מגה ספורט לא בכושר
צעיר שרכש מכשיר כושר ברשת מגה ספורט מצא את עצמו כעבור שבועיים עם מכשיר מקולקל. מאז הוא רץ אחרי שרות הלקוחות של החברה, אבל צועד במקום; תגובת הרשת: "יש בעיה באספקת חלקים חלופיים של החברה הספציפית"
שבועיים מאוחר יותר, בני הזוג עדיין מלאי מרץ, אבל המכשיר התעייף. הנתונים שנהג המכשיר האליפטי לספק לגבי ההישגים הספורטיביים של השניים כגון המרחק שגמעו, זמן האימון, המהירות ושריפת הקלוריות - לא הופיעו על גבי המסכים המשולבים במכשיר.
בשלב זה, בירך מנחם על ההחלטה לרכוש את המכשיר ברשת מגה ספורט: "רכשנו את האלפיטקל במגה במחיר של 3,000 שקל, שהיה יקר יותר מזה שהיינו משלמים על קניית מכשיר זהה באמצעות האינטרנט. אני מעדיף לקנות במקום שבו יש עם מי לדבר", סבר אז לתומו.
ואכן, שרות הלקוחות של מגה הגיב באדיבות לפנייתו של מנחם ושלח תוך זמן קצר טכנאי לבדוק את המכשיר. בתחילת אוקטובר קבע איש השרות של מגה כי המחשב של המכשיר האליפטי התקלקל, והורה להזמין מחשב חדש מהיצרן בחו"ל. על-פי הערכת הטכנאי, המחשב היה אמור להגיע בתוך שלושה שבועות.
המחשב שהוזמן סופק בטעות ללקוח אחר
חודש לאחר מכן, פנה מנחם לשרות הלקוחות של מגה והתעניין בהתקדמות מסעו של המחשב ארצה. בחברה השיבו כי חל עיכוב בהגעת המחשבים והבטיחו ליצור קשר מיד עם נחיתתם בנתב"ג. שבועיים מאוחר יותר התחדש הקשר ותואם מועד להתקנת המחשב החדש.
במועד ההתקנה התקשר הטכנאי אל מנחם ובישר לו כי הוא מגיע לקריאת שרות רגילה שנועדה לבדוק את המכשיר, וכי אין ברשותו כל חלק חילופי. התברר, כי המחשב שהוזמן עבור מנחם סופק בטעות ללקוח אחר, וכי בידי הרשת לא היה מחשב נוסף. נציגי הרשת התנצלו באוזני מנחם והבטיחו לשלוח תלושי שי כפיצוי. אבל, כמו המחשב, גם תלושי
השי לא הגיעו עד עצם היום הזה.
כארבעה חודשים לאחר הרכישה מבקש מנחם להיפרד מהמכשיר האליפטי חסר הכושר ולקבל את כספו בחזרה, אבל ברשת מגה ספורט דורשים ממנו להתאזר בעוד קצת סבלנות, עד שיקבל מכשיר זהה חדש, ככל הנראה באמצע ינואר.
מרשת מגה ספורט נמסר בתגובה כי "עקב תקלה של החברה בחו"ל, יש בעיה באספקת חלקים חלופיים של החברה הספציפית, ולכן הרשת הציעה ללקוח מכשיר דומה (של מותג אחר) לשימושיו, עד שהחלפים מחו"ל יגיעו. רשת מגה ספורט עושה הכל על מנת למנוע מקרים כאלו, ולכן מציעה פתרונות חלופיים, לשביעות רצונו של הלקוח".