חכמת רחוב 19
למה יש כסף על הרצפה? למה הגשם נאגר בלוח המודעות? איזה משקה ייצא מהמכונה? איזו פעילות הומניטרית קשורה לפחי זבל באמסטרדם? על שאלות אלו ועוד במדור האמביינט השבועי
פרופיל

להרים תרומה יחצ
שטרות של 20 דולר קנדי פוזרו במהלך הועידה האחרונה לקידום החינוך בקנדה. השטרות הפזורים בוועידה קרצו לנוכחים, הרימו אותי וקנו לעצמכם משהו יפה. כאשר התכופפו באי הועידה להרים את השטר התגלה המסר שביקשה SAIT להעביר: תרמו לנו. לחצו כאן להגדלה.
גשם גשם בא

גשום פה, גשום יחצ
בברזיל בחרו להפתיע את נוסעי האוטובוסים והפיקו שלט ייחודי שיכול לאגור את מי הגשם.
המסר הגלובלי ברור: הירוקים בברזיל קוראים לנו לשמור על כדור הארץ ומזהירים מהתחממות כדור הארץ. רעיון וביצוע מפתיעים ומקוריים. עכשיו נותר לנו לחכות לחורף פה ולבדוק אם זה עובד. לחצו להגדלה.
סוכנות: Miami Ad School ESPM São Paulo, Brazil
כל דבר ומה שיש
כשאתם ממש צמאים תשתו כל דבר לא חשוב מה העיקר להרוות את הצימאון.אז הינה רעיון מעולה למיתוג.

תן לה את את הנקטר וואסבי. בדרך! יחצ

רק שלא ייצא משם תינוק כמו שקרה לאסוזה יחצ
שימו לב לויז'ואלים המפתיעים. אחרי שלא השאירו לנו יכולת לבחור את טעם המשקה לפחות נתנו לנו לבחור מאיפה תצא הפחית. חדר לידה, פרוקטולוג או כובע של קוסם מפוקפק.
סוכנות: De Pasquale, Brisbane, Australia
תראה מה עשית?

נקודה למחשבה: אונס כל 26 שניות = 3000 ביום יחצ
מגבות הנייר הוכנסו למתקנים ייעודים בחדרי השירותים במקומות הבילוי. על גבי מגבות הנייר הודפסה חצאית קרועה שנראה כאילו הורדה בכח, בדיוק כמו משיכת הנייר מהמתקן. לחצו כאן להגדלה.
סוכנות: TBWA\Hunt\lascaris, Johannesburg, South Africa
שיר ערש

מאשפתות ירים אביון יחצ
לחברת אורנג' יש קרן הפועלת לרווחת תינוקות הנמצאים בסיכון. הסיפור המזעזע העומד מאחורי הפעילות שביצעה החברה בהולנד הוא זה אודות המהגרות האפריקאיות הנוטשות את תינוקם שנולד עם נגיף ה- HIV בתוך ערימות אשפה במטרה להמיתם בשל חוסר תיקווה ויכולת להתמודד עם המחלה.
לצורך הדגמה מוחשית שתזעזע את העוברים והשבים הונח פח אשפה ענק במרכז כיכר דאם באמסטרדם. את פח האשפה התעשייתי הלבישו והפכו לעריסה ענקית מתוכה בקעו קולות בכי של תינוק לצד שיר ערש שנוגן מתוך תיבת מוסיקה.
במקום חולקו פליירים המספרים לקהל על פעילות הקרן של אורנג' למען אותם תינוקות אפריקאים. לחצו כאן להגדלה.
סוכנות: Agency: Ogilvy Amsterdam, The Netherlands.
שגית פורטי-טל היא מנהלת שיווק ב"לעומק התודעה".








נא להמתין לטעינת התגובות


