מה הקשר בין תוכן מקצועי לקידום אתרים?

כל פלטפורמת השיווק באינטרנט מכוונת את עצמה לשיווק בעזרת תוכן כתוב. הדבר בנוי מכתיבה מקורית ואיכותית המעניקה ערך לגולש, כתיבה אמינה ותקנית, כזו שגורמת לקורא להרגיש שהוא זה שגילה אותנו ולא שאנחנו אחריו...

בשיתוף ברק רום | 09/02/2017 13:59
תגיות:

כיום, כל מי שיש לו אתר באינטרנט, מודע לחשיבות של קידום אתרים אורגני על מנת שמנועי החיפוש יעלו את העסק שלו בדפים הראשונים והחשיפה לעסק שלהם באמצעות האתר תהיה גבוהה. לאדם מן השורה אין את הכלים לבצע בכוחות עצמו את הקידום שהוא קריטי ממש להצלחת העסק ובגלל שהרשת מלאה היום באתרים לאין ספור וכדי שלא לטבוע בים הזה יש צורך בקידום מקצועי שיציף את האתר הייחודי של בית העסק להצעות הראשונות שגוגל מעלה ללקוחות המקישים את המילים של השירות הרצוי במנוע החיפוש. איך עושים את זה?

קידום אתרים בגוגל באמצעות הוספת תוכן מקצועי באתר

 

מקדמי האתרים, כאשר הם באים לקדם אתר כלשהו בקידום אתרים אורגני, הם יבצעו מחקר באתר ויבדקו מה הם המילים המעלים את האתר ועל פי זה ימשיכו בעבודה.

על פי זה ימשיך מהלך הקידום של האתר. באופן כללי ניתן לומר כי הכנסת תוכן מקצועי לאתר זוהי האסטרטגיה הפועלת הכי טוב למען קידום האתר.

מה התועלת שבכתיבת התוכן וכיצד זה משפיע על הקידום?

  • הפרסום הישיר מהווה לפעמים איום על הגולש לעומת המאמר המקצועי הפונה אליו באופן פרסומי עקיף כאשר הוא נהנה מהתוכן ומהערך שלו.
  • תוכן איכותי שמעניק ערך לגולש ילכד סביב האתר קהילה מתעניינת וקשובה סביב העסק או המוצר אותו מציע האתר.
  • התוכן הכתוב מייצר תוצאות מידיות וגם לטווח הארוך משפיע הדבר.
  • תוכן כתוב, בניגוד למודעות פרסום רגילות, זהו תוכן הניתן לשיתוף ולכן החשיפה משתכפלת פי כמה וכמה כאשר הפרסום נעשה באופן הזה.
  • כאשר התוכן כולל ערך מקצועי, הוא בונה ומעצים את המוצר ואף ממתג אותו לטווח הארוך.

נוכל לסכם ולומר כי קידום אתרים אורגני הכולל תוכן מקצועי שנותן ערך לגולש יוצר הרבה אמון בקרב הלקוחות מעבר לקידום הנוצר באופן אוטומטי בשל כך והאמון הוא זה שמניב הרבה רווח לבית העסק.

http://seo-google.co.il/

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים

עוד ב''בהמומחים''