גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


משרד התמ"ת נגד הדיוטי פרי

יום לאחר שהדיוטי פרי העלה את הקמפיין החדש "לא תמצאו יותר זול מזה", יוצא משרד התמ"ת נגדו ומציע לצרכנים "לא להתרשם מהצהרות פרסומיות על מחירים זולים"

נורית קדוש | 24/6/2009 7:46 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
יום לאחר שהדיוטי-פרי ג’יימס ריצ’רדסון העלה את הקמפיין החדש, יוצא משרד התמ”ת נגד הצהרות העולות ממנו, לפיהן: "לא תמצאו יותר זול מזה". הממונה על הגנת הצרכן במשרד, עו”ד יצחק קמחי, מסר למעריב עסקים כי למשרד יש בעיה קשה עם הצהרות שאין דרך לבססן. "לאף גוף אין יכולת לוודא בכל נקודת זמן כי הצעתו היא הזולה ביותר בשוק, ולכן אנו מתנגדים לפרסומים מסוג זה", הסביר.

עו”ד קמחי מסביר, כי כדי להתמודד עם הקושי מציעות חברות החזר כספי במקרים שבהם הצרכן מוצא את המוצר במחיר זול יותר. אלא שלדבריו, במקרה של הדיוטי פרי, אין בפתרון זה די כדי להתגבר על הבעייתיות.

"אמנם ההבטחה להחזר כספי ממתנת מעט את הבעייתיות שבהצהרות שכאלה, אך יש בה לסרבל את הצרכן ולהטיל עליו טרחה
מרובה", אמר. "במקרה שהמציעה היא חנות הדיוטי פרי, הקושי גדול שבעתיים, שכן הנגישות של הצרכנים לדיוטי פרי מצומצמת מאוד". 

יתרה מכך, מוסיף קמחי, "הצעות מחיר זולות יותר לא תמיד יזכו לפרסום במודעה, ובמקרים כאלה על הצרכן יהיה להציג חשבונית כדי לקבל את ההחזר, דרישה שאינה סבירה". 

קמחי מציע לצרכנים להשוות מחירים ו"לא להתרשם מהצהרות פרסומיות על מחירים זולים".

רשת ג’יימס ריצרדסון מסרה בתגובה: "הרשת מתחייבת באופן שוטף בכל ימות השנה למחירים הזולים ביותר בשוק, תוך הקפדה ברורה, טוטלית וגורפת להיות זולה ביותר בכל הקטגוריות המכירתיות ומול כל המבצעים ברשתות. רמת המחירים מתעדכנת מדי יום, בהתאם לכל פרסום מבצעי, תדמיתי ומערכתי של כל רשת ארצית".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים