 |
חברת טמבור מציגה קונספט חדש של עיצוב בצבע, בהשקעה של כמיליון דולר.
במסגרת זו משיקה החברה שש קולקציות חדשות של צבעים, כאשר בכל אחת מן הקולקציות ניתן למצוא מספר הצעות לשילובי גוונים.
ההשקה תגובה בקטלוג, בקמפיין בטלוויזיה ובאינטרנט ובפעילות קידום מכירות בחנויות.
לדברי יפתח קרן, סמנכ"ל השיווק של טמבור, "הקולקציות נועדו לפשט את תהליך בחירת הגוונים עבור הצרכנים, ולאפשר לכל אחד ליצור בצורה מושלמת את שילוב הגוונים המתאים והאישי ביותר".
|
 |
 |
 |
 |
|
|