 |
גיא ראובן, מנהל המכירות הארצי של יצרנית הרטבים אוליביה, מצא דרך מקורית להציע נישואין לחברתו מזה שנה – דיאה גרש, העובדת אף היא באוליביה כמנהלת שיווק. השניים יצאו לחופשה בתאילנד, כאשר עם נחיתתם בשדה התעופה בבנגקוק חיכתה לדיאה הפתעה ראשונה: שלט חוצות ענק עיטר את קיר הטרמינל "דיאה – ברוכה הבאה לתאילנד - אוהב אותך מאוד, גיא"... נכתב, וארבע דיילות לבושות בלבוש תאילנדי מסורתי עמוסות פרחים, הובילו את הזוג ללימוזינה שלקחה אותם לסוויטה במלון יוקרתי במרכז העיר. אבל גם אז לא ידעה דיאה מה מתבשל לה כאן עם חזרתה ארצה. עדי קויצקי, מבעלי משרד הפרסום רגב-קויצקי, הגה את הרעיון הקריאייטיבי הבא – שילוט חוצות ובו פנייה לציבור להתקשר לדיאה ולשכנע אותה להגיד כן.
לצורך הביצוע התגייסו המעצב ברוך נאה, שעיצב את הכרזות, חברת פלאפון, שתרמה מספר טלפון מיוחד לעניין (עם שירות עקוב אחרי הגיע לפלאפון הפרטי של דיאה) ואורי נצר , מנכ"ל רפיד וו'יזן", שהקציב את שלטי החוצות האלקטרונים Street TV. הישראלים מצידם, שיתפו פעולה עם הבקשה המוזרה. למעלה מ- 1,200 שיחות התקבלו ולדברי דיאה רוב רובם של המתקשרים אמרו "תגידי לו כן, תגידי לו כן!! הוא יצירתי ובטח יש לו הרבה כסף, אם הוא מפרסם שלטים כאלה". את טבעת היהלום עם כריעת הברך המפורסמת, העניק גיא לדיאה באופן דיסקרטי יותר, בחוף ים פרטי לאור נרות בליווי ארוחת גורמה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
גיא ראובן על רקע שילוט החוצות. הייתם מתקשרים?
|
|
|