כוחות צה״ל, שב״כ ולוחמי מג"ב איו"ש החלו במהלך הלילה (ג') במבצע נרחב לסיכול טרור בעיר בית לחם שבחטיבת עציון.
במסגרת המבצע, הכוחות סרקו כ-50 מבנים ועצרו 19 מבוקשים, ביניהם סוחרי ומבריחי אמצעי לחימה. בנוסף, הכוחות איתרו והחרימו נשק מסוג ‘M-16’ לצד תחמושת וחלקי נשק.

אמצעי הלחימה שאותרו במבצע הלילי בבית לחם | צילום: דו"צ
בפעילות נוספת בטולכרם שבחטיבת אפרים, נעצרו שני מבוקשים והוחרמו שני אקדחים לצד תחמושת. במקביל בחטיבת יהודה, הכוחות החרימו כלי נשק מאולתר מסוג ׳קרלו׳.
הכי מעניין
מתחילת שנת 2026, כוחות צה״ל החרימו יותר מ-250 נשקים ו-40 מחרטות לייצור אמצעי לחימה, כלי נשק ומטענים ברחבי יהודה ושומרון.

