ראשי > סטיליסימו > עיצוב פותח>כתבה





מקמפנים את הווג
מקמפנים את הווג
25/04/04   9:5 מיטל זדה
קמפיין חדש למשקפי ווג יושק בארץ בעלות של כ-100,000 דולר. החברה שמייבאת את המשקפיים היא לוקסאוטיקה ישראל, נציגתה הרשמית של חברת לוקסאוטיקה העולמית. הקמפיין כולל פרסום בכ-1,000 תחנות אוטובוס ו-450 מכוונים. קטגוריית משקפי השמש בישראל מגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה, שוק המשקפיים כולו בישראל (כולל משקפי הראייה) מגלגל בשנה כמיליארד שקל. לוקסאוטיקה ישראל מחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, שאנל, מוסקינו, ווג ועוד. המותגים משווקים ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש. החברה העולמית משווקת את מוצריה לכ-120 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-3.2 מיליארד דולר. 

 

שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך


סקס ודייטינג פותחהחיים הטובים פותחהורות פותח
בריאות וכושר פותחאוכל פותחעיצוב פותחאופנה פותח
  
  
   
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך
דעה

דעה סטייליסימו
דעה

נסיון ראשון
דעה

דעה בלי דירוג
דעה

דעה דעה
  פירסום ב - nrg מעריב   אתרי מעריב   דרושים ל - nrg  תנאי שימוש   עזרה   כתבו לנו   מי אנחנו