גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


ההאטה הגיעה לסל הקניות: המכירות ברשתות השיווק נכנסו לקיפאון עמוק

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: סך המכירות ברשתות השיווק נותרו ללא שינוי במרץ-מאי לאחר שעלו ב-1.4% בדצמבר-פברואר

יוסי גרינשטיין | 22/6/2008 12:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מכירות רשתות השיווק בקיפאון עמוק - סך המכירות ברשתות השיווק נותרו ללא שינוי במרץ-מאי לאחר שעלו ב-1.4% בדצמבר-פברואר. מכירות המזון ברשתות השיווק ירדו  ב-1.7% במרץ-מאי בדומה ל-3 החודשים הקודמים.

כך עולה מנתוני המגמה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. נתונים אלה מעידים על קיפאון בצריכה הפרטית במשק.

סך המכירות של רשתות השיווק כולל מזון, הלבשה והטקסטיל, הנעלה, רהיטים מוצרי חשמל, כלי בית, תמרוקים, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה.

נתוני המכירות ברשתות השיווק נאספים מדי חודש באמצעות סוקרים ומשמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. הנתונים
מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני.

מכירות המוצרים השונים ברשתות השיווק (פרט למזון) עלו בינואר-אפריל בשיעור חד, לעומת המכירות בינואר-אפריל 2007. בשליש הראשון של 2008 נרשם גידול חד של 11.1% במכירת רהיטים ומוצרי חשמל, הלבשה וטקסטיל. כן נרשמה עלייה של 8.8% במכירת תמרוקים ובשמים, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. 

נתונים מנוכי עונתיות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מצביעים על ירידה חדה של 4.8% בחודשיים (אפריל-מאי) לאחר עלייה של 1.6% בחודש מרץ. מכירות המזון ברשתות ירדו ב-4.6% בחודשיים לאחר שעלו ב-1.5% בחודש מרץ.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים