משרד התקשורת: שלחנו מהנדסים כדי לפקח על תיקון התקלה בבזק
ממשרד התקשורת נמסר כי הם מקבלים עדכונים שוטפים מבזק על המתרחש: "אנשינו בדרך למרכז הבקרה הארצית של בזק, במטרה לקבל פרטים ולהבין את מקור התקלה ואת דרכי הטיפול בה"
נוסף על כך שלח שר התקשורת שני מהנדסים
ממשרדו, כדי לפקח על תיקון התקלה. ממשרד התקשורת נמסר כי הם מקבלים דיווח על המתרחש מדי רבע שעה: "אנשינו בדרך למרכז הבקרה הארצית של בזק, במטרה לקבל פרטים ולהבין את מקור התקלה ואת דרכי הטיפול בה".
כאמור משעות הבוקר מדווחים לקוחות רבים של בזק על קושי בהוצאה ובקבלת שיחות. לאחרונה עדכנה החברה, כי התקלה משפיעה על כמחצית מלקוחותיה, שאינם יכולים להוציא חלק מהשיחות, ובעיקר אל מחוץ לרשת בזק. "מרבית שיחות הטלפון בתוך רשת בזק פועלות באופן תקין", נמסר מהחברה שהדגישה שוב כי היא "עושה ככל שניתן כדי להחזיר את הרשת לפעילות מלאה במהירות האפשרית".
נזכיר כי לאחרונה אירעה תקלה חמורה בליבת הרשת של סלקום, אשר שיבשה במשך שעות את שירותי החברה, וגרמה קשיים בהוצאת ובקבלת שיחות. עד היום לא התגלה מקור התקלה. עוד נציין, כי בתחילת ינואר מינה משרד התקשורת בודק שתפקידו לאתר את מקור התקלה ולהגיש דוח מסכם, כולל המלצות אופרטיביות למניעת הישנות אירועים מסוג זה בסלקום או בחברות סלולר אחרות.







נא להמתין לטעינת התגובות




