• 18.

    סיפורי אלף לילה ולילה

    סולנקו יעקב, 16/04/09 21:04

    גם ההליכון שקניתי התקלק הלך מנוע לפי הגדרתו של הטכנאי של מגה ספורט וגם לי נאמר שיש בעיה עם החלק בחוץ לארץ מענין מאוד אותה תשובה לשני מכשירים שונים לחלוטין אני מתכון להגיש תביעה משפטית כנגד מגה ספורט עם משהו רוצה להצטרף נא צרו קשר לפלאפון 0509220240

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תגובה לכל האנשים הממורמרים

    אריאל כהן, 09/05/08 16:46

    ל-5, מגה ספורט מספקת את הליכוני טנטורי אך היא ממש לא נציגה של טנטורי בארץ ואם לא קנית אצלם את ההליכון הם לא חייבים לך כלום, אז לפני שאתה מעליל עלילות תשקול את מילותיך, בעיה שלך בלבד שאין לך ספריי סיליקון להליכון, תשבור את הראש יחד עם המקום שבו קנית את ההליכון.
    ל-10, אני אגיד לך מי קונה אצלם, קרוב ל-10,000 לקוחות ביום, ולפי דעתי לא הם המטומטמים, והמבין יבין.
    ל-9, מגה ספורט לא הספקית של שעוני פולר והיא לא אחראית לתיקוני השעונים, אלא חברת אג'אנטק, ואם יש לך בעיה עם שעון שנעלם אתה צריך לפנות ישירות לספק, כי בסופו של העניין השעון מגיע אליהם, רק חבל שאתה סתם פותח את הפה בלי לדעת כלום.
    ל-7, אתה בסדר אחי.

    אולי השירות בחנוית אחרות הוא יותר טוב, אבל אל תשכחו שמגה ספורט היא רשת חנויות הספורט הגדולה ביותר בארץ, ואין לה שום מתחרה, ואם חנות ספורט רגילה בארץ מתמודדת מול 100 לקוחות ביום, מגה ספורט מתמודדת עם 10,000 , ואולי כתגובה לכתבה מצאתי 10 לקוחות לא מרוצים, אבל על כל 10 כאלה קיימים 1000 לקוחות מרוצים.

    עובד במגה ספורט מלחה ירושלים, עדיין לא יצא לי לשרת לקוח שיצא מהחנות לא מרוצה ובע''ה שגם לא יצא.

    וכמו ש-7 אמר תהנו מהחיים, ותפסיקו לבלבל בביצים....

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רשת מדהימה

    דן, 14/01/08 14:22

    הרשת הטובה ביותר בארץ ,
    אבל מה לעשות גם לה יש כמה
    נפילות !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה קורה עם שירות לקוחות??????????

    אורי, 19/11/07 14:41

    אין תשובה!

    מה אתם עושים צחוק?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שירות מזעזע

    רועי, 31/05/07 13:45

    לפני שאתם קונים שם תחשבו פעמיים. הרשת לא דואגת ללקוחותיה. יחס מחפיר של העובדים ושירות לקוחות. אני עד היום רודף אחריהם על זוג נעליים שקניתי במידה הלא נכונה (הם נתנו לי אותו ואמרו לפנות לסניף אחר שם המידה נכונה אך גם שם לא היה ונתקעתי). לאחר שבישתי להחליף אף ביקשו מני כסף. מה יהיה הסוף????

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קורים גם דברים טובים במגה

    קראנק, 19/04/07 22:21

    כלקוח של מגה ספורט באזור נהריה יש שירות ומוצרים מעולים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מכשיר אליפטיקל ממגה ספורט

    גיורא, 16/02/07 15:38

    איזה מזל...
    התכוונתי לפני חודש לקנות מכשיר אליפטיקל מתוצרת ''טונטורי'' בחנות של מגה-ספורט . עם איכות שרות כזו - צריך ורצוי לחשוב על אופציה אחרת... ומה היה בסוף? סיפקו את החלק הפגום, או שוב ''התקינו בטעות אצל לקוח אחר''?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    והמונים המונים

    עבד ברזל וכרטסת, 02/01/07 18:59

    חצי אוטומטיים
    הלומי פטישוני כסף סמויים
    אצים רצים מפוקדי ריצודים מהבהבים
    עטופים במגילה של תנאים וזכויות
    מסוממי קדמה והתפתחויות
    רצים בלי דעת לשרת
    לשמש ולשמן את..

    חיית המתכת חיית הברזל



    חיית הברזל/מאיר אריאל

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי בכלל קונה אצלם??!

    מוטי, 02/01/07 10:02

    הם הכי יקרים, יחס מגעיל של העובדים, שירות לקוחות גרוע...
    יש מיליון חנויות פרטיות, שם אתה מקבל יחס ושירות טוב, מחיר הוגן...

    אז למה בכלל מישהו קונה במגה ספורט??! וגם לא בספורט וורטהיימר, אותו סיפור בדיוק!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מגה ספורט - שירות מתחת לכל ביקורת

    לוין אבלין, 02/01/07 09:17

    מסרתי שעון דופק מסוג פולר לתיקון לפני 3 חודשים התחייבו להחזיר לי לאחר שבועיים ומאז נעלמו לי ולא עונים בשירות לקוחות! שווי השעון 600 ש''ח ובחנות לא עוזרים לי. השירות מזעזע לא אקנה שם יותר לעולם!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שירות לקוחות-מגה ספורט

    מיכאל סודרי, 31/12/06 08:39

    טוב שאני בכושר לרדוף אחרי שירות לקוחות של מגה ספורט שלוקח להם זמן רב לענות,וכשהם עונים מבטיחים תשובה תוך מספר שעות שלא נגמרות כלל,ושוב מתקשר,משאירים הודעה שלא נעינת.ושוב מתקשר ,מזל עונים אחרי כ8 דקות ושוב מבטיחים תשובה שלא מגיעה.שולחים פקס,אולי! ושטב אין קשר.נדמה לי ששירות הלקוחות הינו וירטאלי בלבד. חבל חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    והמסקנה: לא כדאי לעשות כושר!

    לקוח של אווזי, 28/12/06 08:55

    תראו כמה צרות ועוגמת נפש יש לכם, מתעמלים מסכנים שלי.
    אני, לדוגמא, מגיע לאווזי, מרביץ שתי לאפות, חמוצים, טחינה, שני שיפודים, אורז בזעפרן, פרגית לקינוח ומעולם, אבל מעולם, לא נשבר לי חלק, לא התעצבנתי, ולא תבעתי.

    המסקנה - תפסיקו כושר תתחילו להינות מהחיים באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עבודה בעיניים ועבירה על החוק

    ניסים, 27/12/06 22:24

    לפי החוק, על הספק לדאוג למלאי חלקים זמין גם לשנה לאחר האחריות, שלא לדבר על כך שבשנת האחריות התיקון אמור להתבצב בפרק זמן סביר שלא עובר את 10 ימי עבודה.
    החברה עברה על החוק ובנוסף לכל לא החזירה ללקוח את כספו.
    יש פה קייס לתביעה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גם לי סיפור דומה מגה וטנטורי

    אלי, 27/12/06 11:29

    להליכוני טנטורי יש ספרי סיליקון של טנטורי. הסיפור היה ב 2004.
    לא ניתן היה להסיג את הסיליקון בכול החנויות בארץ כולל המרכז שלהם.
    גם לי מכרו - ''יגיע במשלוח הבא'' המשלוח הזה אף פעם לא הגיע.
    לא ויתרתי להם ושלחתי מייל לטנטורי בפינלנד. טירטרטי את מגה בארץ בלי סוף. בסוף אחד הטכנאים שלהם שלף ספרי מהארגז שלו ושלח לי. עד היום לא ניתן להסיג את הסיליקון בחנויות שלהם. פשוט בושה. מדובר בהליכון שעולה 15,000 שח.
    (את ההליכון לא קניתי דרך מגה - אבל מגה הם נציגי טנטורי בארץ)

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    והנה עוד סיפור דומה

    הרוכב המתמיד, 26/12/06 14:02

    חבר שלי החליט לרכוש זוג אופני הרים חדשות. לאחר סקר שוק והתלבטות הוא בחר בחנות מגה ספורט בצומת רעננה ובאופניים מתוצרת GT. כרגיל, מחירם של האופניים היה מעט גבוהה יותר בהשוואה לדגמים דומים בחנויות פרטיות או באינטרנט (על אף שהיו ''במבצע'') אבל הבחור חשב שרשת גדולה תיתן שירות טוב יותר.
    כעבור כשבועיים נשבר פדל, הוא הוחלף לאחר ויכוח קצר בחנות.
    כעבור עוד חודש נשברה השרשרת יחד עם המעביר האחורי (!) והאופניים יצאו מכלל שימוש. בשלב זה החלו טירטורים ותרוצים שנמשכו מספר שבועות במהלכן האופניים שכבו בחנות כאבן שאין לה הופכין.
    רק לאחר ויכוחים, צעקות ואיומי תביעה סופקו לו זוג חליפי של חברה אחרת.
    ככה לא נותנים שירות!

    הגב לתגובה זו

    • לא דוגמה טובה

      גיל, 26/12/06 19:47

      נשמע כאילו החבר שלך השתמש באופניים, כתוצאה מהבלאי הם התקלקלו, ואז במקום לקחת אותם למתקן אופניים כמו כל בן אדם סביר בא למגה בצעקות ואיומים והצליח לסחוט מהם שרות שלא מגיע לו ורק שיעזוב אותם בשקט.

      הגב לתגובה זו

      • דוגמה מצויינת...

        שאול, 28/12/06 11:50

        סה''כ עבר חודש מתאריך המכירה, יש זמן לתקופת אחריות בד''כ שנה.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    במגה באמת בודקים לך את הדופק

    אני, 26/12/06 00:26

    וגם את הסבלנות ואת העצבים ועושים אותך חולה לבסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה התחייבו לשנה אחריות עם לא יכולים לספקה ? (ל''ת)

    לא קונה במגה, 25/12/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גם לי זה קרה

    אייל, 25/12/06 15:07

    לפני מספר שנים רכשתי שעון SWATCH ברשת בחנות בצומת בילו,הוא התקלקל עוד לפני תום האחריות ובסניף שמנהלה היה בזמנו דני התנערו מאחריות. מאז לא נכנסתי למגה ספורט וגם לא אכנס מה גם שלא זול שם.
    מגה ספורט יש לכם הרבה מה ללמוד על שירות לקוחות ולראיה תלמדו מאופיס דיפו!!
    מוגש כשרות לציבור מנפגע של מגה ספורט (ממש לא כמו באמריקה)

    הגב לתגובה זו

    • קישקוש מקושקש

      יעקב, 27/01/07 00:09

      אתה פשוט שקרן! במגה ספורט מעולם לא מכרו שעוני סווטש...
      למה סתם להכפיש??

      האם כל אלפי הלקוחות שקונים כל חודש טיפשים?

      לא!! אתם טיפשים ומשועממים..

      מגה לא צריכה לקוחות כמוכם..

      הגב לתגובה זו

      • תגובות מגה

        ערן, 16/02/07 15:44

        אלפי קונים?
        נניח...
        ועל זה נאמר:''הפריירים אינם מתים, הם רק מתחלפים''...

        הגב לתגובה זו

      • עבודה בעיניים

        ערן הצרכן, 18/05/10 12:51

        חברת מגה ספורט פועלת בשיטתיות כנגד החוק להגנת הצרכן. השירות מזעזע, ואפילו אם יהיה לכם מזל ויחזרו אליכם, הצשטבה תהיה חצופה ולא ברורה. אותי באופן אישי רימו בקניית משקולת, ולאחר שנעשתה הטעייה ברורה אף סירבו להחזיר את כספי ושיקרו בכל הנוגע לסיטואציה. כל זה הסתדר כשפניתי אל אמון הציבור! אנשים אמון הציבור מדהימים! הם יודעים מה זה צדק ועוזרים בהכל, והכל דרך שירות יעיל ומקצועי באינטרנט!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • בולשיט

      ירין, 18/04/09 20:53

      אין מצב!!!עבדתי בסניף ב2006 ומעולם לא היו שם שעוני סוואטש!!!!!!!1אז אל תאשים סתם!!!

      הגב לתגובה זו