ראשי > סטיליסימו > בריאות וכושר פותח>כתבה





אז מנגל או ברביקיו?
התלבטנו בין טירת צבי לזוגלובק - ובסוף בחרנו בחומוס אחלה
25/04/04   9:25 הנשמות הטהורות
:עוד בכתבה
אני בפארק, עם הקלאסי
נשמה 1

בואי נקרא לזה ברביקיו, טוב? לא מנגל, נשמה. מנגל זה לא לבלונדיניות. מנגל זה נפנוף המוני על אי-תנועה. ברביקיו, לעומת זאת, זה יותר סוג של מסיבת קוקטייל בגינה ירוקה. מנגל זה כל-כך פרובינציאלי, וברביקיו זה הכי קוסמופוליטי. לברביקיו אפשר ללבוש ורוד, כמו סמנתה. למנגל רק טי שירט וג'ינס, שהכי לא אכפת לך להרוס. ברביקיו זה ללעוס. מנגל זה לבלוע. אז בואי נשאר בברביקיו, או.קיי?
 
אז עכשיו אני לגמרי אין טו קמפיינים לבשר (ופדיקור, כמובן, כי ברביקיו זה יופי של הזדמנות לסנדלים), והדבר הראשון שיש לי לומר הוא, שהם כולם מנגל. בסיסיים, לא מתוחכמים ובנאליים. טירת צבי הלכו על מחזור הוורסיה הישנה והשחוקה של 'הקרב על המילקי'. הפעם בין הטבח של טירת צבי לישראלה - ועוד שכחו להוסיף קצת פלפל של מרדף. הקמפיין שלהם מבוסס על רעיון לא מקורי וכבר לא מעניין, שמבוצע באופן סתמי לגמרי. חוץ מזה, טבחים אמיתיים, כמו אמנים באופן כללי, חיים בשביל להראות לכל העולם את יצירות הפאר שלהם. בחיים הם לא יתקשו להיפרד. הקמפיין של זוגלובק גם הוא מבוסס על רעיון שחוק, כמו המנגל דאשתקד, אמוציונלי, משפחתי, כזה עם מסר חם אך שטחי וחסר אמירה: להכיר זה לאהוב. בזוגלובק החליטו שאם הם מכירים אותנו כבר 70 שנה, אז אנחנו צריכים לאהוב אותם. טוב, נו, זה כבר יותר נכון מהקרב בין ישראלה לטבח, אבל שוב - לא אש.
אז מצד אחד שניהם, גם טירת צבי וגם זוגלובק, נורא מתאמצים בשבילי. הם מכירים אותי ואוהבים אותי וטורחים עד כדי קיצוניות - וזה יפה. אבל מצד שני, אף אחד מהם לא עשה לי חשק להחליף את הברביקיו המפוחלץ שלי במנגל אסלי. איפה האקשן? אצל סמנתה על הגג?!
 
 
אני בפארק, עם הקלאסי
נשמה 2

מותק, אותי לא תמצאי בברביקיו. לא ללעוס. לבלוע. זה הקונספט שלי, ואני לגמרי במנגל. כן כן, גם לבלונדיניות מותר. תמצאי אותי, חופשי, בפארק הלאומי עם המנפנף הקלאסי, עם הקומבינטור, עם האופנתי והחובבן וגם עם כל הצוות. העיקר שיהיה בשר. והרבה. וככה, בתוך חגיגת המנגל הזאת בטלוויזיה שלי, מצאתי את עצמי מתחברת דווקא לקמפיין של חומוס אחלה. נכון, גם הוא שטחי, גם די נדוש, גם לא המצאת המאה. אבל מה? מדליק. מצחיק. אותנטי. אחלה.
 
קמפיין: טירת צבי; משרד: גיתם BBDO קמפיין: זוגלובק; משרד: ליניאל DDB קמפיין: חומוס אחלה; משרד: ראובני פרידן
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך


סקס ודייטינג פותחהחיים הטובים פותחהורות פותח
בריאות וכושר פותחאוכל פותחעיצוב פותחאופנה פותח
  
  
   
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך
בריאות וכושר פותח
מחקר חדש: טחינה מסוכנת לתינוקות
מחקר חדש: טחינה מסוכנת לתינוקות
הקרב על העיניים שלכם החל 100 אלף דולר הושקעו בקמפיין
מי אמר מאושרת
קרפ חגיגי עם מלית ירקות ירוקים
בויאבז" ירקות ושקדים, תוספת לדגים
סלט "פנצנלה"
ראגו חיטה וירקות
שלישקלך
פשטידת כרובית ותפוחי אדמה
הכי פופולרי
gdf
נלכדה חוליית הרצח מצפון ירושלים
"זה יום של כאב וכעס"
דעה

כתב דעה אחרונה
דעה

דעה סטייליסימו
דעה

נסיון ראשון
דעה

כותרת לכתבה עם בוקסה
דעה

תפסיקו לאיים עלינו
  פירסום ב - nrg מעריב   אתרי מעריב   דרושים ל - nrg  תנאי שימוש   עזרה   כתבו לנו   מי אנחנו