ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש ביום חמישי שעבר עם צוערי קורס קצינים קרביים במילואים בקיבוץ מגדל עוז בגוש עציון, ו"שוחח עמם על האתגרים השונים בשלל הזירות", לשון הודעת לשכת רה"מ.
נתניהו התייחס להפסקת האש באיראן ואמר כי ״עכשיו אנחנו עומדים מול איראן וגרורותיה. אנחנו הכנו בהם. זה עוד לא נגמר, אבל זה תלוי בעוצמה שלנו. איפה שנהיה עוד 30 שנה - זה תלוי בעוצמה שלנו. ולכן מה שאנחנו עושים כרגע זה בונים עוצמה יתרה".
בהמשך התייחס ראש הממשלה למצבה של ישראל מול האמריקנים ודיבר על שחרור מהתלות בחימוש האמריקני: "אני רוצה עצמאות חימושית. אני מאוד מעריך את התמיכה שקיבלנו, ואני הבאתי גם במהלך השנים, מידידינו האמריקנים. היום אני אומר: אנחנו צריכים מערך חימוש עצמאי שלנו. אנחנו מייצרים את החימוש של עצמנו.
הכי מעניין
"להשתחרר מהתלות, לבנות עוד ועוד כוח, להכניס עוד ועוד טכנולוגיה, לאמן עוד ועוד דורות של מפקדים כמוכם - כי זה מה שיקבע בסוף איפה אנחנו נהיה. בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו נהיה במקום טוב״. הוסיף נתניהו.

נתניהו עם צוערי קורס קצינים קרביים במיל', בגוש עציון, יוני 26' | צילום: מעיין טואף, לע"מ

