ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
יונילוור עוברת להוביל
החברה השקיעה בחודש שעבר למעלה מ-2 מיליון דולר בפרסום. שטראוס-עלית מדורגת רק במקום ה-4 בטבלת המפרסמים
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/3/2005 17:00
יוניליוור ישראל מובילה החודש את טבלת המפרסמים הגדולים במשק, עם השקעה ריאלית של למעלה משני מיליון דולר בפרסום. כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום, לחודש פברואר 2005. 

החברה העלתה לאוויר קמפיינים מאסיביים לחטיפים המתוקים מסדרת קליק, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. 

תנובה מדורגת החודש במקום השני, עם השקעה בפרסום של כ-1.6 מיליון דולר. הקמפיין הבולט ביותר של החברה היה "מבצע משכנתא", באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון.  

סלקום
היא חברת הסלולר שהשקיעה החודש את הסכום הרב ביותר בפרסום. החברה מדורגת שלישית בטבלת המפרסמים, עם השקעה ריאלית של כ-1.4 מיליון דולר. פרטנר, מדורגת במקום ה-8, עם השקעה של כ-1.17 מיליון דולר, ואילו פלאפון מדורגת רק במקום ה-11, עם הוצאה של כ-890 אלף דולר בפרסום. 

קבוצת שטראוס-עלית, מדורגת החודש רק במקום הרביעי, עם השקעה ריאלית של כ-1.4 מיליון דולר. אסם סוגרת את החמישייה המובילה, עם השקעה ריאלית בפרסום של כ-1.3 מיליון דולר. 
HOT משקיעה במגזר הרוסי
החודש, פרסמה יפעת בקרת פרסום לראשונה גם את הנתונים במגזר הרוסי. חברת הכבלים HOT, היתה המפרסמת המובילה במגזר לחודש פברואר, עם הוצאה של כ-265 אלף דולר על פרסום.  

סנו מדורגת שנייה, עם השקעה של כ-256 אלף דולר, ואילו חברת הלווין yes, מדורגת במקום השלישי, עם השקעה ריאלית של כ-224 אלף דולר. 

אסם מדורגת במקום הרביעי, עם השקעה של כ-127 אלף דולר בפרסום. סוגרת את החמישייה חברת קריסטל, עם הוצאה בסך כ-114 אלף דולר על פרסום מקררים ומכונות כביסה, באמצעות פובליסיס סקטורס. 
מקאן מובילה בכל המגזרים
קבוצת מקאן-אריקסון ממשיכה כצפוי להוביל את טבלת משרדי הפרסום, עם פרסום בהיקף כ-8.1 מיליון דולר. במקום השני מדורג שלמור-אבנון-עמיחי עם פרסום בהיקף כ-5.5 מיליון דולר, ואחריו: באומן-בר-ריבנאי עם כ-5.3 מיליון דולר; אדלר-חומסקי&ורשבסקי, עם כ-4.2 מיליון דולר וראובני-פרידן, עם היקף פרסום של כ-2.3 מיליון דולר. 

טמיר-כהן, ששינה את שמו ל-JWT, מתמקם החודש במקום השישי והמכובד, עם פרסום בולט לוורדינון, קלוגס, כלל ביטוח ופריגת. 

גם במגזר הרוסי, מוביל מקאן-אריקסון, עם פרסום בולט ל-yes, אסם וסלקום, בהיקף השקעה כולל של כחצי מיליון דולר. 

במקום השני בטבלת משרדי הפרסום של המגזר מדורג תל אביב-מוסקבה, עם היקף תקציבים בסך כ-406 אלף דולר.  

משרד הפרסום מגזרים מדורג שלישי, עם היקף פרסום בסך כ-284 אלף דולר; פובליסיס סקטורס (של משרד הפרסום אריאלי); מדורג רביעי, עם פרסום בסך כ-268 אלף דולר; סוגר את החמישייה הראשונה טריו, עם היקף תקציבי פרסום בסך כ-211 אלף דולר. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...