ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
עושות את זה בשלישייה
מיס לגוט-אמיקה יוצאת בקמפיין בכיכובן של 3 דוגמניות אנונימיות, הפונות לקהלים שונים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/3/2005 12:23
רשת האופנה "מיס לגוט-אמיקה", יוצאת בקמפיין קיץ, בכיכובן של 3 דוגמניות אנונימיות. 

שירי, ורה וקמילה פונות לשלושה פלחי שוק שונים: שירי מייצגת את המותג הקלאסי "מיס לגוט", ורה מייצגת את המותג לנשים גדולות "Private Co" וקמילה מייצגת את המותג הצעיר "אמיקה".  

שלוש הדוגמניות קיבלו כ-15 אלף דולר, כל אחת. 

הקמפיין, בהשקעה של כ-700 אלף דולר, כולל קטלוג שיופץ בנקודות המכירה, שילוט חוצות ומודעות בעיתונות. 

יצוין כי הדוגמנית יעל רייך כיכבה בקמפיינים הקודמים של הרשת. לדברי רונית רביבי מבעלי החברה: "בקיץ הנוכחי הוחלט על שינוי אסטרטגיה, שבה הפוקוס לא יהיה על הדוגמנית אלא על הבגדים עצמם". 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...