תושבת אפרת אתי אברמוביץ', נתקלה בבעיה בחיבור לאינטרנט בביתה. במשך מספר ימים ניסתה לבקש שטכנאי מחברת סלקום, שדרכה היא מחוברת, יגיע לטפל בתקלה, אך במוקד השירות נאמר לה שבשל המצב הביטחוני אין אפשרות שנציג החברה יגיע לביתה. רק לאחר פניית מקור ראשון לחברת סלקום – חזרו אליה מהחברה ותיאמו טכנאי שהגיע עד לביתה.
Video: הקלטת השיחה של אתי אברמוביץ' עם נציגי השירות של סלקום
בהתחלה אברמוביץ' הייתה סבורה כי העיכוב בהגעת הטכנאי הוא טכני, וביקשה לבדוק מדוע תיאום הטכנאי שהובטח לה ערב קודם מתעכב ועדיין לא קיבלה אישור ממוקד התיאום. כאשר התקשרה שוב למוקד – ענתה לה מוקדנית השירות לאחר בדיקת הפניה כי "לא ניתן לתאם לך טכנאי, זה אזור ביטחוני". אתי התעקשה כי לא מדובר באזור עם סיכון ביטחוני ודרשה לדבר עם מנהל המוקד. בשיחה עם נציג בכיר יותר, נאמר לה: "עקב המצב הביטחוני אי אפשר לתאם טכנאי לאזור שלכם". למרות שהיא הסבירה גם לו כי בגוש עציון אין שום מצב ביטחוני חריג ביחס לאזורים אחרים בישראל, וכי כל נותני השירות מכלל החברות והתחומים לא שינו את מדיניותם ואת מתן השירות לתושבים באזור זה, היא עדיין סורבה. לאחר מספר בדיקות הנציג שב לאברמוביץ' ואמר לה: "בדקתי שוב את הבעיה, אבל אין לי אפשרות לשלוח לאזור שלך טכנאי", בהמשך ניסו למצוא לה פתרון אחר כמו זיכוי על החודש האחרון או הקלה בתשלומים. אך אתי הסבירה כי החיבור נחוץ לה לצורכי עבודה ושאר ענייני משפחתה, והחזר כספי לא יאפשר לה לעשות זאת.
נציין כי לא מדובר באיזור עם כוננות ביטחונית שונה משאר חלקי הארץ, ולא נרשמו עד כה אירועים ביטחוניים חריגים בתוך הישובים בגוש עציון המצביעים על מצב סיכון שונה. למרות כל זאת אברמוביץ' נותרה ללא מענה. אלא שכחצי שעה אחרי פניית מקור ראשון לחברת סלקום – היא קיבלה שוב שיחה מהחברה בה הובטח לה כי טכנאי יגיע בתוך יממה והנושא סודר.
מסלקום נמסר בתגובה:
"עקב המלחמה וגיוס המילואים הנרחב, עשויים לחול עיכובים במועדי ביקורי הטכנאים באזורים מסוימים בהתאם לביקושים. למרות המורכבות, סלקום פועלת מסביב לשעון על מנת להמשיך להעניק שירות לכלל לקוחותיה בכל רחבי הארץ. באשר לתשובות הנציגים – מדובר בטעות אנוש והנהלים חודדו על מנת למנוע הישנות שגיאות אלו בעתיד. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, וטכנאי תואם לביקור בוקר למחרת פנייתכם".