בהתאם להחלטת ממשלה מספר 4242 מיום 11.06.2026, הוכרו היישובים שדה אליעזר, כסרא-סמיע, יסוד המעלה, אור הגנוז, מירון, בר יוחאי, ספסופה (כפר חושן), בית ג’אן וחולתה כיישובי קו עימות, והם יצטרפו לרשימת היישובים הזכאים להטבות ולמענים הניתנים ליישובי קו עימות.
עוד כתבות בנושא
שר הביטחון ישראל כ"ץ עדכן היום (שני) את ראשי הרשויות על ההחלטה ועל השלכותיה עבור תושבי היישובים.
שר הביטחון ישראל כ"ץ אמר כי "מדובר בהחלטה חשובה וצודקת שמעניקה לתושבי היישובים הללו את ההכרה הראויה ואת הזכויות הנלוות למעמדם כיישובי קו עימות. תושבי הצפון עומדים בחזית לאורך תקופה ממושכת ועמידתם האיתנה היא זאת שנותנת ללוחמינו הגיבורים את הכוח להמשיך במשימתם להגן על יישובי הצפון".
הכי מעניין
עוד כתבות בנושא
"הלקח מהשנים האחרונות ברור", הוסיף כ"ץ: התיישבות חזקה היא נכס ביטחוני מהמעלה הראשונה. בהובלת ראש הממשלה נתניהו, נמשיך לפעול למען יישובי ותושבי הצפון ולוודא שהם יקבלו את מלוא התמיכה המגיעה להם".



