גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


חכמת רחוב 18

מלחמה זרחנית בפדופיליה, אלף כבאים בשירות רוטב טבסקו, מסע אל תוך איברים נסתרים בגוף האדם ורובוט שצועק "אני הולך!"

שגית פורטי-טל | 13/6/2008 11:13 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחרי שהחברים בטבסקו חיממו לנוסעים באוטובוס את החורף עם תנורי ההלוגן שהם הציבו בתחנות אוטובוסים הפרוצות. הגיע הקיץ ואפשר להתחיל להשתטות.

שריפה בעיירה
שריפה בעיירה יחצ

כמה פשוט למתג את האוטובוסים ברחובות בריסל בטבסקו ועם קורטוב יצירתיות להפוך את האוטובוס התמים לכבאית שתטפל בבערה שגורם הרוטב הלוהט. אומנם לא מציל חיים אמיתי כמו רעיון תנורי החימום אבל מי יודע הקיץ עדיין בחיתולים ואולי הכבאית תתחיל לצנן את העוברים ושבים כשיתחיל להיות חם גיהנום. לחצו להגדלה.

סוכנות: Duval Guillaume, Brussels, Belgium


המעי הנודד

בשבוע הבא: החלחולת לאן?
בשבוע הבא: החלחולת לאן? יחצ
מחלה מאוד לא נעימה סידר לנו המעי הגס. בארה"ב החליטו בכדי להעלות את המודעות לסרטן המעי הגס על ידי מיצג מתנפח שנראה כהעתק כמעט מדויק של המעי הגס האנושי.


המיצג הזה מסתובב בארה"ב. לקוראינו בניכר, מקורות יודעי דבר מספרים שביום שישי הקרוב אפשר
יהיה לראות את המעי הנודד בפיבודי, מסצ'וסטס, ארה"ב. אנחנו נשמח לקבל תמונות.




לא נמסרו פרטים על הסוכנות אבל אני כמעט בטוחה שזו פעם ראשונה שמיצג כל כך אינטימי נראה בחוצות העיר, כל הכבוד על האומץ. חשוב להעלות את המודעות לנושאים אלו. לחצו להגדלה.


ילדים, הישמרו

זה לא אמור להיות כאן
זה לא אמור להיות כאן יחצ

את הקמפיין הבא מצאתי היום ברשת ואני חושבת שעבור כולנו הוא חייב להדליק אור אדום. התופעה הזו רק מחריפה בכל העולם. בברזיל החליטו לקחת את בעיית הפדופילים המקומית ולהוציא אותה החוצה.

לצורך הפעילות התנדבו חנויות הלבשה מקומיות לשתף פעולה, אל קולבי התצוגה של לבני הנשים הוכנסו תחתוני ילדות, התחתונים  נתלו בתפזורת לצד תחתוני הנשים על כל תחתון ילדות קטן הוצמד פתק:This shouldn't be here, But some people pretend they can't see it. לחצו להגדלה.

סוכנות: Lew'Lara\TBWA, Brazil.

ללא מילים
ללא מילים יחצ

הקמפיין השני שעוסק באותו נושא  הוא אמנם קמפיין פרינט אבל גם הוא מעורר תאים נסתרים.
גם הקמפיין הזה מגיע אלינו מברזיל הפעם השתמשו בטכניקת הדפסה מיוחדת עם דיו פלורוסנטי שנראה רק כשמכבים את האור.

אם אתה לא רואה זה לא אומר שזה לא קורה. תשפטו בעצמכם. להגדלה לחצו כאןו-כאן.

סוכנות: EuroRSCG Brasil - São Paulo

ברובוטריקים 2 יהיה רובוט שהופך לקופה רושמת
ברובוטריקים 2 יהיה רובוט שהופך לקופה רושמת יחצ
התמונה השבועית לילד 

והרי המחשה לעליונות הטכנולוגית היפנית. הם קונים שתייה ממכונות ממכר אוטומטיות משוכללות.. זה רובוט אמיתי! ואנחנו? רודפים אחרי זה שצועק בפארקים שהוא הולך...

שגית פורטי-טל היא מנהלת שיווק ב"לעומק התודעה".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

חכמת רחוב

שגית פורטי-טל, מנהלת שיווק "לעומק התודעה"

לכל הכתבות של חכמת רחוב
  • עוד ב''חכמת רחוב''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים