איפור משפחתי
שלי גפני ואופק קאירי, זוג נשוי פלוס 2, הקימו יחד את רשת חנויות האיפור מאדינה מילאנו. איך בונים רשת המונה 15 סניפים ואיך מנהלים עסק כזוג? אם תשאלו אותם - האהבה היא התשובה
וידאו: שלי גפני ואופק קאירי מדינה מילאנו nrgtv
הרשת, המונה כיום 15 סניפים, מנוהלת על ידי גפני, דוגמנית ומאפרת מקצועית בעברה, במשותף עם בעלה, אחותו מירית ואחיו התאום רם. קאירי משמש כמנכ"ל החברה ועוסק בכל הקשור לניהולה הפיננסי והעסקי, בעוד גפני היא הפרזנטורית הרשמית של החברה, פניה מעטרות את מודעות הפירסום והיא האמונה על התחום המקצועי והדרכות האיפור שמציעה הרשת.
"את תחילת דרכינו עשינו עם שלושה סניפים, ומהר מאוד התפתחנו כיוון שהמוצר תפס תאוצה", מספר קאירי. לדבריו, בשנתיים הקרובות מקווה החברה להגיע לפריסה מלאה של 25 סניפים בקניונים המובילים ברחבי הארץ.
החיבור עם המותג הבינלאומי "מאדינה מילאנו", אשר בבעלות האומנית מאדינה פרארי, נעשה לפני כחמש שנים, וכלל מיתוג מחודש של החברה שעד אז פעלה תחת השם "ארט מייק אפ". כיום כוללת הרשת כ- 900 פריטים ב-45 קטגוריות מוצר, ומספקת גם קורסי איפור אישיים בחנויות ושירותי איפור מקצועי לאירועים,
צילומי אפנה, תצוגות אופנה וכו'.
לדברי קאירי, קהל הלקוחות אליו פונה הרשת הנו נשים בגילאים 18 עד 65, ולמעשה כל מי שמתעניינת במוצרי איפור וטיפוח. גפני מוסיפה כי טווח המחירים של המוצרים ברשת נע בין 20 לכ- 120 שקלים, ולדבריה מדובר בטווח מחירים נוח ביחס לאיכות המוצרים.
גפני מציינת כי בשנים האחרונות גדלה המודעות של הצרכנית הישראלית לנושא האיפור, ונשים שבעבר התיחסו למוצרי האיפור כדבר נלווה, לא יוצאות כיום מהבית ללא איפור, הן לא מתביישות בזה ומוכנות להשקיע יותר במוצרים איכותיים.
שוק האיפור בישראל מגלגל כ-250 מיליון שקל בשנה, ומתוכו מהווה שוק האיפור המקצועי כ-15%. מדינה מילאנו מחזיקה בנתח של 60% משוק האיפור המקצועי.
בשנת 2007 מתכננת הרשת לפתוח חמישה סניפים נוספים בהשקעה של כ-700 אלף דולר, ולהשיק ליין מוצרי טיפוח לפנים ומוצרי אנטי אייג'ינג, אשר ייוצרו בשוויץ, במפעל שרכשה לאחרונה חברת אינטרקוס, חברת האם של מדינה מילאנו הבינלאומית.
איך עובדת חלוקת התפקידים בין בני הזוג, ואיך מנהלים עסק כבעל ואשה עם שני ילדים? על כך בכתבת הוידאו.
צילום וידאו: משה עוזרי. עריכה: שלומית חביב