עובר את הגבול 31
בחורות ערומות שאוהבות לקשקש עם טושים, למה דם ניגר מתחת לדלת ביתכם והאם זה קשור ללפטופים אחוזי זעם וקנאה או לסרטון מכה הגלים של וודקה סמירנוף
מה יפים הם חייהם של אנשי הקריאייטיב שיכולים בהינף מסמך וורד להחליט שעליהם לערוך אודישן מיוחד לבחורות צעירות בעירום וכל זה לצורך מקצועי כמובן: קמפיין פרינט לטושים עמידים למים ולשמש.
אז כן, הקמפיין הזה ל-Prockery Markers הוא אחד מהפעמים הנדירות שבהן ניתן לשבח ולהלל קריאייטיב סקסיסטי לחלוטין כי יש לו צידוק ורלוונטיות למוצר, על אף שלא מדובר בקישור ישיר כמו פרסומת לבגדי ים למשל.
למי שמתקשה, אסביר כי הבחורות במודעות לא באמת לובשות ביקיני, אלא ציירו להן ביקיני על הגוף עם אותם המרקרים המיוחדים ובכך העבירו את היתרון המוצרי וגם משכו לא מעט עיניים למודעה. ליחצו על המודעות להגדלה.
סוכנות הפרסום: Ogilvy, Thailand.



על טכניקת ההפחדה בפרסום יש ויכוחים רבים, במיוחד כשמדברים על קמפיינים של בטיחות בדרכים, מניעת עישון וכד', אבל במקרה הזה אין ספק שרעיון ההפחדה מתאים בצורה מושלמת.
מדובר בפרסום מדלת לדלת לפסטיבל סרטי אימה שמתרחש בעיר. במקום ללכת שוב על התלי-דלת הנדוש או המגנט המאוס, יצרו הפרסומאים של הפסטיבל רעיון יוצא דופן. הם הכניסו מתחת לדלתות שקף שעליו כתם אדום וכאשר הוא הונח מתחת לדלת, זה יצר את המראה כאילו זה דם נשפך מעבר לדלת, ויז'ואל מוכר מסרטי האימה. תודו שמרעיון כזה לא הייתם יכולים להתעלם ואם נחלים של דם עושה לכם את זה, סביר גם שהייתם משתכנעים בקלות לבקר בפסטיבל המיוחד. ליחצו להגדלה.
סוכנות הפרסום: Rediffusion Dyr, Bangalore, India

האם שמעתם על המחשבים הניידים שתוקפים את בעליהם באמריקה? מסתבר שאנשים שרכשו לאחרונה טלפונים ניידים מסוג N95 הותקפו באלימות על ידי הלפטופים שלהם, שככל הנראה מקנאים במכשירים החדשים.
מתקפת הלפטופים תועדו במצלמות חובבים והועלו לאתר jealouscomputers שהוקם במיוחד ובו גם תקריבי גוף של צלקות מהאזורים הפגועים, עדויות של האנשים שנפגעו, חדשות בנושא ועוד. אוקיי, לא מדובר במקרים אמיתיים אלא בקמפיין אינטראקטיב שנון במיוחד של חברת נוקיה שעושה שימוש מצוין במדיום ומצליחה ליצור באזז סביב המכשירים החדשים ומדגימה לכולנו איך פרסום אינטרנטי אמיתי צריך להיראות. ליחצו להגדלה.



אם תסתכלו על הסרטים שזכו בפסטיבל קאן האחרון, תגלו שלא מעט מהם הופיעו במדור הזה במשך השנה. הסרט הבא הוא מאותן הפרסומות שאני משוכנע שיהיו בין הזוכים בשנה הבאה. מדובר בפרסומת לסמירנוף שעשויה בצורה מדהימה שמרתקת אותך למסך בכל שניה ובכל פריים ומעבר לזה עומד מאחוריה רעיון חזק, מוסיקה מצויינת וכאמור ביצוע שהולך עד הסוף. מסוג הפרסומות שאתה שואל את עצמך כמה לעזאזל הם עלו וכמה זמן עבדו על זה ומבין לצערך שיעברו עוד הרבה מים בירקון עד שבארץ נראה סרטים בסטנדרט כזה.
אם מנת הקריאייטיב הזו לא השביעה אתכם, אתם תמיד מוזמנים לבלוג שלי וליהנות מתופיני קריאייטיב נוספים במהלך כל השבוע. בשורות טובות ושבת שלום.
מירן פחמן הוא קופירייטר בגיתם BBDO.