ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מברשת הפלא של טייד
פרוקטר אנד גמבל משקיעה כחצי מיליון שקל בהשקת מברשת חשמלית להורדת כתמים תחת המותג "טייד", בהשקעה של כחצי מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/3/2005 11:53
פרוקטר אנד גמבל משיקה בישראל את "מברשת הפלא של טייד" - מברשת חשמלית אוטומטית, הפועלת על סוללות ומיועדת להורדת כתמים קשים, בעזרת נוזל הכביסה של טייד.  

ההשקה תגובה בפעילות שיווקית בנקודות המכירה, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים. 

אורן ויימן, מנהל מותג טייד בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מסר כי "בתקופה זו, לקראת חג הפסח, הצרכן פתוח יותר לחידושים שייתנו לכביסה שלו ערך מוסף גבוה של הסרת כתמים קשים, באמצעות נוזל הכביסה עצמו וללא צורך בתוספי כביסה נוספים". 

עוד מציין ויימן כי בתקופת טרום חג הפסח, מורגשת עליה חדה במכירות בתחום הכביסה. "שוק הכביסה בישראל מגלגל 220 מליון שקלים בשנה, כאשר מתוך זה תופסת התקופה של פסח 10%, שמשמעם כ-22 מיליון שקלים".  
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...