותר הנחות ודברים שהם לא ה יו נותנים סתם ככה , *****ככה זה אנשים תדעו לכם כל החברות האלה עובדות בשיטת המצליח הם מנסות אם הם מצליחות לגנוב אותנו בלי תגובה סבבה אם הם נופלות על בחור כמוני חבל להם על הזמן ******

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    נסו להתנתק מהוט - תשתיות כבילה (ל''ת)

    הוט, 01/06/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    58 תחמן - שתול של נטוויז'ן

    על תעבוד עלי, 31/05/07 22:23

    תקשיב חבר גם אם הכותרת זה בקטע של הפוך על הפוך, לא כולם מבינים זאת ולכן יש להסביר שברק ונטוויזן התאחדו וזאת אותה חברה בעצם ברק-נטוויז'ן.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    נאלצתי להפסיק לשלם כידי לקבל ניתוק... (ל''ת)

    ג'ג', 31/05/07 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אני האיימתי שהפסיק את ההוראת קבע וראו פלא האישיות הכיבכירה התקשרה

    עמיר, 31/05/07 09:40

    נטויזן מכרה לי אנטי וירוס והפרטים שהמוקדנית מסרה לי בטלפון לא היו נכונים לאחר שעליתי על התרמית פניתי לנטויזן ונאמר לי שאין אפשרות להתנתק בתקופת ההתקשרות ל 3 חודשים ואני גם יחוייב נתתי להם 8 שעות לפתור לי את הבעיה אחרת אני מפסיק את ההוראת קבע ומתנתק ואני לקוח בנטיויזן כבר למעלה מ 10 שנים במקביל פניתי לאמון הציבור לאחר שהקבילה הגיעה מאמון הציבור לנטויזן כבר ב 8 בבוקר מנהל שירות לקוחות התקשר אלי וטיפל בי לפי שביעות רצוני וגם שלח לי מתנה קטנה אבל נחמדה
    החודש אני הבדוק שהחשבונות קוזזו
    מציע לכם לפנות דרך אמון הציבור יש להם שירות מדהים ודרך האתר שלהם באינטרנט

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גם לי זה קרה בנטויז'ן-מכת מדינה

    ירון, 31/05/07 09:01

    גם לי זה קרה איתם. משכו אותי 8 חודשים, בהם בכלל לא גלשתי, בהבטחות כוזבות כגון: ''זה בטיפול'', ''נחזור אליך'' ועוד שקרים. בסוף ביטלתי את הוראת הקבע ואז הגיעו האיומים, אך לא ויתרתי!
    החרימו אותם וכל מי שנוהג כך עם לקוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מאפיוזים (ל''ת)

    שיטות של מאפיה, 31/05/07 05:43

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גם לי עשו בעיות

    סילביה, 31/05/07 00:15

    גם אני היתי מנויה בנטוויזיון הרבה שנים לאינטרנט כשגיליתי שלוקחים מימני הרבה כסף עברתי לחב אחרת ולא ידעתי שצריך לישלוח פקס בקשה להיתנתק והם ראו שאני כבר כמה חודשים לא הישתמשתי בחב שלהם אבל לא דאגו ליבדוק למה והמשיכו לקחת כסף מהחשבון שלי שהיה לי הוראה קבע, עד שגיליתי עברו כמה חודשים ושביקשתי שיחזירו לי את הכסף הזה לא רצו אז עשיתי קשר אם הגנה לצרכן והם הישיגו שיחזירו לי הכל, לא צריך לתת להם שינצלו את התמימות שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שולחים להם מכתב רשום ובאמצעי התשלום

    גל, 30/05/07 23:11

    נותנים הוראה להקפיא ואז תהיה להם סיבה טובה לנתק כי לא נכנס להם כסף אם זה באמת היחס שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין על ברק 013

    יהונתן, 30/05/07 19:20

    חברה על הכיפק

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    נטויזן עושה את המוות בניתוק

    jony, 30/05/07 19:16

    גם לי היה את אותו הסיפור איתם, כשביקשתי להתנתק זה נמשך חודשיים וחצי בגלל ש''לא שלחתי להם צילום תעודת זהות'' - דבר שלא הוזכר בכלל כשפניתי אליהם, רק אחרי כמעט שלושה חודשים הם ניתקו אותי סופסוף ובקושי רב החזירו לי את הכסף. תשקלו טוב טוב את נטויזן!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אין חברה יותר מסריחה ומגעילה

    פגועת נטוויזן, 30/05/07 17:49

    מנטוויזן! היה לי סיפור דומה איתם!
    אחרי חצי שנה שנותקתי מהם הם התחילו לגבות שוב כסף ממני. מסתבר שהם בכלל לא ניתקו אותי היה סיפור.
    סתם מגעילים!!
    כל מי שאני מכירה יצא מהם!!!
    להשמיד אותם!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מה הקטע עם תגובות הדוברים המטומטמות האלה? על מי הם עובדים?

    גל, 30/05/07 17:00

    תגובה שחצנית ומתנשאת, שחומקת בחלקלקות מהעובדות. במקום לאמר ''תעינו,נתקן'' הם משגרים הודעה אטומה ''הכל היה בסדר''. מה בסדר ב 3 חודשים עד לניתוק? ולמה לקוח צריך להוכיח משהו אם הוא רוצה להתנתק?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    א רק נטויזן

    מירי, 30/05/07 16:32

    אל תדאגו לא רק נטויזן עושה זאת גם קרה לי זאת עם חברות הכבלים עד שלא תעבור וועדה אי אפשאר לנתק אותך

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ם לי בדיוק קרה ככה

    איריס, 30/05/07 16:12

    שירות רוע, אין מענה לתוכן המבוק פשוט אכזבה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    גם אמא שלי מתבאסת כלקוחה של נטויז'ן

    ויקי, 30/05/07 14:52

    אמא שלי ממש לא אוהבת את השירות שהיא מקבלת וגם את המחיר שהיא משלמת עבור השירות הבסיסי...ואני דווקא נהינית ב012...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תעשו מה שאני עושה....

    טל, 30/05/07 14:47

    תוך כדי השיחה הראשונה שכמובן מוקלטת תודיעו להם שאם סה''כ הזמן שאתם תשקיעו בהתנתקות יעלה על חצי שעה, זמן יותר מסביר, אתם מתחילים לגבות להם 50$ לשעה על בזבוז זמנכם, אם הם מעוניינים שידברו בתעריף הזה גם עשר שעות אבל שיקחו בחשבון שהשיחה מוקלטת ובכוונתכם לפנות לבית משפט!!!
    שם הם יצטרכו להסביר למה חצי שעה היא זמן לא סביר ובהנחה שלא יצליחו לשכנע את השופט המשך השיחה יחשב כהסכמה לתעריף שקבעתם....

    תנסו, עובד בדוק, עוד לא פגשתי את החברה שלקח לה יותר מרבע שעה לנתק אותי!!

    נ.ב
    אל תהססו לפנות לעורך דין במקרה הצורך, רצוי בתביעה יצוגית!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נטויז'ן פשוט סיוט!

    רועי, 30/05/07 14:17

    גם אני עברתי מסע יסורים איתם. משקרים, מרמים וגונבים בלי בושה.

    תעשו חיפוש ברשת ובפורומי צרכנות ותגלו אין סוף תלונות עליהם. גם חיפוש בגוגל יניב המון תלונות וכתבות בכל אתרי החדשות הגדולים!

    אסור להתחבר וחשוב חהבהיר את זה גם לחברים!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    קרה לי אותו הדבר עם נטוזי'ן

    גיל, 30/05/07 12:27

    תקופה ארוכה של שירות גרוע, חוסר מענה (''נחזור אלייך...''). השהו את החיבור שלי כעבור 3 חודשים. ומאז גבו ממני שוב. נדרתי נדר לומר לכולם לא להתחבר אליהם. הם צריכים לתת כבוד לצרכן הישראלי.

    גיל

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רק לא להתחיל אתם - שירות גרוע, איכות גלישה על הפנים (ל''ת)

    ורד, 30/05/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    טיפ לניתוק מהיר

    ענת, 30/05/07 11:08

    ככה זה. יש לי טיפ לכולכם שהצליח לי. אם פונים ישירות למשרד התקשורת עם העתק למנכ''ל החברה - הדברים נסגרים מיידית.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דווקא אני מאוד מרוצה מהשירות של נטוויז'ן

    מיכל, 30/05/07 10:23

    למה בכלל להתנתק??

    הגב לתגובה זו

    • סרט אימה

      תמי, 31/05/07 11:26

      חמודה, כאשר תיתקלתי איתם בבעיה ולו הקטנה ביותר תעברי גם את את סרט האימה כמו שרבים מהגולשים עוברים איתם.
      אני מאחלת לך שלא תגיע לסיטואציה זו, אבל אם כן סביר להניח שאת תזכרי אותי טוב

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל התגובות כאן שתולות!

    רוי, 30/05/07 09:55

    נכון שבעבר היה קצת קשה להתנתק, אבל היום המצב שונה ותכל'ס- נטוויז'ן היא ספקית מס' 1. ולמעשה, תמיד היתה.

    הגב לתגובה זו

    • במקום להמציא שם פשוט תכתוב 'מגיב שנשכר ע''י נטוויז'ן' (ל''ת)

      איתי, 30/05/07 14:42

      הגב לתגובה זו

    • כן כן כלללל התגובות שתולות אבל שלך לא (ל''ת)

      שלומי, 02/06/07 16:52

      הגב לתגובה זו

    • אתה בעצמך שתול (ל''ת)

      י, 09/12/07 08:21

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    חברה של רמאים. אני אכלתי אותה פעמיים !!!!!!!! (ל''ת)

    ולא עוד., 30/05/07 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא יודעים לתת שירות

    אבי, 30/05/07 07:30

    לי התקלקל הראוטר לפני כשבועיים ועד עכשיו לא קיבלתי חדש בנטוויזן מטרטרים אותי מאחד לשני ומספרים לי סיפורים שהדואר לא מוצא את הכתובת שלי ושהוא מנסה להגיע לפה ולא מצליח-מה אני אגיד לכם ממש דרך המוות להגיע לפה....
    בושה וחרפה לנטוייזן זה כבר פעם 3 שיש לי בעיה איתם אני החלטתי כשמסתיים החוזה הזה בחיים אני לא מתקרב אליהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איזה פלא... בדיוק אותו מקרה קרה לי

    זיו, 30/05/07 00:32

    חברה... סליחה זו לא חברה זה פשוט חנות מכולת שכונתית שנותנת שרות כמו הפרצוף שלהם.
    חרא של חברה.
    נשבעתי שגם אם הם יתנו לי הכל בחינם, בחיים אבל בחיים אני לא אתקרב אליהם ואני אשתדל למנוע מכל אחד שירצה להתחבר אליהם להמנע מלעשות זאת.

    גנבו אותי! גנבו אותי! גנבו אותי!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נטוויזן

    אתי, 29/05/07 23:02

    דווקא אני היתי נורא מרוצה מהיחס של נטוויזן אבל זה נכון יש להם הרבה בעיות בנפילת האינטרנט

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    גם לי יש סיפור מסמר שיער עם החולרות

    הורג לטאות אדומ, 29/05/07 22:37

    האלה נטוויזן.
    לפני כשנה וחצי שהייתי מנוי שלהם הבנתי שעובדים עלי בעיניים עם בעיות האיטיות והגבלת המהירות וביקשתי להתנתק (לא הייתי בהתחייבות).
    הם טירטרו אותי שבועיים ימים ורק לאחר איום בתביעה משפטית שלחו לי פקס שאני מנותק.
    אמממה, כחלוף חודש סחבק רואה שהחיוב ממשיך לדפוק כרגיל. כאילו כלום לא השתנה.
    הצלחתי להגיע למנהל פניות ציבור והמניאק טען שהבעיה לא שלהם אלא של ישרכרט ושלח אותי אליהם לברר למה חייבו אותי.
    רק אחרי דין ודברים ושוב איום בתביעה החזירו לי את הכסף אבל נחשו מה..?
    בחודש שאחריו שוב אותו סיפור שוב אותו איום והעניין נגמר רק אחרי ששלחתי להם מכתב תביעה (תביעות קטנות).
    היום אם יתנו לי מנוי חינם לינם לא אסכים בשום אופן לקשר כל שהוא עם הגנבים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מקרה דומה

    גל, 29/05/07 21:36

    לי קרה מקרה דומה מעולם לא נתקלתי ברמאות כזו פשוט ביזיון

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גם אותי הם גנבו ורצתי אחריהם חודשים

    גדעון, 29/05/07 21:04

    כדי לקבל את כספי.
    הגיע הזמן לעשות סוף להשתוללות של החברה הלא הגונה הזאת: נטויז'ן/ברק

    http://catolit.com/index.php

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אתם מספרים לי הייתי בסרט הזה

    דנידין, 29/05/07 20:53

    כשאני ביקשתי להתנתק לאחר שהייתי מנוי בנטוויז'ן משנת 95 עד 2005 מה לא עברתי העבירו אותי למחלקת שימור לקוחות משום מה הם נמצאים בבונקר אין להם טלפון ואי אפשר להתקשר אליהם מסע ארוך של טרטורים טילפנתי לחברת האשראי שלחו לי טופס לביטול החיובים עקב סירוב להתנתק ביקשתי לבטל את כל התשלומים כי עברתי לחברה אחרת וכעבור כמה זמן נטוויז'ן לא יכלו לחייב אותי אז הם הפסידו לקוח וטוב שכך אני מרוצה עם הספק שלי האינטרנט טס יציב אמינות מעל ומעבר אין כמו בזק בינלאומי 012 זאת עובדה.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות

      ., 30/05/07 00:19

      בזק בינלאומי זה 014! ולא 012!

      הגב לתגובה זו

    • בזק בינלאומי

      נציג/ה של..., 30/05/07 10:20

      בזק בינלאומי זה 014 ולא 012 חס וחלילה.
      בזק בינלאומי יותר ממס' אחת!

      הגב לתגובה זו

      • בזק בינלאומי

        בת-אל, 31/05/07 21:18

        גם אני נציגת שירות לקוחות בבזק בינלאומי
        איזו מחלקה את?

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה לא נכון כל מה שרשמו

    לבנה, 29/05/07 20:01

    היי לכולם
    זה לא נכון כל מה שרשמו על נטויז'ן
    אני מחוברת אליהם כבר 4 שנים
    ולא היה לי שום דבר נגדם
    הם בסדר תמיד היו בסדר אף פעם לא עשו פשלות

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו תנסי להתנתק (ל''ת)

      אייל, 29/05/07 22:04

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    נטוויזן

    רחל, 29/05/07 19:59

    כן זו באמת חברה שעושה הרבה בעיות אני הזמנתי תאינטרנט רק ואחרי שעתיים רציתי לבטל עשו לי בעיות ועד שביטלו לי הנשמה שלי יצאה............ נקודה למחשבה לכול מי שמחובר דרך נטויזיון

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    014 הכי טוב

    ג', 29/05/07 19:54

    אני כבר שלוש שנים ואין לי שום בעיה ושום תקלה עם החיבורים..!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין כמו 015 סמייל אאינטרנט זהב

    מיכאל, 29/05/07 19:10

    זה מה שקרה לאחי בנטוויז'ן אסור להתקרב למושחתים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    היו לי בעיות קשות עם 012 עד היום הם חייבים לי כסף......

    שולה, 29/05/07 19:05

    שאותו אני לא הראה לעולם.
    לקח לי מעל חודש עד שהתבשרתי זהו נותקת באופן סופי. אבל הם המשיכו להוריד לי כסף על זה שהם לא ניתקו בזמן, כשדיברתי איתם הם אמרו שהם מנתקים ולא גובים כסף מרגע ההודעה ועד הניתוק ובכל זאת גבו ממני כסף. הם הבטיחו שהם יחזירו לי לחשבון הבנק אבל לא דובים ולא יער. זה הגיע למצב שהתקשרתי ואמרתי להם שלא יכניסו את הכסף (בערך 50 ש''ח) אבל שימחקו את כל הפרטים שלי מהמסוף שלהם, וסוף סוף נגמר ביננו הרומן.
    דוקא עם נטוויזין אני מאוד מאוד מרוצה. יאמר לזכותם שאצלי הם מקבלים קרדיט מצוין. תמיד עונים מהר מאוד, פותרים לי את כל הבעיות בצורה מקצועית.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ברק 013

    ברק לומדים מהר, 29/05/07 18:36

    גם בברק המצב התחיל להיות לא סימפתי ,
    שעות עד שעונים לטלפון .
    מעבירים מאחד לשני .
    אני עזבתי !!!!!!!!!!!!
    בנתים אני ב012 ודי מרוצה
    נראה מה ילד יום .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מרוב תלונות הלקוחות אני תמהה למה משרד התקשורת לא עושה משהו

    בנדון ???, 29/05/07 17:59

    אכן מוזר........

    הגב לתגובה זו

    • למערכת : אבל מה אומרים על כך במשרד התקשורת ???

      _______________, 30/05/07 00:46

      זה נשמע (ונראה) כמו מגיפההההה..........

      יש מישהו שאחראי על הנדון שיכול לעשות שם סדר בדברים ?????????
      פשוט בלתי נסבל !!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם ב-012 אותו סיפור

    רבקה, 29/05/07 17:28

    דווקא כמה ממכרי מחוברים באמצעות נטוויז'ן ומאוד מרוצים מהשירות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תגידו שאתם נוסעים לחו''ל

    ז'קלון, 29/05/07 15:48

    ככה עשיתי ותוך שבוע (אפילו פחות) ניתקו אותי מנטויז'ן

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אוי אוי יויי לא ניתקו אותי - כמה אני מסכן (ל''ת)

    מישהו שמיבב, 29/05/07 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    גם אני עברתי איתם מסכת התעללות. זהירות מנטוויז'ן!!!!!!!!

    ירון, 29/05/07 15:16

    כשביקשתי להתנתק העבירו אותי מנציג לנציג ובסוף לאחד המנהלים שם ששיחק איתי משחקים מלוכלכים (בצורה מנומסת) ומשך את הזמן. בסוף כשראו שאני נחוש ולא פראייר ניתקו אותי. חבל רק שנשאר מהם טעם מר בפה.
    אני לעולם לא אתחבר אליהם שוב גם אם יהיו זולים ב-80% מהמתחרים.
    אצלי הם שרופים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא - מתחברים - לנטוויזן!

    מה, 29/05/07 14:49

    תריצו חיפוש בגוגל, ב MSN, ב YNET, במעריב ובכל מנוע חיפוש ותראו כמה תלונות יש על החברה הזו.
    אבל פראיירים תמיד קיימים ועל סמך זה החברה הזו ממשיכה להתקיים.

    אגב, לא מזמן הם רכשו את חברת ברק 013 , כך שכל המנויים שלהם כעת גם ''יזכו'' לשירות של נטוויזן.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש רק ספקית אחת

    ניר, 29/05/07 14:30

    רק ספקית אחת בארץ היא ברמה טובה בכל פרמטר, גם איכות גם שירות וגם מחיר ואפילו די פשוט להתנתק מהם !

    בזק בינלאומי

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      אני, 29/05/07 20:13

      הגב לתגובה זו

      • היחס שקיבלתי בבזק בינלאומי הכי טוב!!!

        אחלה 014, 30/05/07 09:39

        בכל בעיה קטנה שיש בבזק בינלאומי (ואין הרבה) קיבלתי יחס אישי וחם, הצמידו לי נציג אחד שאיתו יצרתי קשר והוא יצר איתי עד לפתרון הבעיה לאחר סיום הבעיה התקשרו שוב ושאלו אם היחס שקיבלתי טוב ואם הנציג טיפל בי כראוי אין ספק שבזק בינלאומי היא החברה מס' 1 במתן שירות ויחס ללקוח פשוט 100% שלמות!!!

        הגב לתגובה זו

        • אמת ואמת - הם נהדרים (ל''ת)

          גיל, 30/05/07 12:29

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    נטיוז'ין

    אוסנת, 29/05/07 14:29

    אני נפטרתי מהחברה הזאת אחרי שנים של סבל

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ב-012 אותו דבר בדיוק

    דנה, 29/05/07 14:26

    במשך חודש לא חזרו אלי ושיחקתי חתול עכבר עם מחלקת שימור לקוחות של 012, עד שבסוף איימתי עליהם בתביעה והודעתי להם שאני מצידי התנתקתי והודעתי - למה הצרכן צריך לחכות להסכמה של נותן השירות?????? כמובן אחרי איום בתביעה ישר טיפלו בי בלי בעיות. כולם אותו דבר....הפתרון בחקיקה בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל ''התגובות'' האלה הן של המתחרים

    איתמר, 29/05/07 14:25

    לא להתרגש מהבולשיט. כל החברות אותו חרא פלוס מינוס.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא, זה הכל מנסיון... (ל''ת)

      הדס, 30/05/07 13:20

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה לא נכון שהחוק לטובתה

    יעל, 29/05/07 14:25

    אם התחילה לקבל את השרות, החוק לא חל עליה.

    אבל אם יש בעיה טכנית שנטויז'ן לא יכולה לתקן, כמובן להתחייבות אין שום ערך.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    a global problem

    david, 29/05/07 14:24

    Not just in Israel! I have the same problem with Orange Broadband in London. Before that, Wanadoo, and before that Bulldog Internet. They put all effort into sales and little into service. There is no protection for the consumer, anywhere!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ככה זה בנטוויז'ן מאז ומעולם (ל''ת)

    לא חדש, 29/05/07 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חברה פשוט מזעזעת !!!

    תמר, 29/05/07 14:19

    השירות שלהם גרוע וגם אני התנתקתי מהם אחרי שגבו ממני כסף על שירותים שכלל לא ביקשתי !

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בנטוויז'ן לא מוותרים על אף לקוח

    עינב, 29/05/07 14:19

    כנראה שאלו ההוראות שהנציגים מקבלים שם, אם מישהו מנתק לקוח כנראה שפוגעים לו קשות בבונוס. אגב נציגי מכירות שלהם אגרסביים במיוחד ברוב חוצפתם טוענים שהם הספק הכי טוב בארץ. קשה מאד לנתק איתם שיחה, אנשים שלא ממש מבינים עלולים ליפול בפח התחמני של הנציגים ולמסור פרטי כ''א ולמצוא עצמם אח''כ בחתונה קאתולית עם החברה המגוכחת הזו, שיש להודות פעם באמת היתה חברה מצוינת.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הגאונים הקבועים

    מישהו שהתנתק, 29/05/07 14:03

    קדימה - איפה כל הגאונים שיגידו שאי אפשר להתנתק מנטוויז'ן.

    די נמאסתם, מי שמבקש לנתק - מנתקים אותו.
    מי שגולש מנצל את רוחב הפס ואח''כ מחליט שלא מתאים לו - מקשים עליו. בדר''כ פשוט חברה אחרת נתנה לו מחיר זול עד בזיון ולכן קנו אותו בכסף...

    אבל זה בסדר אתם תכתבו מה שאתם רוצים. כמו בדר''כ

    הגב לתגובה זו

    • המשך..

      נציג/ה של..., 30/05/07 10:28

      צוק בהחלט מה שרשמת...
      הלקוח מתחבר לחברה שנותנת לו בהכי ''זול'' לפעמים הזול הזה הופך ליקר(כמו נטוויזן).
      עדיף שתלכו לחברה עם איכות בחיבור-בזק בינלאונמי.
      כי בשורה התחתונה כל החברות פחות או יותר אותו דבר לגבי שירות.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם אני נתקלתי בבעיות מצדם

    אני, 29/05/07 14:00

    חבורה של נוכלים, חייבו אותנו על דברים שלא ביקשנו ולאחר זאת עוד לא הסכימו לפצות אותנו... הם אולי הכי זולים אבל על הפרנציפ אנחנו ניתקנו את הקשר עמם... ממליץ בחום שלא להתעסק עמם...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא להתחבר- גנבים.

    ג'ר, 29/05/07 13:54

    במשך חודשים גבו ממני 120 שקל על750K כי המבצע נגמר..... ואז להתנתק לקח חודשיים.
    בושה של חברה!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תידעי לחברת האשראי או לבנק

    ישי, 29/05/07 13:51

    להפסיק את החיוב

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני התנתקתי תוך 5 דקות מנטויז'ן כנסו...

    רותם, 29/05/07 13:42

    הסיפור שלי התחיל עם נטויז'ן שלא הייתי בהתחייבות וביקשתי להתנתק ''נחזור אליך תוך 24 שעות'' אני כמו לקוח תמים אמרתי בסדר כמובן שאחרי יום וחצי לא חזרו התקשרתי שוב...אמרתי להם שאמרו שיחזרו אליי ולא חזרו העבירו אותי כ 2 דקות מאחד לשני עם מנגינה מעצבנת בכל מקרה... בזמן ה2 דקות האלה שמתי הקלטה ושהנציגה ענתה היא אמרה לי ''אני רואה שאין התחייבות אתה רוצה להעביר למישו אחר במשפחה את המנוי?'' אמרתי לה לא אני רוצה להתנתק עכשיו כמובן בצעקה היא אמרה לי ''או קיי אין בעייה אני מנתקת אותך עכשיו'' ברגע שהיא אמרה שאני מנותק אמרתי לה תמשפט הבא ''ברגע זה הודעת לי שהמנוי שלי אצלכם מנותק אני מודיע לך ברגע זה הוראת הקבע מבוטלת והשיחה שהייתה בינינו מוקלטת יום טוב ונעים שיהיה לך''

    בקיצור 5 דקות של שיחה והייתי מנותק .... השיחה מוקלטת ואם הם רוצים לתבוע אותי אני מחכה להם בפינה לבנתיים לא התקשרו כי הם הבינו שאני רציני בקיצור... תרימו תקול תקליטו את השיחות ויהיה בסדר... תלמדו מאנשים מנוסים כמוני .

    הגב לתגובה זו

    • למה לצעוק???

      רון, 30/05/07 21:41

      סה''כ מה שצריך זה לדבר יפה עם נציג והוא כבר יעשה הכל ובסוף ינתק!!
      תחשבו הנציג שיושב בצד השני הוא גם בן אדם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    היה אתר שריכז את התלונות נגד נטוויזן

    טל, 29/05/07 13:40

    ניראה לי שקראו לו חתונה קתולית
    http://catolit.com/index.php

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם לי היתה חוויה דומה

    עמיחי, 29/05/07 13:40

    גם לי היתה חוויה דומה
    הם חיברו אותי לחיוג חו''ל מבלי שהסכמתי לכך, ולבסוף דרשו ממני כסף בגין ''חיבור לחיוד חו''ל מוזל'' וכל זאת מבלי שכלל חייגתי לחו''ל ומבלי שחתמתי או הסכמתי בע''פ להיות מחובר אליהם. התנהלות החברה היתה אגרסיבית ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמינה

      זה קרה גם לי, 29/05/07 14:19

      התחברתי לנטוויזין לפני שנה והמוקדנית אמרה לי בשלב ההתחברות כי אני מקבלת במתנה שיחות לחו''ל חינם ללא עלות דמי שימוש או שיחות, בחשבונית הראשונה כבר ראיתי את החיוב של דמי שימוש בסך 15 ש''ח למרות שבכלל לא התקשרתי, כשהתקשרתי לבדוק מה פשר העניין אמרו לי שהסכמתי לזה והזמנתי את זה, חוצפנים, החזירו לי את כל הכסף.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם אצלנו היה סיוט דומה עם נטוויזן!!!!

    בועז, 29/05/07 13:40

    בשנה שעברה בעקבות נסיעה ממושכת לחו''ל בקשנו להתנתק מנטוויזן ופשוט הם התעללו בנו כ4 חודשים שבמהלכם היינו צריכים לבטל כרטיס אשראי ולעשות טלפונים מחו''ל
    ראו הוזהרתם אל תתקרבו לנטוויזן
    גם גלישה גרוע וגם חתונה קתולית עם כרטיס האשראי שלך ....

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מזלזלים

    ירוקה, 29/05/07 13:32

    הם מזלזלים בלקוחות ואומרים מה שנוח להם ולא מה שהלקוח אומר !

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גם אם נטוויז'ן תהיה ספקית האינטרנט היחידה אני אעדיף להעביר את

    גל, 29/05/07 13:27

    ההודעות שלי ברגל מאשר להתחבר אליהם. גם נכדי לא יתחברו אליהם. מאז המיזוג גם חברת ברק מוקצת מחמת מיאוס.

    ותודה למחלקת שימור לקוחות

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לחשוב כמה אנרגיות וזמן הושקעו בלקוחה הזאת

    חושחש הנחש, 29/05/07 13:21

    כל האנשים בצערך התמיכה, הטכני, השיווק ושימור לקוחות במקום פשוט לנתק אותה לפי בקשתה ולפי החוק

    כל כתבה כזו רק מורידה את מספר המעוניינים לחברה המזעזעת הזו והיא רק מפסידה בגלל המדיניות הדפוקה שלה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ביזיון- אסור להתחבר אליהם,,,

    שני, 29/05/07 13:20

    שלמתי מחיר מבצע במשך חצי שנה. לאחר שהמבצע הסתיים המחיר עלה והם אפילו לא התקשרו לעדכן אותי. פתאום אני רואה מחירים לא הגיוניים. לאחר מאמץ רב ואין ספור טלפונים והעברות בין נציגים, אין סוף נדנודים וניסיונות מצידם שאני אשאר מחוברת, הם ניתקו אותי. התחברתי ל014. המחיר מדבים ואיכות הגלישה מהירה!! לא להתחבר לנטויזיון!

    הגב לתגובה זו

    • כל חברה ככה

      רותם, 30/05/07 16:39

      בגלל זה קוראים לזה ''הטבות'', כי זה לתקופה מסויימת, וכל החברות עושות את זה, הצרכן פשוט צריך להיות עירני ולהתקשר כל שנה/חצי שנה להתעדכן. גם ככה כל 20 דקות המחירים צונחים בגלל התחרות.
      ונטוויז'ן נוראים.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רשמנו אתכם נטויז'ן (ל''ת)

    לא להתקרב אליהם, 29/05/07 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם אני סבלתי קשות!!! (ל''ת)

    בטראומה, 29/05/07 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ניתוק? לא בנטויזן!

    חנוכה נוגזר, 29/05/07 13:06

    מנסה להתנתק מנטויזן ומקבל סירוב לניתוק מדהים החוצפה שלהם להתרחק מנטויזן הופכים אותך לבן ערובה שלהם מדינת חוק לא אצלהם ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

    • פשוט לבטל הוראת קבע.

      חיים, 29/05/07 15:09

      כמובן שהחוק מחייב להודיע על מהלך כזה לחברה לפני.אז אם אין לכם התחייבות,פשוט להודיע להם על ביטול הוראת הקבע(ניתן,אגב,גם בכרטיס אשראי),להקליט את השיחה(פונקציה פשוטה ברוב הטלפונים הסלולריים כיום),להודיע להם שהשיחה מוקלטת,לתעד פרטים כגון שם הנציג שעה ,זמן התחברות וכ'.
      שיהיה.רוב הסיכויים שהם לא יתבעו.השופטים כבר מכירים אותם מאלפי תביעות קודמות,מה גם שהחוק איתכם.מנסיון.(אגב,נפסקו לי מהם 2000)ש''ח הוצאות משפט.

      הגב לתגובה זו