דיווח: רוסיה מתכננת להחזיר עובדים לתחנת הגרעין באיראן בתוך שבועותלפי אל־ערביה, החברה הרוסית רוסאטום מעריכה שתוכל להחזיר את עובדיה לתחנת הגרעין בבושהר בשבועות הקרובים לאחר שמאות עובדים פונו לאחר פרוץ מלחמת ארה"ב וישראל באיראןש"י רוזןש"י רוזן
כך פספסנו הזדמנות לחסל את חומייניהרבה לפני שנכתבו עלילותיה של הסוכנת הישראלית מהסדרה "טהרן", גייזי צפריר יצא לבירת איראן בשליחות מטעם המוסד. הוא דווקא התהלך שם בגלוי, ניהל פעילות מודיעינית חוצת גבולות, ואפילו התבקש על ידי השאה לתכנן התנקשות ביריב השיעי המסוכן. בביתו עמוס המזכרות ממסעות שהשתיקה יפה להם, צפריר חוזר אל ימי האימה של המהפכה האסלאמית ומשוכנע: בקרוב תידרש ישראל להחליט אם להשמיד את יורשי ח'ומייני, והפעם אסור לה להססאסף גבוראסף גבור
מה קרה לתחנת הכוח הגרעינית באיראן?התחנה בבושהר, התלויה בסיוע רוסי, הושבתה ללא כל הסבר. במקביל שיחות המו"מ על הסכם הגרעין נמשכותAPAP