גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


משטרת הצרכנות

לאחר אין סוף תלונות שהגיעו על רשת הנעליים "נעלי גזית", נכנסה המשטרה לעובי הקורה. האשמות: המוצר בעייתי, השירות רע ומזלזל, וחמור מכך - אי אפשר להתלונן

טל פמסון | 16/12/2005 9:25 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
השבוע התחקתה "המשטרה" אחר תלונות הצרכנים כנגד רשת הנעליים "נעלי גזית". לרשת, שמחזיקה סניפים בכל רחבי הארץ, קשה לתת שירות לקהל לקוחותיה, אך חמור מכך, מהתלונות עולה כי היא מתקשה לתת מוצר איכותי: הנעליים מתפרקות, הצבע דוהה ומשאיר סימנים והשרוכים נפרמים.

החברה אינה עושה מאמץ מיוחד לענות לתלונות הרבות. המענה הטלפוני של שרות הלקוחות "מלא עד אפס מקום" ולכן הלקוחות גם אינם מסוגלים להתלונן.

על פי התלונות שהוגשו לטיפול "המשטרה", בעלי החנויות, המנהלים והמוכרים עצמם מתקשים לתת שירות נאות. המוכרים מבטיחים ללקוחות הבטחות שאינן מתקיימות, המוכרים מתחצפים והדבר היחיד שהחברה כן עושה זה לשלוח את הנעליים לתיקון, כאשר לרוב הנעליים לא צריכות תיקון, אלא החלפה לזוג חדש.

משטרת הצרכנות פנתה מספר פעמים לרשת אולם מלבד הבטחה כי יגיבו לא נעשה דבר. תגובת החברה לתלונות לא התקבלה עד לפרסום הכתבה.

"זה בלתי אפשרי"

לקוחה רכשה נעליים ברשת גזית במחיר של 289 שקלים שנראו כנעלי עור חורפיות. כעבור שבועיים ה"עור" התחיל להתקלף, וכעבור שבועיים נוספים הסוליה התפרקה מגוף הנעל. הלקוחה הגיעה לחנות גזית בסניף מלחה בירושלים, והסבירה את המצב. "המוכרת דיברה בחוצפה וכאשר ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר היא אמרה לי שזה בלתי אפשרי, רק אחרי התעקשתי היא קראה למנהל החנות".

בני, מנהל החנות, אמר שניתן לשלוח את הנעליים לתיקון, אולם זה ייקח כשבועיים. הלקוחה, שגרה בקצרין, הסבירה כי נסיעה מקצרין לירושלים זה לא עניין של מה בכך וביקשה

ממנו לקבל נעליים חדשות. כמובן שתחינותיה לא עזרו, בני לא הקשיב ושלח את הנעליים לבדיקה. הוא אף הגדיל "להתעלל" בלקוחה, כאשר זו ביקשה את מספר הטלפון של שרות לקוחות. "הוא אמר שהוא הוא הבנאדם הכי בכיר בחברה ושאין לי לאן לפנות", סיפרה הלקוחה.

לבסוף הסכים בני לתת את מספר הטלפון: 22222222. "שאלתי אותו מה זה והוא ענה לי שהרי רציתי מספר אז הנה לך מספר", מספרת הלקוחה. לבסוף, השיגה הלקוחה את מספר הטלפון של שירות הלקוחות מסניף אחר, אולם, שלא במפתיע, תיבת ההודעות מלאה עד אפס מקום.

לסיפור המלא לחצו כאן
נעלי גזית
נעלי גזית טל פמסון

קודם תשלמי!

לקוחה שמדדה מגפיים שחורים בחנות הרשת בקניון הנגב שבבאר-שבע לא מצאה את המידה המבוקשת. מכיוון שהיה לה אירוע חשוב באותו היום, ביקשה ממנהל החנות להתקשר לחנות בקניון עזריאלי שבתל אביב כדי לבדוק האם יש את המידה שלה. מנהל החנות הודיע בצורה גלויה "תשלמי לי 500 שקלים עבור המגף כדי שאצור קשר עם החנות".

הלקוחה הסבירה למנהלך החנות כי היא חוששת שלא תוכל להגיע לתל-אביב, הכל עניין של לוחות הזמנים של הרכבת, ואין בכוונתה לשלם על נעלים שהיא טרם יודעת אם הן במלאי בעזריאלי. "תשובתו של מנהל החנות הייתה משפילה, מעליבה וחסרת כל שירות", מספרת הלקוחה ומצטטת אותו: "אני מוכן להתקשר רק בתנאי שאת משלמת לי!".

לסיפור המלא לחצו כאן

"זה מה יש"

לקוחה שרכשה זוג נעליים מדגם אספדריל בסכום של 200 שקלים, הלכה איתם למחרת לעבודה. לאחר יום העבודה גילתה כי לא יכלה לזוז מכאבי תופת בחלק העליון של הגפה, ולכן הרחיבה הלקוחה את הנעליים עם האבזמים המצויים בחלקה העליון של הנעל אבל לשווא.

כאשר פנתה לחנות להחליף את הדגם נמסר לה כי אין באפשרותם, זאת בשל שהשתמשה בהם, אפילו שזה היה יום אחד. אילו רצתה הלקוחה להתחכם, יכלה לנקות את הסוליה ולהחזיר את הנעליים ואיש לא היה אומר דבר, אבל בשל כנותה לא זכתה לכל להתייחסות בחנות.

הדבר היחיד שקיבלה היה את מספר הטלפון של שירות הלקוחות ש"כמובן אין בו מענה והתא הקולי מלא" ותגובה מעצבנת בסגנון "זה מה יש".

לסיפור המלא לחצו כאן

 נעלי גזית
נעלי גזית יחצ

"זה טבעי"

בחור רכש שני זוגות נעליים לחברתו במתנה ברשת נעלי גזית. האחד זוג כפכפים ירוקות והשני זוג סנדלים לבנות עם ביטנה וסוליה כתומה. לאחר שבוע שהנעל ננעלה כחמש פעמים החברה התלוננה כי הסנדל מוריד צבע כתום על הרגל שלה, שהסוליה מתקלפת ולוקח לה חצי שעה להוריד את הצבע מהרגל.

כחבר מסור הוא ניגש לחנות נעלי גזית שוב, וביקש זיכוי, כאשר הוא מראה לבעל החנות את הליקויים. בעל החנות מצידו הגיב: "הצבע זה שטויות, ישימו לה ספריי שיעצור את זה", מספר הבחור.

בנוסף אמר בעל החנות כי "מה בסה"כ התקלפה הספידה זה טבעי...יתקנו את זה", מצטט הבחור. "אני מעולם לא שמעתי שנעל שמתקלפת אחרי 10 ימים זה טבעי", מדגיש הלקוח. הוא ביקש את הטלפון של שירות הלקוחות, פנה אליהם אין ספור פעמים אבל לא הייתה תשובה והתא קולי בישר כי אין מקום להודעות נוספות.

לסיפור המלא לחצו כאן

"הנעל הפכה לסמרטוט"

לקוחה שרכשה "כפכפי שפיץ -עור קרוקו"  גילתה לתדהמתה כי לאחר שימוש מועט בנעלים העור החל  להתקלף, הביטנה שעשויה מעור יצאה ממקומה, והנעל פשוט הפכה ל"סמרטוט".

"הנעל נשלחה על-ידי החנות לתיקון והגיעה במצב גרוע משהייתה מלכתחילה", מספרת הלקוחה. ומוסיפה "הנעל נצבעה בצבע חלק שלא תואם כלל לסוג וצבע הנעל". היא כמובן ניסתה להגיע לשירות הלקוחות אבל התשובה כבר ידועה – לא עונים בשירות הלקוחות ובחנות לא מוכנים לתת מענה ראוי לבעיה.

לסיפור המלא לחצו כאן

 נעלי גזית
נעלי גזית יחצ

"אין החלפות והחזרות"

לקוחה שרכשה סנדלים גילתה חודש לאחר מכן, כאשר נעלה אותם לראשונה, כי הדבק בסנדלים נפתח והשרוכים בו נפרמו. היא הגיעה לחנות על מנת להחליפם והמוכרת שהתייחסה אליה בזלזול צעקה "אין החלפות והחזרות".

כאשר ניסתה הלקוחה להסביר לה שזה לא החלפה, הנעליים מקולקלות, מספרת הלקוחה "היא צעקה עלי שנשפך לי עליהן משהו והיא מצביעה על כתם הדבק שעל הנעל". לבסוף, היא "עשתה טובה" והסכימה לקחת את הנעליים לבדיקה ואמרה בטון מזלזל "מה אני אכתוב פה, בכלל הנעליים בסדר גמור".

וכאשר ציינה הלקוחה כי זמן הבדיקה אורח הרבה זמן, ענתה המוכרת "מה את רוצה?! קנית נעליים במאה שקל!!!". וכתוצאה מכך אף לא הסכימה לקחת את הנעליים לבדיקה.

לסיפור המלא לחצו כאן

"זה דגם גדול וזה מתרחב"

לקוחה קבועה של "נעלי גזית" ביקרה בחנות בסניף מלחה ורכשה נעליים בסכום של 219 שקלים. כאשר מדדה אותם הציעה המוכרת לקחת מידה קטנה יותר ממה שהיא רגילה כי "זה דגם גדול וזה מתרחב", והיא אף הדגישה כי ניתן אחריות של שלושה חודשים בחנות.

במשך תקופה קצרה נעלה הלקוחה את הנעליים למספר שעות כדי שאלו יתרחבו, אבל עברו חודשיים - והנעליים טרם התרחבו. לכן החליטה הלקוחה לחזור לחנות ולתת את הנעל למכונת הרחבה. אולם גם שבוע לאחר מכן, כאשר קיבלה בחזרה את הנעליים, דבר לא עזר, הנעליים לא התרחבו.

כשפנתה למנהל החנות הוא הסביר כי הוא איננו יכול לעשות דבר והפנה אותה לאחראית שלעולם לא יצרה קשר בחזרה.

לסיפור המלא לחצו כאן

 נעלי גזית
נעלי גזית נאור רהב

"מגפי קוסמים ולא בוקרים"

לקוחה רכשה מגפי בוקרים שחורים בחנות הרשת בכפר-סבא בסכום של 400 שקלים. היא סיפרה כי שמרה במקרה את הקופסא שמעידה כי המגף אמור להיות בצבע שחור. אולם בפעם השלישית שהוציאה את המגף מהקופסא גילתה כי הפכה לצבע ברונזה.

היא ניגשה לחנות והמוכרת ההמומה הודיעה כי תמסור את המגפיים לתיקון. "מאחר ואין מה לתקן לא הסכמתי לכך", ציינה הלקוחה. ועל כן נאלצה לחזור יום למחרת כדי לדבר עם מנהל החנות. יום למחרת חזרה הלקוחה לחנות שם הודיע לה בעל החנות כי ישלח את הנעליים לתיקון "ואם ניתן לתקן יתקנו", אמר.

הלקוחה סירבה לשלוח בטענה כי אין מה לתקן ואין ברצונה לקבל נעליים שצבעו אותן בחזרה לשחור. בעל החנות הבהיר לה כי לא תקבל נעל אחרת או החזר כספי בשום אופן מאחר ועברו 3 חודשים מיום הקניה וזאת למרות שבעל החנות הסכים כי הצבע שרואים הוא ברונזה וכי לא היא זו שצבעה את הנעל.

לסיפור המלא לחצו כאן

"זיכוי לא שווה"

לקוחה רכשה שני זוגות נעליים בסניף באילת. המוכר כמובן הבטיח לה כי תוכל להחליפם בסניף הקרוב לביתה, זאת מכיוון שהתלבטה בקשר למידת הזוגות. כאשר ניגשה לאחר שבוע לסניף ברחובות הובהר לה כי מחיר הנעלים ירד ב-100 שקלים על אחד מהזוגות ולכן קיבלה זיכוי נמוך ב-100 שקלים. "אני מרגישה שרומיתי פעמיים על-ידי החנות. מדובר בקניה של 500 שקלים", ציינה הלקוחה.

לסיפור המלא לחצו כאן

 נעלי גזית
נעלי גזית נאור רהב

"נעליים עפות"

לקוחה שרכשה נעלים גילתה כי לאחר יום אחד של נעילה הם נקרעו. היא ציינה כי רכשה אותם בסכום של 300 שקלים. כאשר הגיעה לחנות מספרת הלקוחה "נתקלתי במוכרת רגזנית שאמרה לי שרק יתקנו לי את הנעלים".

חודש לאחר מכן, ביקשה מחברתה לחנות לראות מה קורה עם הנעליים. הוא הבטיח לחברתה כי יתקנו את הנעליים. כעבור שבועיים שוב ניגשה הלקוחה לחנות כדי לקחת את הנעלים. "שוב נתקלתי במוכרת הרגזנית שלא התייחסה בכלל ועוד בשיא חוצפתה אמרה לי אין נעלים, זה מה יש". לאחר שהלקוחה התעצבנה והרימה את קולה ואף סיננה קללה קטנה כלפי המוכרת, זו מצידה השליכה את הנעליים לעבר הלקוחה.

לסיפור המלא לחצו כאן

כיצד ניתן לשלוח אלינו תלונות?

כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הלינק בתחתית העמוד ולשלוח דו"ח קצר ("שלח דוח" בלינק המצורף) המפרט את שם החברה ואת הבעיה, ואנחנו כבר נטפל בכם. תוך מספר ימים (תלוי בהיענות החברה ונכונותה לשרת את לקוחותיה), תקבלו תשובה שתפרט את אופן הטיפול במקרה שלכם. חברה שתמאן לשתף פעולה, תכנס ל'רשימה השחורה' של NRG.

לתלונות הקליקו כאן

עדכון אחרון : 16/12/2005 9:29
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''משטרת הצרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים