משרד התמ"ת נגד הדיוטי פרי
יום לאחר שהדיוטי פרי העלה את הקמפיין החדש "לא תמצאו יותר זול מזה", יוצא משרד התמ"ת נגדו ומציע לצרכנים "לא להתרשם מהצהרות פרסומיות על מחירים זולים"
עו”ד קמחי מסביר, כי כדי להתמודד עם הקושי מציעות חברות החזר כספי במקרים שבהם הצרכן מוצא את המוצר במחיר זול יותר. אלא שלדבריו, במקרה של הדיוטי פרי, אין בפתרון זה די כדי להתגבר על הבעייתיות.
"אמנם ההבטחה להחזר כספי ממתנת מעט את הבעייתיות שבהצהרות שכאלה, אך יש בה לסרבל את הצרכן ולהטיל עליו טרחה
מרובה", אמר. "במקרה שהמציעה היא חנות הדיוטי פרי, הקושי גדול שבעתיים, שכן הנגישות של הצרכנים לדיוטי פרי מצומצמת מאוד".
יתרה מכך, מוסיף קמחי, "הצעות מחיר זולות יותר לא תמיד יזכו לפרסום במודעה, ובמקרים כאלה על הצרכן יהיה להציג חשבונית כדי לקבל את ההחזר, דרישה שאינה סבירה".
קמחי מציע לצרכנים להשוות מחירים ו"לא להתרשם מהצהרות פרסומיות על מחירים זולים".
רשת ג’יימס ריצרדסון מסרה בתגובה: "הרשת מתחייבת באופן שוטף בכל ימות השנה למחירים הזולים ביותר בשוק, תוך הקפדה ברורה, טוטלית וגורפת להיות זולה ביותר בכל הקטגוריות המכירתיות ומול כל המבצעים ברשתות. רמת המחירים מתעדכנת מדי יום, בהתאם לכל פרסום מבצעי, תדמיתי ומערכתי של כל רשת ארצית".