ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
HOT חילקה את תקציבי הפרסום לשירותים החדשים
תקציב הטלפוניה הפנים-ארצית לשלמור-אבנון-עמיחי; שירות ה-VOD יטופל בבאומן-בר-ריבנאי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
18/11/2004 16:08
משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R יטפל בתקציב הפרסום של שרותי הטלפוניה הפנים-ארצית של חברת הכבלים HOT. זאת בהמשך להחלטה למסור את תקציב הפרסום של שירות ה-VOD (וידאו לפי דרישה) לבאומן-בר-ריבנאי.
 
ההערכה בענף היא בכל אחד מהתקציבים תשקיע HOT כמיליון דולר.
 
שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי חולקים ביניהם כיום את תקציב הפרסום הכולל של חברת הכבלים, כאשר החלק הארי מוחזק בידי שלמור.
 
יצוין כי HOT השקיעה כ-37 מיליון דולר (מחירי מחירון, נתוני יפעת 2004) בפרסום, מתחילת השנה.

 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...