גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


חכמת רחוב 20

מכתב שרשרת מקורי מארגון ירוק, דיויד בקהאם בתחתונים על שערי מייסיס, היו אתם האמנים במוזיאון, ולידה באולם הקולנוע. מהנעשה בעולם

שגית פורטי-טל | 1/7/2008 13:13 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מכתב שרשרת

WWF - נמנית עם הארגונים הירוקים שיודעים להגיש לנו את האינפורמציה על מצב כדור הארץ והחיות הנכחדות במינון הנכון ובהגשה מוצלחת, ועל הדרך מצליחים לגרום לנו להכניס את היד לכיס ולתרום בנדיבות.
 
פרסום גרילה ברנז'ה
פרסום גרילה ברנז'ה צילום: יח"צ

פעילות הארגון התמקדה הפעם בפרברי ניו זילנד. התושבים, הרגילים לקבל לתיבות הדואר שלהם מעטפות דואר זבל, הופתעו לגלות יום אחד בתיבת הדואר מעטפה מרופטת ופתוחה מעט. התעלומה נפתרה מיד כאשר נפנו לקרוא את המסר על גבי המעטפה: דואר ממוחזר, לאחר הקריאה אנא העבירו לשכנים.
המכתב במעטפה כלל הסבר קצר על פעילות הארגון ועל הפעילות הנוכחית ובסופו קריאה נרגשת להרים תרומה. 30 מעטפות כאלו חולקו באיזור כאשר עד לכתיבת שורות אלו כל מעטפה עברה 8.2 ק"מ, כל מעטפה עברה 832 בתי אב, הפעילות שעלתה 56.96 דולר הניבה 76.7% יותר תרומות מהפעילות שקדמה לה. עכשיו ארגון WWF החליטו לאמץ את הרעיון לכל העולם.

הנייר, כמובן, ממוחזר אבל מה עם הדיו? אותו תוכלו להוסיף למוקפץ. מדובר בדיו סויה.
בתאבון.
סוכנות: Saatchi & Saatchi New Zealand

ככה ייעשה לאיש אשר החברים בסן פרנסיסקו חפצים ביקרו

מייסיס, המיקום איפשהו בסן פרנסיסקו. לא הצלחתי למצוא יותר מדי אינפורמציה אבל בינינו מי צריכה אינפורמציה כשתמונה של דיויד בקהאם בתחתוני ארמני מופיעה בענק על החזית של מייסיס.

פרסום גרילה
פרסום גרילה יחצ


העולם על פי סלוודור דאלי

המוזיאון לאמנות ביוטה אירח תערוכת אמנות המונה יותר מ-22 אמנים מהגדולים בהיסטוריה. כשנשאלנו פעם איך גורמים למשהו לא סקסי, לא חדשני ולא טרנדי לקבל חזות של כזה, השאלה הועברה מיד למחלקת הקריאייטיב, שהם יתמודדו.
מה מהסיפורים על מה שעשה דאלי לפני שניגש לסטודיו נכון? אני לא יודעת,  גם אני נמנית על מגזר הקוראים.

מי לא מכיר את היצירות הגדולות של מונה ושל דאלי? כמה בנאלי יהיה לתלות כרזות ברחובות עם הדפסים שחוקים של היצירות שכולם מכירים. ואז הגיעה Richter7 (סוכנות פרסום מקומית). במקום תמונות בואו ניתן לקהל ליצור את האמנות.

את שלטי הפרסום הרגילים החליפו מסגרות מוזהבות, כמו אלו של המוזיאון בחלק מהמסגרות היו מראות מעוותות וביתר המסגרות הוסיפו זכוכית מחוספסת להשגת מראה מטושטש..

הסלוגן היה פשוט: "תראו את העולם דרך העיניים של מונה ועוד 22 אמנים..". גאוני.
סוכנות פרסום: Richter7, USA
פרסום גרילה ברנז'ה
פרסום גרילה ברנז'ה יחצ

פרסום גרילה ברנז'ה
פרסום גרילה ברנז'ה יחצ

יש רופא באולם?

על פי סטטיסטיקה פשוטה, ואני מסתמכת רק על משפטי מפתח של אימהות מתוסכלות כמעט, כל הילדים נולדו באוטובוס או באוהל. אם כך כמה ילדים לדעתכם נולדו בקולנוע?

אתר חדשות גרמני העלה קמפיין אמביאנט יוצא דופן בבתי הקולנוע, כוונת ההנהלה ובעלי ההון להעביר מסר ברור: אנחנו נמצאים ראשונים בכל מקום.

הפעילות יצאה לדרך במספר בתי קולנוע בהמבורג. לצופים שבאו לראות סרט ולרענן את מוחם הטרוד מחדשות  וטרדות היומיום, ציפתה חוויה מרגשת: בזמן הפרסומות שמקרינים לפני הסרט (קהל שבוי או לא) החלה אישה הרה בקהל להיאנח בשל צירי לידה שאחזו אותה ופונתה בכוחות עצמה ובן זוגה מהאולם. בעוד הצופים ההמומים שפינו לה מסלול יציאה מהיר מתיישבים על כיסאם חזרה עולה פרסומת של אתר החדשות Stern כאשר הידיעה בעמוד הראשי מדווחת על כך שאישה הרה בהמבורג ילדה תאומים ביציאה מהקולנוע. לצופים שלום.
סוכנות: Grabarz & Partner, Hamburg, Germany
פרסום גרילה ברנז'ה
פרסום גרילה ברנז'ה יחצ

שגית פורטיטל היא מנהלת שיווק ב"לעומק התודעה"
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

חכמת רחוב

שגית פורטי-טל, מנהלת שיווק "לעומק התודעה"

לכל הכתבות של חכמת רחוב
  • עוד ב''חכמת רחוב''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים