שוטרי תחנת עוז פתחו בחקירה בעקבות תלונות בחשד להתעללות בשני פעוטות מצד מטפלת בשכונת הר חומה בירושלים. אמש (רביעי) נעצרה המטפלת, והיום הוארך מעצרה בבית משפט השלום עד ליום שני הקרוב. בינתיים החקירה נמשכת.
על פי החשד, המטפלת, בת 49 משכונת הר חומה, נהגה לצעוק ולקלל את הפעוטות, ובמקרים מסוימים אף התעלמה מבכיים ומצרכיהם בזמן שהיו באחריותה.
מדובר במטפלת שטיפלה בביתה הפרטי בשני פעוטות. אצל אחת האמהות של הפעוטות עלה החשד כי המטפלת מתעללת בילדים שתחת השגחתה, ועל כן הכניסה מכשיר הקלטה לתיק הגן של בתה. הדברים שהוקלטו החרידו אותה, ואת הממצאים העבירה ישירות למשטרה. המשטרה, כאמור, החליטה לעצור את המטפלת לחקירה.
הכי מעניין
עם קבלת המידע ופתיחת החקירה, פעלו חוקרי התחנה לאיסוף ראיות וממצאים. אמש נעצרה החשודה והועברה לחקירה. היום, הוארך מעצרה בבית משפט השלום עד ליום שני.

