חכמת רחוב 17
אדולף היטלר מגוייס למלחמה בעישון, משקפי מגן שיצילו אתכם ממתקפת קופים זועמים, הדרך לשכנע את הסינים להלחם בקשקשים והאח הגדול יודע בדיוק איפה אתה נמצא אז אל תתעלם מהאס.אמ.אסים שלו. פרסום גרילה מרחבי העולם
פרופיל

התעלמות היא לא פתרון יח''צ
חברת הביטוח FBTO קפצה על המציאה והציעה פתרון קריאטיבי שימנע תקיפות גורילה בגלל קשר עין ויחשוף אותה ללקוחות רבים בצורה משעשעת. בסוף השבוע שלאחר התקיפה חילקה החברה לבאי הגן אלפי משקפיים מיוחדים שיגנו על המבקרים מפני תקיפה. למבקרים שלום. להגדלה לחצו כאן.
סוכנות: DDB Amsterdam

איש המלבורו בגישה כל כך שונה יח''צ
הדיקטטור הגדול
עישון הרג יותר אנשים מאדולף היטלר ואוסמה בן לאדן. זה המסר שניסו להעביר בברזיל בקמפיין נגד עישון. Cigarro Mata Mais – עישון הרג יותר.

אני רוצח המונים? די, תמשיכו יח''צ
הרעיון מוכר אך אפקטיבי: קח רוצח המונים (בן לאדן עדיין ינוקא בתחום, לא?) ותאיר את העובדה שהרגל יומיומי של המון אנשים הרג יותר ממנו. הקמפיין כלל פוסטרים עשויים מסיגריות שהוצבו ברחובות וגם סרטון אנימציה (עם אסתטיקה נפלאה של רטרו למשחקי ארקייד) שממחיש כי מעישון מתים יותר אנשים מאשר במלחמות. להגדלה של פוסטר בן לאדן לחצו כאן, היטלר נמצא כאן וכאן.
וידאו: עישון הורג יותר ממלחמות
סוכנות: F/Nazca Saatchi & Saatchi Brazil

ערה? קו 5? אל תשקרי לי! יח''צ
האוסטרלים מתחכמים: לא מדובר במייל ספאם או בספאם סלולרי מצוי. טכניקה עוקפת חוקים הם המציאו - בלוטות' ספאם.
משדרי בלוטות' הותקנו בעשרות תחנות אוטובוס בהן תנועת הנוסעים ערה במיוחד. באופן אוטומטי נשלחו מהמשדרים 2 הודעות אנונימיות שרק מי שנמצא ברדיוס קליטה יכול לקבל. ההודעה הראשונה היוותה סוג של טיזר, "היי אני רואה אותך, אתה נמצא בתחנה של קו X". כמובן שכל אחד קיבל אס.אמ.אס בהתאם לתחנה בה עמד.
אחרי שהסתכלו ימינה ושמאלה, למעלה, למטה ושום סוכן בחליפה לא צץ עם משקפים כהים ואקדח, קיבלו הממתינים בתחנה הודעה נוספת בה נכתב כי התוכנית 'האח הגדול' חוזרת לטלוויזיה בצירוף שעה ותאריך. כמובן שהפוסטרים בתחנות האוטובוס היו קמפיין משלים זהצליחו לעורר באזז תקשורתי אדיר במחוז פרת' באוסטרליה. לחצו להגדלה. סוכנות: Marketforce Perth Australia

אנחנו עוד מחפשים תחליף לאלי אוחנה יח''צ
כדוריות לבנות מכל מיני סוגים
"הד אנד שולדרס" החליטה לחדד לחובבי הגולף בסין את היכולת המדהימה של המוצר נגד הצרה הלבנה – קשקשים. הסינים, כידוע, אוהבים לשחק גולף, ואנשי המותג לקחו חסות על מגרש גולף וניסו להמחיש את כוחון של המוצר "להעיף" את הכדורים הלבנים הרחק מהשיער. לחצו להגדלה.
סוכנות: Saatchi&Saatchi Guangzou China
שגית פורטי-טל היא מנהלת שיווק בחברת "לעומק התודעה".







נא להמתין לטעינת התגובות