ראשי > סטיליסימו > אוכל פותח>כתבה





תקציב ניסאן עובר הילוך
רנו העולמית דרשה וקבוצת קרסו הפרידה בין תקציבי הפרסום של רכביה
22/4/2004   9:14 מיטל זדה
יבואנית הרכב של רנו וניסאן נאלצה להעביר את תקציב הפרסום של רכבי ניסאן (רכבי השטח, פרטי ומסחרי) בשווי 2 מיליון דולר בשנה, מחברת הפרסום "פלד מזרחי" למשרד הפרסום "גליקמן, נטלר, סמסונוב". הנהלת קבוצת בני משה קרסו, יבואנית הרכבים, מסרה כי: "עקב דרישה של רנו העולמית, תקציבי הפרסום של רנו וניסאן יפוצלו. במרוצת השנים האחרונות טופלו תקציבי רנו וניסאן על-ידי פרסום פלד מזרחי. ישראל היא המדינה היחידה בה היו מטופלים תקציבי שתי יצרניות הרכב במשרד פרסום אחד. בעולם מטופלים תקציבי הפרסום של שתי יצרניות הרכב במשרדי פרסום שונים".
 
 
 
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך


סקס ודייטינג פותחהחיים הטובים פותחהורות פותח
בריאות וכושר פותחאוכל פותחעיצוב פותחאופנה פותח
  
  
   
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך
אוכל פותח
מחקר חדש: טחינה מסוכנת לתינוקות
כשהכבד היה חציל, והביצה אבקה עם מים
כשהכבד היה חציל, והביצה אבקה עם מים
ניסאן עובר הילוך
האשה אשה מתרחבת
zcx
ססססס
מנגבים לקראת יום העצמאות
במבה על הבוקר
הביסלי עלה לשיפוד
הכי פופולרי
gdf
נלכדה חוליית הרצח מצפון ירושלים
"זה יום של כאב וכעס"
דעה

דעה בלי דירוג
דעה

דעה דעה
  פירסום ב - nrg מעריב   אתרי מעריב   דרושים ל - nrg  תנאי שימוש   עזרה   כתבו לנו   מי אנחנו