חכמת רחוב 21:כל בית צריך מרפסת צבעונית
ראשים מדברים באוסטרליה בקמפיין אישי, איך עוזרים למצוקת המים במערב סין מוכת הרעב, קמפיין המרפסות הצבעוניות של איקאה בפרנקפורט, וקמפיין לסדרה דקסטר עם גליונות ניילון לאיסוף גופות מדממות. שגית פורטי-טל, במדור חוכמת רחוב
קמפיין של האו"ם להגברת המודעות לבעיות החברתיות המרובות ביבשת אוסטרליה בשל ערב התרבויות הרב באזור. החברים מהאו"ם ביקשו ליצור קמפיין שידבר בשפה של הצעירים על מנת לגרום להם לקחת חלק פעיל בבעיה החברתית הבוערת.
בסוכנות סאצי'&סאצ'י אוסטרליה נתנו למספר שגרירים לדבר בקולם ולספר את סיפורם האישי. הקמפיין נשען על פלטפורמה טכנולוגית חדישה בכדי לדבר אל אותם צעירים שיכולים להשפיע ולשנות על ידי מעורבות חברתית.
הקמפיין עלה על שלטי חוצות ובעיתונות היומית ולווה במספר ויז'ואלים שונים. כל ויז'ואל היווה פתח לעולמו האישי של אחד מאותם תושבים המתקשים להסתדר בחיים ביבשת.
כל פוסטר ומודעה קראו לעוברים ושבים ולקוראי העיתונים לצלם את פיו של אותו אחד שהיו רוצים לשמוע את סיפורו האישי ולשלוח את התמונה למספר שפורסם על אותו ויז'ואל. לאחר מספר דקות קיבל השולח שיחה מאותו אחד שהופיע בפרסום שסיפר לו בקולו על סיפורו האישי. בתום שבועיים של פעילות נעשו מעל ל 35,000 אלף שיחות טלפון שהינן מספר שיא. לאור הצלחת הקמפיין האוסטרלי הוחלט באו"ם להשתמש בקמפיין המקומי בכל העולם.
להלן מספר ציטוטים מתוך הסיפורים האישיים אותם שמעו האוסטרליים:


אדמה יבשה
מערב סין ידוע כאזור מוכה אסון, תושבי המקום סובלים ממחסור חמור במים.
מה שהופך את החיים לבלתי אפשריים.על מנת לעזור לאותה אוכלוסייה הצמאה למים לשרוד יש צורך לבנות ולהקים שם מאגרי מים. בעיה עיקרית נוספת בסין היא שהתרבות הסינית לא קידשה את נושא העזרה לזולות ותרומות כך שהפתרון היה חייב להיות פתרון ייחודי שישבה את עין הציבור הסיני משהו מיוחד.
אלפי קופות נבנו בטכניקה ייחודית: הקופה נבנתה

כל בית צריך מרפסת
אנחנו התאהבנו בספר של מטרני ובאיקאה לקחו את זה צעד אחד קדימה.
בניין נבחר בפרנקפורט גרמניה, הפך את מרפסות הדיירים לפתרונות האיחסון המגוונים של איקאה. המסר העיקרי: הם לא רק מגוונים הם גם גדולים מאוד
הקמפיין הזה מצטרף לקמפיין הרכבות, וקמפיין הריהוט ברחובות ועוד קמפיינים ייחודיים של איקאה. זהו פתרון צבעוני ומעניין לשיגרה וללא ספק משאיר את הקהל עם זיכרון חיובי.

דם חם
דקסטר סדרת מתח טלויזיונית. מאוד, מאוד אהודה ופופולרית גם בארצנו הקטנטונת. בפורטוגל יצאה הרשת המשדרת את הסידרה בקמפיין לעונה החדשה. הקמפיין שילב מספר מדיות וכולם על טהרת האמביאנט: דיילים שסכין תקועה בגבם שרועים ברחובות ומחלקים גלויות עם פרטים על הסידרה, גלילי ניילון נצמד ממותגים בשם הסדרה נשלחו למשרדי המדיה בעיר עם כל הייתרונות היחסיים של הניילון הנצמד כמובן כולם קשורים לעיטוף גופות מדממות ועל גבי הקופסא פרטים על הסידרה, למקומות הבילוי נבחרה פעילות ששילבה בין הפוסטר שנתלה מעל המשתנות עם כל הדחת האסלה במשתנות יצאו מים אדומים מדם שניקו את האסלות, על הפוסטר שמעל המשתנות היה כתוב: אתה רואה דם בכל מקום? אם ככה אז העונה החדשה של דקסטר היא בשבילך!
והנה הסרטון הויראלישצורף לקמפיין.

סוכנות: Torke Stunt, Lisboa, Portugal
שגית פורטי-טל היא מנהלת השיווק של לעומק התודעה








נא להמתין לטעינת התגובות


