מהירות הבזק: תביעת ענק בסך 50 מיליון שקל בעקבות התקלה בבזק

התקלה ששיתקה היום כ-50% מלקוחות החברה, מגיעה לבית המשפט. משרד עוה"ד מלכא, ליבוביץ, שער, יגיש מחר תביעה ייצוגית בשל "הנזק האדיר שנגרם למשרד ובשל עוגמת הנפש של הלקוחות". קוראים למי שספג נזקים דומים להצטרף לתביעה

ענת שיחור-אהרונסון | 25/1/2011 15:42 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: בזק,תקלה
התקלה בבזק כבר מגיעה לבית המשפט: משרד עוה"ד מלכא, ליבוביץ, שער, המתמחה במיסוי ונדל"ן, יגיש מחר בבוקר (ד') לביהמ"ש המחוזי בנצרת תביעה ייצוגית בסך 50 מיליון שקל נגד בזק בשל התקלה שניתקה היום את לקוחות החברה במרבית אזורי הארץ.

לדברי עו"ד אבישי מלכא, שותף בכיר במשרד, "הנזק האדיר שנגרם למשרד הוא לא יתואר. לקוחות רבים שלנו לא הצליחו להשיג אותנו במשך 6 שעות, והתקלה שיבשה את כל שגרת היומיום שלנו. חוסר היכולת שלנו להיות זמינים ולעמוד לרשות לקוחותינו הובילה לעוגמת הנפש אצל מרבית מהלקוחות".

"אנחנו לא מקבלים את המצב שנגרם", הוסיף מלכא ואמר כי "המשרד תובע פיצוי בעבור הנזק התדמיתי שנגרם לו. בנוסף, אנו קוראים למי שספג נזקים דומים להצטרף אלינו לתביעה ולדרוש את המגיע לו". 
50% מהלקוחות התקשו בקבלת והוצאת שיחות

הבוקר, תקלה בבזק פגעה  בכ-50% מלקוחות החברה שהתקשו בקבלת והוצאת שיחות. מוקדם יותר, לאחר שבמשך שעות סבלו הלקוחות משיבושים בשירותי הטלפוניה, דיווחה החברה על תיקון התקלה. על פי ההודעה הושלם תיקון התקלה בשעה 13:00 בצהריים, וכעת לא אמור איש מלקוחותיה לחוות תקלה בתקשורת הטלפונית.

בהודעת החברה נכתב: "זיהינו את מיקום התקלה, דבר שעזר לנו לטפל בה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית. אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחות בזק על התקלה החריגה", וכן צוין כי "ניתן להוציא ולקבל שיחות באופן מלא לכל

הרשתות".

בשעות הקרובות צפויה החברה למסור הודעה מסודרת על פרטי התקלה ועל פיצוי שיינתן ללקוחות שנפגעו.

נציין, כי התקלה פגעה בכמחצית מקווי בזק וגרמה לקשיים בתקשורת, בעיקר מהתקשרות מטלפון בזק לרשתות אחרות. מההודעה עולה, כי מקור התקלה אינו ברשת החדשה של החברה, ה-NGN, אלא בחיבור לאחד המתגים של החברה. 

מוקדם יותר דיווח משרד התקשורת, כי נשלחו מהנדסים מטעמו כדי לפקח על תיקון התקלה בבזק. נציין, כי בתחילת ינואר מינה המשרד בודק שתפקידו לאתר את מקור התקלה החמורה שאירעה בדצמבר האחרון בליבת הרשת של סלקום, אשר שיבשה במשך שעות את שירותי החברה, וגרמה קשיים בהוצאת ובקבלת שיחות. הבודק צפוי להגיש דוח מסכם, כולל המלצות אופרטיביות למניעת הישנות אירועים מסוג זה בסלקום או בחברות סלולר אחרות.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->