תקלה ארצית בבזק: כ-50% מלקוחות החברה מתקשים בקבלת והוצאת שיחות

על רקע תקלה הנוגעת לשירותי הטלפון באזורים בהם פרושה רשת ה-NGN, סובלים לקוחות רבים מקושי להוציא ולקבל שיחות. בחברה מדגישים כי רשת האינטרנט פועלת ללא הפרעה. "אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים לפתרון במהירות", נמסר מבזק

הדר חורש | 25/1/2011 10:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: בזק,תקלה
בזק מדווחת הבוקר (ג') על תקלה ארצית ברשת הטלפוניה שלה, שעשוייה לגרום "לשיבושים חלקיים בקבלת ובהוצאת שיחות". עם זאת, מדגישים בחברה, כי רשת האינטרנט של בזק פועלת "באופן מלא וללא כל הפרעה".

רוצים לשתף אותנו בחוויה שלכם עם בזק? נשמח לשמוע. כתבו לנו ל-bezeqtluna@gmail.com.

כתוצאה מהתקלה מתקשים רבים מלקוחות החברה להוציא ולקבל שיחות. מהחברה נמסר, כי לא ידועה סיבת התקלה וכי היא פועלת לאיתור מקור הבעיה ותיקונה. יש לציין, כי רשת בזק נחשבת לרשת התקשורת האמינה ביותר במדינה, ולא ידוע על תקלה בהיקף כזה בעשור האחרון. מהחברה נמסר כי הם "מתנצלים על אי הנוחות ופועלים לפתרון במהירות".

בשעה 13:00, עדכנה החברה כי התקלה משפיעה על כמחצית מלקוחות החברה, שאינם יכולים להוציא חלק מהשיחות, ובעיקר אל מחוץ לרשת בזק. "מרבית שיחות הטלפון בתוך רשת בזק פועלות באופן תקין", נמסר מהחברה שהדגישה שוב כי היא "עושה ככל שניתן כדי להחזיר את הרשת לפעילות מלאה במהירות האפשרית".

נציין כי לבזק כ-2.8 מיליון קווי טלפון - למעלה מ-80% משוק התקשורת הנייחת. עם זאת, חלקה בשוק הולך ונשחק כתוצאה מתחרות מצד הוט וחברות אחרות, המספקות שירותי טלפון על רשת האינטרנט. בשנתיים האחרונות עוסקת בזק בשדרוג רשת הטלפונים שלה ובהחלפת הטכנולוגיה עליה מבוססים שירותיה. אך בחברה לא ידעו לומר אם התקלה קשורה בפעולות השדרוג.
בתחילת דצמבר - תקלה ארצית בסלקום

נזכיר, כי בתחילת דצמבר האחרון שיבשה תקלה ארצית את שירותיה של חברת הסלולר סלקום, כתוצאה מתקלה שאירעה בעת פעולות לשדרוג הרשת. מקור התקלה בסלקום לא התגלה עד היום, למרות שהיא תוקנה בתוך מספר שעות.

הנהלת סלקום התנצלה בזמנו על התקלה, והודיעה כי החברה תעניק החזר מלא ל-3.3 מיליון לקוחותיה על כל השיחות

ו-SMS שערכו החל מיום חמישי ה-25 בנובמבר ועד ב-1 בדצמבר.

קושי בהתקשרות עם מוקדי השירות

נציין בהקשר זה, כי מד"א מבקשת מהציבור לא לפנות למוקד 101, אלא להתקשר לטלפון 03-7344001.

כמו כן נמסר מהמרכז הרפואי זיו בצפת, כי עקב התקלה קיים קושי בהתקשרות עם בית החולים. בשלב זה ניתן ליצור קשר באמצעות קידומת 077 במקום 04, ולאחר מכן לחייג את המספר הרגיל שהוא 6828811.

בשחל ממליצים למנויים לחייג למוקד הרפואי מטלפונים ניידים עד לפתרון התקלה. כמו כן מוסרים בחברה כי למרות התקלה, המוקד הרפואי עובד כרגיל וערוך לפניות המנויים בטלפונים - 03-5625555 / 1-800-22-18-18.  

בהכנת הידיעה השתתפה עדי חשמונאי

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->