 |
פרוקטר אנד גמבל משיקה בישראל את "מברשת הפלא של טייד" - מברשת חשמלית אוטומטית, הפועלת על סוללות ומיועדת להורדת כתמים קשים, בעזרת נוזל הכביסה של טייד.
ההשקה תגובה בפעילות שיווקית בנקודות המכירה, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים.
אורן ויימן, מנהל מותג טייד בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מסר כי "בתקופה זו, לקראת חג הפסח, הצרכן פתוח יותר לחידושים שייתנו לכביסה שלו ערך מוסף גבוה של הסרת כתמים קשים, באמצעות נוזל הכביסה עצמו וללא צורך בתוספי כביסה נוספים".
עוד מציין ויימן כי בתקופת טרום חג הפסח, מורגשת עליה חדה במכירות בתחום הכביסה. "שוק הכביסה בישראל מגלגל 220 מליון שקלים בשנה, כאשר מתוך זה תופסת התקופה של פסח 10%, שמשמעם כ-22 מיליון שקלים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|