 |
רשת האופנה "מיס לגוט-אמיקה", יוצאת בקמפיין קיץ, בכיכובן של 3 דוגמניות אנונימיות.
שירי, ורה וקמילה פונות לשלושה פלחי שוק שונים: שירי מייצגת את המותג הקלאסי "מיס לגוט", ורה מייצגת את המותג לנשים גדולות "Private Co" וקמילה מייצגת את המותג הצעיר "אמיקה".
שלוש הדוגמניות קיבלו כ-15 אלף דולר, כל אחת.
הקמפיין, בהשקעה של כ-700 אלף דולר, כולל קטלוג שיופץ בנקודות המכירה, שילוט חוצות ומודעות בעיתונות.
יצוין כי הדוגמנית יעל רייך כיכבה בקמפיינים הקודמים של הרשת. לדברי רונית רביבי מבעלי החברה: "בקיץ הנוכחי הוחלט על שינוי אסטרטגיה, שבה הפוקוס לא יהיה על הדוגמנית אלא על הבגדים עצמם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|