חכמת רחוב 15
שילוט שעשוי מחטיפים להקלת המאנצ'יז, רכבת הפתעות בטוקיו, לנז'רי שיביא לחסימת כבישים ונקודה למחשבה, האם הבטן שלכם היא מכונת כביסה ולהפך
סוכנות אוגלבי בשיקאגו יצאה בפעילות מעניינת על מנת לקדם את המקבילה המקומית ל-AM:PM והעלתה טיזרים מתוקים על גבי שלטים בתחנות האוטובוס והמכוונים ברחובות שיקאגו.
הרעיון היה להעלות טיזר שיקדם את הרשת הידועה כתחנה ראשונה למאנצ'יז (רעב בלתי נשלט לממתקים מלוחים ומתוקים בסיטואציות ליליות מסויימות או לנשים בהריון שזקוקות נואשות למלפפון חמוץ בסירופ מייפל). הטיזר היה אמור להחזיק מעמד חודש עד הסרת הלוט, אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. למה? אז ככה, החברים באוגלבי דחסו למכוונים ולשלטים מכל טוב החטיפים הקיימים והכל אמיתי! הכוונה הייתה טובה, כל שבוע ירד מפלס החטיפים עד שתתגלה הפרסומות האמיתית. הם לא לקחו בחשבון שתושבי שיקאגו לא יצליחו לעמוד בפיתוי. ככה זה נראה לפני וככה אחרי. בעקבות הפעילות אגב התגלה שתושבי שיקאגו לא מתים על דוריטוס.
לצפייה בגודל מלא לחצו כאןוכאן.


לא אין קשר לספר הילדים של טובה שיינברג אולי רק העובדה שהרכבת היפנית הזו נראית כמו יצאה מספר ילדים. ומי הלביש את הרכבת? איקאה אלה מה.
אחת הרכבות ביפן נבחרה על ידי ענקית הריהוט להיות חדר תצוגה נוסע, הם ריהטו
לצפייה בגודל מלא, לחצו כאן, כאן וכאן.



הפרסומת הזו ללנז'רי, ועל אף שעשני אישה זה עדיין נראה כמו משב רוח מרענן.
זה שובב זה נחמד וזה מרפרר למלכה האם, מרלין מונרו. אגב ירוקים, זה במיוחד בשבילכם. תראו מה אנחנו מפסידים. להגדלה לחצו כאן.

ימי הפסח הם מהתקופות הקשות ביותר בשנה מבחינת המהמורות הקולינריות בהם נתק גופנו. כדי להמחיש את כוחה של תרופת הפפטו-ביסמל האגדית לסדר לכם את הסמטוחה בבטן הודבקו תמונות ענק של אנשים המחזיקים את הבטן שלהם על מכונות כביסה במכבסות ברחבי העיר. את הבלגן בבטן מחליף חלון התוף השקוף... הסלוגן מבהיר את הכוונה למקרה שזה לא מספיק ברור:
No matter what you throw in your stomach pink's got you covered

שגית פורטי-טל היא מנהלת שיווק ב"לעומק התודעה".








נא להמתין לטעינת התגובות


