תקציב הטלפוניה הפנים-ארצית לשלמור-אבנון-עמיחי; שירות ה-VOD יטופל בבאומן-בר-ריבנאי
דפדף בברנז'ה
מיטל זדה 18/11/2004 16:08
משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R יטפל בתקציב הפרסום של שרותי הטלפוניה הפנים-ארצית של חברת הכבלים HOT. זאת בהמשך להחלטה למסור את תקציב הפרסום של שירות ה-VOD (וידאו לפי דרישה) לבאומן-בר-ריבנאי.
ההערכה בענף היא בכל אחד מהתקציבים תשקיע HOT כמיליון דולר.
שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי חולקים ביניהם כיום את תקציב הפרסום הכולל של חברת הכבלים, כאשר החלק הארי מוחזק בידי שלמור.
יצוין כי HOT השקיעה כ-37 מיליון דולר (מחירי מחירון, נתוני יפעת 2004) בפרסום, מתחילת השנה.