גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


חכמת רחוב 21:כל בית צריך מרפסת צבעונית

ראשים מדברים באוסטרליה בקמפיין אישי, איך עוזרים למצוקת המים במערב סין מוכת הרעב, קמפיין המרפסות הצבעוניות של איקאה בפרנקפורט, וקמפיין לסדרה דקסטר עם גליונות ניילון לאיסוף גופות מדממות. שגית פורטי-טל, במדור חוכמת רחוב

שגית פורטי-טל | 13/7/2008 15:22 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ראשים מדברים
קמפיין של האו"ם להגברת המודעות לבעיות החברתיות המרובות ביבשת אוסטרליה בשל ערב התרבויות הרב באזור. החברים מהאו"ם ביקשו ליצור קמפיין שידבר בשפה של הצעירים על מנת לגרום להם לקחת חלק פעיל בבעיה החברתית הבוערת.
בסוכנות סאצי'&סאצ'י אוסטרליה נתנו למספר שגרירים לדבר  בקולם ולספר את סיפורם האישי. הקמפיין נשען על פלטפורמה טכנולוגית חדישה בכדי לדבר אל אותם צעירים שיכולים להשפיע ולשנות על ידי מעורבות חברתית.
הקמפיין עלה על שלטי חוצות ובעיתונות היומית ולווה במספר ויז'ואלים שונים. כל ויז'ואל היווה פתח לעולמו האישי של אחד מאותם תושבים המתקשים להסתדר בחיים ביבשת.   
כל פוסטר ומודעה קראו לעוברים ושבים ולקוראי העיתונים לצלם את פיו של אותו אחד שהיו רוצים לשמוע את סיפורו האישי ולשלוח את התמונה למספר שפורסם על אותו ויז'ואל. לאחר מספר דקות קיבל השולח שיחה מאותו אחד שהופיע בפרסום שסיפר לו בקולו על סיפורו האישי. בתום שבועיים של פעילות נעשו מעל ל 35,000 אלף שיחות טלפון שהינן  מספר שיא. לאור הצלחת הקמפיין האוסטרלי הוחלט באו"ם להשתמש בקמפיין המקומי בכל העולם.
להלן מספר ציטוטים מתוך הסיפורים האישיים אותם שמעו האוסטרליים:
 
גרילה ברנז'ה
גרילה ברנז'ה יחצ
סוכנות:SAATCHI & SAATCHI, Sydney, Australia 

 
גרילה
גרילה קמפיינים

אדמה יבשה

מערב סין ידוע כאזור מוכה אסון, תושבי המקום סובלים ממחסור חמור במים.
מה שהופך את החיים לבלתי אפשריים.על מנת לעזור לאותה אוכלוסייה הצמאה למים לשרוד יש צורך לבנות ולהקים שם מאגרי מים. בעיה עיקרית נוספת בסין היא שהתרבות הסינית לא קידשה את נושא העזרה לזולות ותרומות כך שהפתרון היה חייב להיות פתרון ייחודי שישבה את עין הציבור הסיני משהו מיוחד.
אלפי קופות נבנו בטכניקה ייחודית: הקופה נבנתה

כמאגר מים שלצידו בובת ילד המפנה את פיו לכיוון פתח בקופה. על כל מטבע שניכנס לקופה, נופלת הישר לפיו הפתוח של אותו ילד סיני טיפת מים אחת, כאשר סכום המטבעות בקופה מגיע לקו הנקבע מראש הילד הסיני הצמא מקבל את מבוקשו ומעיין קטן מרווה את צימאונו. אלפי קופות כאלו פוזרו בפארקים, מסעדות, מקומות בילוי ועוד על מנת שהציבור המקומי לא יפספס את הקריאה הנואשת לעזרה. Your pin money His life fountain!
 
אדמה חמה, גרילה
אדמה חמה, גרילה תמונות מקמפיינים
סוכנות: Mccann HeaithCare, Shanghai, China



כל בית צריך מרפסת

אנחנו התאהבנו בספר של מטרני ובאיקאה לקחו את זה צעד אחד קדימה.
בניין נבחר בפרנקפורט גרמניה, הפך את מרפסות הדיירים לפתרונות האיחסון המגוונים של איקאה. המסר העיקרי: הם לא רק מגוונים הם גם גדולים מאוד
הקמפיין הזה מצטרף לקמפיין הרכבות, וקמפיין הריהוט ברחובות ועוד קמפיינים ייחודיים של איקאה. זהו פתרון צבעוני ומעניין לשיגרה וללא ספק משאיר את הקהל עם זיכרון חיובי.

גרילה ברנז'ה
גרילה ברנז'ה יחצ
סוכנות: OGILVY Frankfurt, Germany


דם חם
דקסטר סדרת מתח טלויזיונית. מאוד, מאוד אהודה ופופולרית גם בארצנו הקטנטונת. בפורטוגל יצאה הרשת המשדרת את הסידרה בקמפיין לעונה החדשה. הקמפיין שילב מספר מדיות וכולם על טהרת האמביאנט: דיילים שסכין תקועה בגבם שרועים ברחובות ומחלקים גלויות עם פרטים על הסידרה, גלילי ניילון נצמד ממותגים בשם הסדרה נשלחו למשרדי המדיה בעיר עם כל הייתרונות היחסיים של הניילון הנצמד כמובן כולם קשורים לעיטוף גופות מדממות ועל גבי הקופסא פרטים על הסידרה, למקומות הבילוי נבחרה פעילות ששילבה בין הפוסטר שנתלה מעל המשתנות עם כל הדחת האסלה במשתנות יצאו מים אדומים מדם שניקו את האסלות, על הפוסטר שמעל המשתנות היה כתוב: אתה רואה דם בכל מקום? אם ככה אז העונה החדשה של דקסטר היא בשבילך!
והנה הסרטון הויראלישצורף לקמפיין.


גרילה
גרילה קמפיינים


סוכנות: Torke Stunt, Lisboa, Portugal 

שגית פורטי-טל היא מנהלת השיווק של לעומק התודעה

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

חכמת רחוב

שגית פורטי-טל, מנהלת שיווק "לעומק התודעה"

לכל הכתבות של חכמת רחוב
  • עוד ב''חכמת רחוב''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים