 |
 |
|
 |
הביסלי עלה לשיפוד |
 |
|
 |
 |
טעם השווארמה נבחן בקפידה ונזרק אל מדפי החטיפים המלוחים |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
אסם מעלה את הביסלי על שיפוד השווארמה ומצרפת טעם בשרי חדש למשפחת החטיפים. אחרי הביסלי גריל, ברביקיו, פלאפל, רימיקס, בצל ופיצה הגיע תורה של השווארמה לקבל מקום של כבוד בקרב המלוחים. הטעם החדש הושק אתמול (יום א') במהדורה מיוחדת לרגל יום העצמאות. מדוברות החברה נמסר שטעם השווארמה נבחר לאור מחקרים שערכה חברת אסם בקרב בני נוער. מן המחקרים עלה, כי הנוער אוהב חטיפים בטעמים בשריים ו-91 אחוז ממנו נוהג לאכול שווארמה. שיעור האהדה לביסלי בטעם שווארמה זכה לציון גבוה מאוד בקרב צרכנים. הטעמים הבשריים - גריל וברביקיו - הם הטעמים המובילים היום בסדרת החטיפים של אסם, עם נתח שוק של 71 אחוז מתוך כלל החטיפים המלוחים הדומים. אסם מובילה את שוק חטיפי החיטה עם נתח שוק של 86 אחוז. השקת הטעם החדש ילווה בקמפיין של משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס. החטיף עצמו יושק באריזה סגולה וכרגע לא ידוע עד מתי תשווק המהדורה המוגבלת.
|  |  |  |  | |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
|

|
|
 |
 |  | פירסום ב - nrg מעריב | אתרי מעריב  | דרושים ל - nrg  | תנאי שימוש | עזרה  | כתבו לנו   | מי אנחנו | |
|