 |
אירוקה מעלה לאוויר קמפיין חדש, לקולקציית משקפי השמש לקיץ 2005.
הקמפיין בכיכובה של סנדי בר, הופק על ידי משרד הפרסום זרמון-גולדמן, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.
הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא : "אפילו לגן עדן הגיעה השמועה... אירוקה. הקולקציה החדשה".
הסרטון צולם בהונגריה, בקור מקפיא של מינוס 13 מעלות. על מנת שסנדי תוכל לרחף באוויר, היא נתלתה באמצעות מנופים ורתמות מיוחדות, שנבנו במיוחד לסרטון. הרתמות נקשרו לכנפיים ענקיות ששוקלות חמישה קילוגרמים וחיברו אותה למנוף, שהעלה אותה לגובה של חמישה מטרים.
לצד ניצבים מקומיים שהולבשו בחליפות שחורות, מככבת בסרטון גם אנה מארי - דוגמנית מקומית שנבחרה מתוך 350 מועמדים לשמש ככפילתה של סנדי בר, בסצנות בהן לא רואים את פניה של סנדי.
לצפייה בסרטון, לחצו כאן. סמנכ"ל קריאטיב: שי פיטובסקי, ארט דיירקטור : מיכל מנגוט, קופירייטר: איתי גרונר, מפיקת משרד: אפרת חכם, תקציבאית: דנה וינברג, מנהל קריאטיב: תומר אברמוביץ', סופרוויזרית: רותי ברניצקי, חברת הפקה: אוג הפקות, בימאי: ליאור הר לב, מנהל מח' אסטרטגיה ומחקר: רן נתנזון, פלנרית: לילי אהרון, יחסי ציבור: זאביק דרור.
|
 |
 |
 |
 |
|
|