העגלה שוב עמוסה: מכירות המזון זינקו ב-8%
בעקבות הצמיחה במשק והעלייה ברמת החיים, סך המכירות ברשתות עלה ב-6.3% ברבעון האחרון של 2009 לעומת 2.6% ברבעון השלישי
בשנת 2009 כולה נרשמה עלייה קלה של3.1% בסך המכירות של רשתות השיווק ושל 2.8% במכירות מזון ברשתות. המכירות
של תמרוקים, תרופות וצעצועים ברשתות השיווק עלו אשתקד ב-,6.6% ומנגד ירדו מכירות מוצרי החשמל והרהיטים ב-.3.5%
מכירות המזון ברשתות זינקו ב-5.1% בשליש האחרון של 2009 (בניכוי עונתיות), לאחר שצנחו ב-8.2% בשליש השני. סך המכירות ברשתות השיווק זינק ב-3.4% ברבעון לאחר שירד ב-1.7% ברבעון הקודם.
נתוני המכירות, הנאספים בכל חודש מרשתות השיווק והמזון על ידי סוקרי הלמ"ס, משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית בישראל.