גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


חכמת רחוב 19

למה יש כסף על הרצפה? למה הגשם נאגר בלוח המודעות? איזה משקה ייצא מהמכונה? איזו פעילות הומניטרית קשורה לפחי זבל באמסטרדם? על שאלות אלו ועוד במדור האמביינט השבועי

שגית פורטי-טל | 20/6/2008 10:08 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
להרים תרומה
להרים תרומה יחצ
סוג של מתת אל יש לכל אלה שמוצאים כסף בכל אשר יפנו. סוכנות WAX, Calgary  הקנדית בחרה עבוראוניברסיטת SAIT קמפיין אמביאנט מאוד מתסכל אך גאוני לצורך איתור תורמים פוטנציאלים.

שטרות של 20 דולר קנדי פוזרו במהלך הועידה האחרונה לקידום החינוך בקנדה. השטרות הפזורים בוועידה קרצו לנוכחים, הרימו אותי וקנו לעצמכם משהו יפה. כאשר התכופפו באי הועידה להרים את השטר התגלה המסר שביקשה SAIT להעביר: תרמו לנו. לחצו כאן להגדלה.

גשם גשם בא

גשום פה, גשום
גשום פה, גשום יחצ
הנה מגיע עוד פרויקט סטודנטיאלי מוצלח הפעם עבור NRDC -  Natural Resources Defense Council.

בברזיל בחרו להפתיע את נוסעי האוטובוסים והפיקו שלט ייחודי שיכול לאגור את מי הגשם.
המסר הגלובלי ברור: הירוקים בברזיל קוראים לנו לשמור על כדור הארץ ומזהירים מהתחממות כדור הארץ. רעיון וביצוע מפתיעים ומקוריים. עכשיו נותר לנו לחכות לחורף פה ולבדוק אם זה עובד. לחצו להגדלה.

סוכנות:    Miami Ad School ESPM São Paulo, Brazil

כל דבר ומה שיש

כשאתם ממש צמאים תשתו כל דבר לא חשוב מה העיקר להרוות את הצימאון.אז הינה רעיון מעולה למיתוג.

תן לה את את הנקטר וואסבי. בדרך!
תן לה את את הנקטר וואסבי. בדרך! יחצ
רק שלא ייצא משם תינוק כמו שקרה לאסוזה
רק שלא ייצא משם תינוק כמו שקרה לאסוזה יחצ
בסינגפור הושקו משקאות חדשים : Anything and Whatever את המשקאות מייחד עיצוב הפחית, עליה לא מופיע מה טעם המשקה אותו אתם מחזיקים ועומדים להרוות בו את צימאונכם.

שימו לב לויז'ואלים המפתיעים. אחרי שלא השאירו לנו יכולת לבחור את טעם המשקה לפחות נתנו לנו לבחור מאיפה תצא הפחית. חדר לידה, פרוקטולוג  או כובע של קוסם מפוקפק.

סוכנות:  De Pasquale, Brisbane, Australia

תראה מה עשית?

נקודה למחשבה: אונס כל 26 שניות = 3000 ביום
נקודה למחשבה: אונס כל 26 שניות = 3000 ביום יחצ
כל 26 שניות נאנסת אישה בדרום אפריקה. כדי לנסות ולהפחית את הסטטיסטיקה המחרידה ולהעלות את המודעות לבעיה הודפסו גלילים מיוחדים לניגוב ידיים שמעניקים חומר למחשבה.

מגבות הנייר הוכנסו למתקנים ייעודים בחדרי השירותים במקומות הבילוי. על גבי מגבות הנייר הודפסה חצאית קרועה שנראה כאילו הורדה בכח, בדיוק כמו משיכת הנייר מהמתקן. לחצו כאן להגדלה.

סוכנות: TBWA\Hunt\lascaris, Johannesburg, South Africa

שיר ערש

מאשפתות ירים אביון
מאשפתות ירים אביון יחצ

לחברת אורנג' יש קרן הפועלת לרווחת תינוקות הנמצאים בסיכון. הסיפור המזעזע העומד מאחורי הפעילות שביצעה החברה בהולנד הוא זה אודות המהגרות האפריקאיות הנוטשות את תינוקם שנולד עם נגיף ה- HIV בתוך ערימות אשפה במטרה להמיתם בשל חוסר תיקווה ויכולת להתמודד עם המחלה.

לצורך הדגמה מוחשית שתזעזע את העוברים והשבים הונח פח אשפה ענק במרכז כיכר דאם באמסטרדם. את פח האשפה התעשייתי הלבישו והפכו לעריסה ענקית מתוכה בקעו קולות בכי של תינוק לצד שיר ערש שנוגן מתוך תיבת מוסיקה.

במקום חולקו פליירים המספרים לקהל על פעילות הקרן של אורנג' למען אותם תינוקות אפריקאים. לחצו כאן להגדלה.

סוכנות: Agency: Ogilvy Amsterdam, The Netherlands.


שגית פורטי-טל היא מנהלת שיווק ב"לעומק התודעה".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

חכמת רחוב

שגית פורטי-טל, מנהלת שיווק "לעומק התודעה"

לכל הכתבות של חכמת רחוב
  • עוד ב''חכמת רחוב''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים