בניית אתרים: כל מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם מנהלים עסק, רוצים לקדם רעיון, רוצים לקדם את עצמכם כפרסונה או לפרסם משהו בגלל מטרה אחרת, בניית אתרים זה שירות שחשוב לכם. תוהים איך עושים את זה ולמה זה דרוש לכם? על כך במאמר שלפניכם

בשיתוף ברק רום | 07/06/2017 20:45
תגיות:
בניית אתרים –  איזה אתר אתם צריכים?

כשמדברים על בניית אתרים חשוב לדעת שיש מגוון רחב של אתרים כאשר כל אחד מהם יוכל לענות לנו על פונקציה שונה.
לכן לפני הכול אתם צריכים לדעת מה אתם בכלל רוצים להשיג ומה המטרה שלכם.
האם אתם רוצים אתר:

  • למתן שירות?
  • לצורך פרסום העסק שלכם?
  • למכירת מוצרים ללקוח?
  • לפרסומים שונים או לכל מטרה אחרת?

בהתאם להגדרת הייעוד של האתר ניתן יהיה לבנות לכם אותו לכן שווה להתעכב על הנקודה הזאת ולהבין אותה לעומק.
יש אפשרות היום לבנות אתרים לכל מטרה כשצריך להגדיר מדוע אתם מעוניינים בשירות כזה ולמה אתם מצפים.

כיצד בניית אתרים תעזור לעסק שלכם?

בניית אתרים זה שירות שייקח את העסק שלכם קדימה בראש ובראשונה בגלל האפשרות לפרסם אתכם ואת מה שאתם עושים הרבה מעבר לגבולות המקום הפיזי שבו אתם נמצאים.
כלומר, אפילו אם עד היום כל הלקוחות שלכם היו רק מהעיר שבה אתם חיים, הרי שעם בניית אתר אינטרנט העולם יפתח בפניכם, אנשים יוכלו להתחיל לפנות אליכם אפילו מחו”ל כך ששווה לכם להשקיע עבור בניית אתר לכל מטרה כי בצורה כזאת השמיים הם הגבול.

לא רק בניית אתרים – קידום האתר בגוגל

השלב הבא, אחרי שיהיה לכם אתר יפה ומעוצב, יהיה לקדם אותו בגוגל וכאן רוב האנשים כבר מאבדים נשימה.
איך עושים את זה?
מה זה בכלל אומר?
ואיך אפשר לבחור בין כל כך הרבה שיטות קידום?
ראשית, כדאי שנעצור ונכיר את האפשרויות הרלוונטיות ביותר של קידום אתרים והן:

  1. קידום ממומן
  2. קידום אורגני
  3. קידום בפייסבוק
  4. קידום ברשתות החברתיות האחרות

זה נשמע לכם כמו סינית ואתם לא יודעים באיזו שיטת קידום לבחור?
אם כך, אפשר להבין אתכם שכן לא מדובר על בחירה פשוטה.

קידום ממון – מה זה בכלל?

כאשר מדברים על קידום ממומן מדברים על קידום שבו למעשה הלקוח הוא זה שקובע כמה להשקיע.
לכן ניתן לראות בעלי עסקים שיוצאים עם קמפיינים גדולים במיוחד במטרה “לכבוש את הרשת” אך יש גם אחרים שמשקיעים הרבה פחות.
היתרון של הקידום הממומן זו העובדה שניתן להגיע בצורה ממוקדת רק ללקוחות פוטנציאלים תוך זמן קצר ביותר.
מדובר על קידום שכולל עלויות לקליקים, כלומר, אתם משלמים רק אם מישהו באמת הקליק על המודעה שלכם.
קידום ממומן כולל, בין היתר, את האופציה של רימרקטינג, כלומר, שיטה שמאפשרת לנו לראות מה הלקוח מחפש גם במקומות אחרים ברשת וכך, בכל פעם כשהוא יחפש משהו שקשור אלינו האתר שלנו יקפוץ אצלו מייד.

קידום אורגני – מי אתה?

האופציה השנייה שהרבה מאוד אנשים בוחרים אחרי שבנו להם אתר, היא לקדם את האתר בעזרת קידום אורגני.
כאן כבר מדובר על שיטת קידום של הלוגיקה מאחוריה שונה שכן היא מבוססת על פתיחת מניפת חיפוש לקהל יעד חדש אך ממוקד לאנשים שמחפשים אותנו.
כלומר, הרעיון כאן הוא לנסות להיכנס לראש של הלקוח ולחשוב מה הוא באמת יכתוב בגוגל כשהוא מחפש שירות מסוים.
אם נדע מה הוא יכול לכתוב נוכל לשלב את מילות החיפוש הללו בהקשר של האתר שלנו ולמעשה בצורה כזאת לקדם אותו אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל.
לכל חיפוש בגוגל יש את ממוצע החיפושים שלו ולכל תחום יש מילות מפתח אחרות שנרצה לקדם כדי להצליח לקדם את האתר כולו.
לכן בשיטת קידום כזו יש משמעות למחקר מילות מפתח כי זה הבסיס לבניית מערכת הקידום.
לאחר שנכנסו לראש של הלקוח שלנו ובחרנו מונחי חיפוש מתחילה עבודה על האתר עצמו, התאמת האתר לפי הכללים של גוגל כמו שהוא אוהב (כותרות בכל עמוד, תוכן מתחדש באתר ורלוונטי ללקוח שלך, וכו’).
קידום אורגני יכול לקחת קצת זמן עד שמגיעים לעמוד הראשון בגוגל, עקב זאת רוב העסקים אוהבים לשלב קידום ממומן ביחד עם קידום אורגני כדי להרגיש כבר בהתחלה את הלקוחות שבאים מהאינטרנט ומתי שהקידום האורגני כבר תופס תאוצה והאתר שלך נמצא בעמוד הראשון בגוגל מפסיקים את הקידום הממומן ונשארים עם האורגני שכבר מביא תוצאות ומכניס כסף לעסק שלך.

קידום בפייסבוק – פילוח שוק בצורה מדויקת

אחד מהיתרונות החשובים ביותר של קידום בפייסבוק זו העובדה שניתן להגיע בדיוק אל קהל היעד המושלם עבורנו.
מדובר על פרסום שהוא הכי ממוקד לעסק שלנו עד לרמה הנמוכה ביותר, בין אם זה כולל את הגיל של קהל היעד, את מקום המגורים שלהם או כל נתון אחר שיכול להשפיע על התוצאה הסופית.
במילים אחרות, קידום בפייסבוק מתבסס, בין היתר, על האפשרות של טרגוט, כלומר, על האפשרות למקד את הפרסום ברמה מדויקת ביותר ולכן היעילות שלו גדולה כל כך, שההגעה שלך ללקוחות חדשים שרוצים את המוצר שלך או את השירות שלך יכול לגדול והביקוש יגדל אף הוא.

בניית אתרים וקידום אתרים זאת עבודה  למומחים

בעידן שלנו אפשר לקרוא וללמוד לבד על נושאים שונים ומגוונים.
זה נכון בין אם מדובר על בניית אתרים ובין אם מדובר על כל תחום אחר.
עם זאת, האם זה אומר שכדאי באמת להתמודד עם המשימות הללו לבד?
התשובה היא חד משמעית לא. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות עוד היום אל המקצוענים, לשלם להם ולהפקיד את משימת בניית אתר ואת קידומו רק בידי הטובים ביותר.
כך תדעו שהתוצאה לא תאחר להגיע ותוכלו להיות בטוחים שההשקעה שלכם לא תהיה לשווא.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''