גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


עובר את הגבול 8

החיים הקשים של המיליונרים, סכנת נפשות בשירותים, צמיגים משובחים תוצרת הודו ואיך מוצאים נמלה בתוך פיל

מירן פחמן | 9/2/2007 0:10 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רחצתם ידיים?
רוב הגברים אומרים שהם רוחצים ידיים אחרי ביקור בשירותים אבל רובם משקרים. על העובדה הבדוקה הזו נשענת פעילות הגרילה הבאה שבאה לעורר מודעות להגיינה ולחשיבות שבשטיפת ידיים.

היופי בפעילות הזו הוא שבמקום ללכת על הדרך השגרתית והמשעממת של שלטי הסברה שאף אחד לא מסתכל עליהם, בחרו ברוח התקופה ללכת על פעילות גרילה, במסגרתה תלו דמויות של אנשים על הדלתות של השירותים הציבוריים ככה שהידית של הדלת נמצאת בדיוק באזור האסטרטגי.

שלט קטן ליד הדמויות מסביר כל פעם בדרך משעשעת אחרת את העובדה שהאנשים האלה לא רחצו ידיים. יש גם אתר אינטרנט: WashYourHands.tv.
לא תיפטרו מהטאיירים

אפשר להאשים את סדרת המודעות הזאת למותג הצמיגים JKT באובר פרומסינג פרוע אבל אנחנו סולחים בעיקר בזכות הצילום המדהים הזה שלא רק עוצר אותך, אלא גם מכריח אותך להתעכב ולהתענג עליו כל כך הרבה שניות.

האמת שלא ברור לי איך צילמו מודעות כאלה, אבל אני מוריד את הכובע בפני צוות הקריאייטיב

העקשן והלא מתפשר (הייתם מאמינים שצוות הודי עשה את המודעות האלה?).

למודעות האלה אין כותרת, אין שורה ואין טקסט קטן. כל המסר וכל הרעיון עובר בויז'ואל בלבד והאמת שלא צריך יותר מזה כדי להבין שמדובר בפרסומת לצמיגים חזקים במיוחד. קריאייטיב חזק שמגיע מהודו. סעו בזהירות.

סוכנות הפרסום: Everest Brand Solutions, Mumbai, India

לעשות מכל פיל

אם במודעה הקודמת ראינו איך ויז'ואל אחד יכול להחזיק מודעה שלמה, הנה דוגמא למודעה שיש בה רק מילה אחת ורעיון ענק.

המודעה היא לטוש מרקר זרחני, כזה שמשתמשים בו כדי להדגיש את החלקים החשובים במסמכים ארוכים. שימו לב איך קופירייטינג מדויק  מצליח להמחיש את כל הרעיון במילה אחת ושימוש אמיתי במוצר.

המילה המופיעה במודעה היא elefant (פיל) והחלק המודגש בה הוא סוף המילה -  ant (נמלה). אכן שימוש במרקר יכול לעזור לך למצוא אפילו נמלה בתוך פיל. את המודעה הזו קיבלתי במייל, אני לא יודע מי עשה אותה ואפילו אם היא אמיתית. מה זה חשוב, תודו שהיא גאונית.

פרסומת
נמלה בתוך פיל פרסומת
עומס בגולפיטק

אזהרה- מי שלא אוהב שההקדמה שלי מספרת על מה הסרט והורסת במידת מה את ההפתעה מוזמן לדלג ישר לחלון של הפרסומת. אם בא לכם אתם מוזמנים לחזור אחר כך.

הלכתם? חזרתם? אוקיי. אם תחשבו על זה טוב, תגלו שכמעט כל הפרסומות ללוטו שראיתם בחייכם נגמרות בשוט של מישהו צורח משמחה, מרים את ידיו באוויר וקופץ מרוב אושר, נכון?

מסתבר שזה ממש לא חייב להיות ככה. הסרט הזה של הלוטו בבריטניה הוא חלק מסדרה ותיקה, מצחיקה וחכמה תחת הקונספט של The biggest risk of becoming a millionaire  (נסו לחפש סרטים נוספים באתרי הסרטים החביבים עליכם). אז הנה מה קורה כשיש יותר מידי מיליונרים ונהיה, איך לומר, קצת צפוף במגרש הגולף.

עד כאן

כמו תמיד, אם הטור הזה פתח לכם את התיאבון לעוד קריאייטיב, אתם מוזמנים לקבל את המנה היומית שלכם בבלוג שלי.

מירן פחמן הוא קופירייטר בגיתם BBDO 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''עובר את הגבול''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים