חכמת רחוב 16
לרעוד מפחד בשירותים, לדווש את הדרך אל האור, לפצח את חידת הקפה של מקדנולד'ס ולשלוח את הילד הקטן לצבא. פרסום אמביינט

דיווח: הצבא נכנע ללחץ הילדים ויעניק להם מקוצרים יחצ
תגדל ותהיה גנרל
את השלטים האלו הציב ארגון UNICEF בדרום אפריקה בפארקי שעשועים לילדים. השלטים החליפו את השלטים הרגילים המוצבים בדרך כלל ליד מתקנים שיש צורך לבדוק את גובה הילד לפני שיעלה על המתקן. UNICEF, באמצעות סוכנות אוגלבי יוהנסבורג, בחר להשתמש שימוש ציני ובוטה במקום הכי תמים בכדי להמחיש את המגמה המזעזעת של שליחת ילדים קטנים אל שדות הקרב ברחבי העולם, בעיקר השלישי. כמובן שמדובר בהסברה להורים הבגירים המסתובבים עם ילדיהם. על פי נתוני הארגון יותר מ- 250,000 אלף ילדים שמוחזקים בכוח כחיילים ברחבי העולם ועל כ- 2 מיליון ילדים שנהרגו בקרבות בעשור האחרון. לחצו כאן לצפייה בגודל מלא.
סוכנות: Ogilvy Johannesburg

הפרויקט הבא שלי - ניאונים באלנבי יחצ
אנרגיה ירוקה
האיש הירוק גר בבית ירוק עם קירות ירוקים ודלתות ירוקות. יום אחד יצא האיש הירוק לרחוב ופגש איש כחול. מי אתה? שאל האיש הירוק, "אני" אמר האיש הכחול, "אני מסיפור אחר".
חברת משקאות אנרגיה עם לוגו ירוק בחרה לקדם את המשקה החדש שלה בדרך ירוקה. הם הציבו פחיות משקה ירוקות על במות המעוטרות במדבקות ירוקות שהוצבו ברחובות הומים, על הבמות שמו אופניים ירוקים, עליהן רוכב איש שאני לא יודעת אם הוא ירוק אבל משלמים לו בירוק, האיש הירוק מפעיל את האור הירוק באנרגיה ירוקה על ידי חיבור דוושות האופניים הירוקים לגנרטור ירוק שמפעיל את האור הירוק. ותודה ליהונתן גפן. לצפייה בגודל מלא לחצו כאן.
סוכנות: BBDO New York, USA
פנים אל מול פנים

חבל, יש לך פנים יפות יחצ
משחק מחשבה לא רע בכלל, בעיקר כשצריך להמתין לתחבורה הציבורית בישראל. מדובר במשחק פאזל שצריך לסדר בכדי ליצור פוסטר של בחורה נאה שנראה כי שתתה קפה במקום קצת יותר אנין ממקדונלדס. לצפייה בגודל מלא לחצו כאן.
פחד ותיעוב

לחרבן מפחד נשמע כמו הדבר ההגיוני לעשות כאן יחצ
אמצע הלילה, השעה מאוחרת ואתם במועדון או בבאר השכונתי. שתיתם לא מעט ואתם מדדים לשירותים. פתחתם את הדלת, נכנסתם, הכל כרגיל ואז נסגרת הדלת.. אור אולטרה סגול צובע את השירותים ואתם מגלים שאתם נמצאים בתוך זירת פשע. המראות, הקירות והרצפה מרוחים בדם. אם לא התעלפתם, תשמחו לגלות שמדובר בפעילות אמביינט שהעלה ערוץ המתמחה בסדרות מתח ואקשן לכבוד סדרה חדשה תחת המוטו: "See what others don't see". לצפייה בגודל מלא לחצו כאן.
שגית פורטי-טל היא מנהלת שיווק ב"לעומק התודעה".







נא להמתין לטעינת התגובות


